- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rear latpulldown (wat ik deed) is toch anders dan een front pulldown. Je kan met de rear latpulldown niet een bepaalde gebied in je lats isoleren maar wel het accent verschuiven naar de hogere/lagere aanhechtingslocatie.
Dit is tijdens een studie bewezen.

Als ik het doe doe ik hem met deze gripstang.
![]()
en dan tot je vuisten net boven de schouders uitkomen.
Probeer hem eens![]()

)

gaat lekker hier rustig aan verzwaren en dan komt het allemaal in orde...
Ziet er niet verkeerd uit. Gewoon langzaam obouwen en laat je rug even wennen aan de loads. Keep up the good work

)
rear latpulldown (wat ik deed) is toch anders dan een front pulldown. Je kan met de rear latpulldown niet een bepaalde gebied in je lats isoleren maar wel het accent verschuiven naar de hogere/lagere aanhechtingslocatie.
Dit is tijdens een studie bewezen.
Tijdens een studie is ook bewezen (geen idee eigenlijk maar zo heb ik het altijd geleerd) dat deze manier (achterlangs) slecht is voor je schouders. Omdat je je schouders op deze manier in een rare houding hebt, en de boel kan afknellen etc.

I second that. Uit eigen ervaringen. Als ik hem al doe is dat gecontroleerd en met (relatief) lichte gewichten. Maar weighted chins uber alles.
Nette db press en supernette flyes. Die db press zal spoedig omhoog gaan, en daarmee ook je bench![]()
)had wat spierpijn in mn hamstrings dus benen begin ik vanaf volgende week maar.
Vandaag borst:
BORST
dumbbell press
(ga ik voortaan ipv Barbell bench doen, kijken of mn bench nu snel omhoog gaat)
Zeker een aanrader. Ik ging incline dumbbell press doen ipv incline bench. Paar weken later was me'n incline bench bijna gelijk aan me flat bench! Nette trainingen verder![]()