XXL Nutrition

]¦•¦[ Mahan's Log ]¦•¦[

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gister helaas niet kunnen trainen :(

vndaag:

Dumbbell Bench Press
20x8
22x8
24x8
24x6 pfff..

Standing cable flyes

3sets

Full Squats
(2 maanden niet gedaan door mn onderrug, wilde eerst met riem squatten maar toch raw gedaan)
35x10
55x10
65x10 (holy ****, dat was zwaar na 2 maanden :eek::mad:)

Leg press
3 sets

Was echt misselijk na squats, wilde ermee kappen maar toch nog doorgegaan. Kuiten morgen dan maar met rug.

ff een vraagje , wat denken jullie ervan om iedere dag 4 sets squats te doen ?
voor een paar weekjes, tot ik weer PR's kan maken :cool:

Die sets met of zonder gewicht? Waarvoor zou het goed zijn?

Elke dag 4 vlotte singles of doubles met 60/70% heeft wel nut, voor je CZS en verbetering van motorische eenheden, volgens Pavel dan..

Die sets met of zonder gewicht? Waarvoor zou het goed zijn?

Elke dag 4 vlotte singles of doubles met 60/70% heeft wel nut, voor je CZS en verbetering van motorische eenheden, volgens Pavel dan..

ik dacht zelf aan zo veel gewicht als ik kan na mn standaard workout. Dat ik ff 6/7 minuutjes pauze neem na mn WO en dan ga squatten ..

Waarom denk je dat het zou helpen?

En wat is WO?

kracht in mn benen weer terug, mn benen weer sneller gaan groeien wellicht (als ik ze niet overtrain :o). En dat ik dan sterker in squatten wordt dan ooit ..

WO= work out (training)

kracht in mn benen weer terug, mn benen weer sneller gaan groeien wellicht (als ik ze niet overtrain :o). En dat ik dan sterker in squatten wordt dan ooit ..

WO= work out (training)

Tja, zo was ik ook nadat ik dacht dat mijn rug weer goed was, niet dus.

Gewoon rustig aan opbouwen! Snel en haastig willen zijn is het stomste wat je kan doen.

Alex z'n wijze woorden: het belangrijkste is dat je lang door kan blijven trainen.

ja daar heb je gelijk, wil niet weer die pijn in mn rug hebben. Denk dat ik maar 2x per week ga squatten ofzo.

je kan ook 2x in de week gaan squatten.

je kan ook 2x in de week gaan squatten.

ja daar dacht ik zelf ook aan.

Maandag : Borst 3/4 oefeningen, benen (alleen squat)
dinsdag: Schouders, kuiten
woensdag: Boksen (cardiodag :P)
donderdag: Rug
Vrijdag: Borst 2 oefeningen, Bovenbenen en kuiten

heb genoeg aandacht aan biceps/triceps gegeven dus misschien gewoon een tijdje niet isoleren of anders als ik nog zin heb ff op cardiodag armen pakken

wat vinden jullie ervan ?

Schouders

MP
25x12
40x10
45x8
45x6

Standing Behind neckpress
25x10
35x8

Side raises
6 sets

Upright Row (EZ bar)
30x12
35x10
50x6 PR
42,5x8

Seated Calf raises
5sets

Laatst bewerkt:
Ik heb eigenlijk geen zin om iedere dag mn trainingen te typen en mn verwachtingen van een log waren ook niet reeel. Ik heb hier niet zoveel aan als ik maar trainingen blijf typen. iig bedankt voor jullie hulp ;)

ik zal misschien wel nog posten wat mn gewicht is enzo en of ik mn weddenschap win of niet.

:wave2:

He man! niet de motivatie verliezen, door blijven posten jij ;)

kan ik net zo goed al mn PR's netals iedereen onthouden toch :)

ff update van mn gewicht : 85/86 Kg @1,80

ja maar ik krijg vrijwel toch geen reacties en ik zie niet het nut van het posten van mn trainingen in..

Boeiend. Je traint altijd nog voor jezelf. De rest is extra motivatie. Bekijk mijn log eens, daar reageerd ook zo goed als niemand. Betekend niet dat het niet gelezen wordt ;)

Qua squat kun je eventueel 5 weken 3x in de week squaten, dan een tijdje 1x in de week en dan weer 5weken 3x. Dit schema zag ik ergens in een artikel van WestSide Barbell waar alle sterke jongens lopen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven