AndroidHealthClinic

]¦•¦[ Mahan's Log ]¦•¦[

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waarom Latpulldown wijd in de nek..?

• Topic Starter Topic Starter

rear latpulldown (wat ik deed) is toch anders dan een front pulldown. Je kan met de rear latpulldown niet een bepaalde gebied in je lats isoleren maar wel het accent verschuiven naar de hogere/lagere aanhechtingslocatie.

Dit is tijdens een studie bewezen.

rear latpulldown (wat ik deed) is toch anders dan een front pulldown. Je kan met de rear latpulldown niet een bepaalde gebied in je lats isoleren maar wel het accent verschuiven naar de hogere/lagere aanhechtingslocatie.

Als ik het doe doe ik hem met deze gripstang.
5le1lj.jpg

en dan tot je vuisten net boven de schouders uitkomen.

Probeer hem eens ;)

vandaag geen training :( ook niet gebokst..

morgen dan maar gaan DL en misschien Squatten om het goed te maken :D

na 2 maanden eindelijk gedeadlift, gaat gelukkig beter met mn rug :eek:

DEADLIFT

45x10
65x10
75x10
85x12
95x10
100x10 (rustig aangedaan, maar vanaf volgende week ga ik er weer vollop voor :cool:)

Barbell Shrugs

45x15
60x15
70x15
85x12
95x12
105x10
115x8 PR kreeg een beetje pijn in mn heup, kon makkelijk 20 kilo op maar wilde niet gaan forceren :)

Seated Calf Raise
6/7 sets.

Snelle training , blij dat ik weer kon deadliften. Morgen eindelijk weer gaan squatten :D

gaat lekker hier rustig aan verzwaren en dan komt het allemaal in orde...

Ziet er niet verkeerd uit. Gewoon langzaam obouwen en laat je rug even wennen aan de loads. Keep up the good work

nice shrugs bro', feli met je pr keep it up :thumbs:

had wat spierpijn in mn hamstrings dus benen begin ik vanaf volgende week maar.
Vandaag borst:

BORST

dumbbell press
(ga ik voortaan ipv Barbell bench doen, kijken of mn bench nu snel omhoog gaat)
20x10
22x10
24x8 (PR, doe bijna nooit DB press :o)
24x10 PR
26X6 PR

dumbbell flyes

16x12
20x10
22x8 PR

Standing Cable flyes
10x14
15x10
17,5x8
18,5x8PR

Tricep Rope Pulldown
4 Sets

Seated dumbbell curls

4 sets

Lekkere training :rocker2:

22kg flyes is goed man!

Tijdens een studie is ook bewezen (geen idee eigenlijk maar zo heb ik het altijd geleerd) dat deze manier (achterlangs) slecht is voor je schouders. Omdat je je schouders op deze manier in een rare houding hebt, en de boel kan afknellen etc.

Tijdens een studie is ook bewezen (geen idee eigenlijk maar zo heb ik het altijd geleerd) dat deze manier (achterlangs) slecht is voor je schouders. Omdat je je schouders op deze manier in een rare houding hebt, en de boel kan afknellen etc.

I second that. Uit eigen ervaringen. Als ik hem al doe is dat gecontroleerd en met (relatief) lichte gewichten. Maar weighted chins uber alles.

Nette db press en supernette flyes. Die db press zal spoedig omhoog gaan, en daarmee ook je bench;)

I second that. Uit eigen ervaringen. Als ik hem al doe is dat gecontroleerd en met (relatief) lichte gewichten. Maar weighted chins uber alles.

Nette db press en supernette flyes. Die db press zal spoedig omhoog gaan, en daarmee ook je bench;)

voor mij zijn die rear latpulldowns geen probleem (doe ze al van dag 1 dat ik begonnen ben. Heb er tot nu toe geen last van gehad aan mn schouders :dunno:)

thanks, hoop ook dat mn bench ff snel omhoog gaat!

Laatst bewerkt:
had wat spierpijn in mn hamstrings dus benen begin ik vanaf volgende week maar.
Vandaag borst:

BORST

dumbbell press
(ga ik voortaan ipv Barbell bench doen, kijken of mn bench nu snel omhoog gaat)

Zeker een aanrader. Ik ging incline dumbbell press doen ipv incline bench. Paar weken later was me'n incline bench bijna gelijk aan me flat bench! Nette trainingen verder :thumbs:

Zeker een aanrader. Ik ging incline dumbbell press doen ipv incline bench. Paar weken later was me'n incline bench bijna gelijk aan me flat bench! Nette trainingen verder :thumbs:

thanks, kga denk ik een maand of 3 alleen maar met dumbbells benchen en daarna weer switchen naar Barbell om te kijken hoeveel ik meer kan. Hopen dat mn borst nog beter gaat groeien met dumbbell press :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven