- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoe valt die mee? Ik verlies mijn evenwicht regelmatig als ik wat hoog in gewicht probeer te gaan...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks gaat weer lekker! Ja ik zal soms trainingen posten, wil mezelf niet dwingen om trainingen te postenDamn, jij gaat ook al zo hardWaarom post je je trainingen niet meer? Het is handig als je je progressie ziet, en dat motiveerd ook.

Hoe valt die mee? Ik verlies mijn evenwicht regelmatig als ik wat hoog in gewicht probeer te gaan...

)
)
thanks gaat weer lekker! Ja ik zal soms trainingen posten, wil mezelf niet dwingen om trainingen te posten
ja ik doe het normaal gesproken nooit, vandaar ook laag gewicht. Maar als ik 'm wat vaker doe moet ik zeker sets met 45 kg kunnen doen. Daarom ook niet vollop gegaan, dus geen last wankele gevoel gehad
vandaag voor de 2e keer na 2 maanden weer benen. Ben van plan om 2 keer per week benen te doen.
Full squats
45x12
65x12
75x10
85x6
65x15 (was kapot)
Stiffed deadlift (rustig aangedaan)
60x12
75x12
95x8
95x8
100x8 (voelde lekker in mn hamstrings)
Sanca raises
5 sets

gaat goed!
zeker je raises!
trainingen zou ik blijven posten of toch zeker thuis in een boekje bijhouden!
jep zal proberen om hier toch te posten!

ik hou de dumbbells voor mn benen en beweeg explosief met een beetje leg en backdrive, sinds ik ze zo doe groeien mn schouders als kolen
![]()
jammer van je PR's ... volgende keer dan maar ...
goede training toch
Nette training, maar heb je niet een beetje weinig gedaan voor je biceps? Of heb je veel sets gedaan?![]()
swingen dus? dat is toch voor beachboys en breezars die met de gewichten smijten in de gym zonder een fatsoenlijek rom

swingen dus? dat is toch voor beachboys en breezars die met de gewichten smijten in de gym zonder een fatsoenlijek rom![]()

ik doe heel weinig voor biceps en triceps nu. Armen gaan snel bij mij als ik ze hard train. Ik ga daarom vooral aandacht aan mn mindere spiergroepen geven. En soms ff een setje of 5/6 voor biceps en triceps .