MuscleMeat

]¦•¦[ Mahan's Log ]¦•¦[

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Damn, jij gaat ook al zo hard :thumbs: Waarom post je je trainingen niet meer? Het is handig als je je progressie ziet, en dat motiveerd ook.
thanks gaat weer lekker! Ja ik zal soms trainingen posten, wil mezelf niet dwingen om trainingen te posten :P

Hoe valt die mee? Ik verlies mijn evenwicht regelmatig als ik wat hoog in gewicht probeer te gaan...

ja ik doe het normaal gesproken nooit, vandaar ook laag gewicht. Maar als ik 'm wat vaker doe moet ik zeker sets met 45 kg kunnen doen. Daarom ook niet vollop gegaan, dus geen last wankele gevoel gehad :dunno:

vandaag voor de 2e keer na 2 maanden weer benen. Ben van plan om 2 keer per week benen te doen.

Full squats

45x12
65x12
75x10
85x6
65x15 (was kapot :eek:)

Stiffed deadlift
(rustig aangedaan)
60x12
75x12
95x8
95x8
100x8 (voelde lekker in mn hamstrings :P)

Sanca raises
5 sets

Laatst bewerkt:
Netjes! Zo door gaan en goed blijven eten.

thanks gaat weer lekker! Ja ik zal soms trainingen posten, wil mezelf niet dwingen om trainingen te posten :P

ja ik doe het normaal gesproken nooit, vandaar ook laag gewicht. Maar als ik 'm wat vaker doe moet ik zeker sets met 45 kg kunnen doen. Daarom ook niet vollop gegaan, dus geen last wankele gevoel gehad :dunno:

vandaag voor de 2e keer na 2 maanden weer benen. Ben van plan om 2 keer per week benen te doen.

Full squats

45x12
65x12
75x10
85x6
65x15 (was kapot :eek:)

Stiffed deadlift
(rustig aangedaan)
60x12
75x12
95x8
95x8
100x8 (voelde lekker in mn hamstrings :P)

Sanca raises
5 sets

gaat goed!

zeker je raises! :D

trainingen zou ik blijven posten of toch zeker thuis in een boekje bijhouden!

Gaat goed!, hoe doe je sanca saises? :D

Gister borst biceps, triceps

Dummbell press : 5 sets 26x6 was set met meeste gewicht ( wilde voor een Pr gaan maar jammergenoeg gefailed..)
Incline BB bench: 4 sets 65x8 was set met meeste gewicht ( wilde ook voor PR gaan maar liep verkeerd omdat ik geen spotter had)
Standing cable flyes: 4 sets
---------
CGBP superset met between bench dips: 5 sets CGBP (voor het eerst gedaan 45x8 was hoogste wat ik kon , vond het k*t aanvoelen aan mn polsen)
---------
Dummbell curls superset met preacher curls

Laatst bewerkt:
jammer van je PR's ... volgende keer dan maar ...

goede training toch

Nette training, maar heb je niet een beetje weinig gedaan voor je biceps? Of heb je veel sets gedaan? :thumbs:

Nette training, maar heb je niet een beetje weinig gedaan voor je biceps? Of heb je veel sets gedaan? :thumbs:

ik doe heel weinig voor biceps en triceps nu. Armen gaan snel bij mij als ik ze hard train. Ik ga daarom vooral aandacht aan mn mindere spiergroepen geven. En soms ff een setje of 5/6 voor biceps en triceps .

swingen dus? dat is toch voor beachboys en breezars die met de gewichten smijten in de gym zonder een fatsoenlijek rom:D
:roflol:

het blijft toch een goede oefening om soms te doen, want ik voel het zeker in mn schouders!! je smokkelt wel meer maar je pakt ook veel meer gewicht. Dus daarom doe ik soms strikte side raises en soms de sanca variant :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven