- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron?
[Link niet meer beschikbaar]
Soms heb ik het gevoel dat jij op een andere planeet leeft
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:12 ----------
Ahmadinejad onder vuur na ontkennen holocaust
De uitspraak van de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad, die vrijdag opnieuw de holocaust in vraag stelde, zijn 'totaal onaanvaardbaar'. Dat heeft de Russische minister van Buitenlandse Zaken zaterdag gezegd.
Ahmadinejad bestempelde vrijdag tijdens een toespraak in Teheran de holocaust tegen de joden tijdens de Tweede Wereldoorlog als 'een mythe'. Op de laatste vrijdag van de vastenmaand ramadan komen de Iraniërs traditiegetrouw op straat om te protesteren tegen Israël en uit solidariteit met het Palestijnse volk, de zogenaamde Al-Quds-dag.
'Zulke verklaringen, van waar ze ook komen, ontkennen de waarheid en zijn compleet ontoelaatbaar', zei de woordvoerder van de Russische minister van Buitenlandse Zaken.
Een luxehotel in New York heeft intussen een reservatie voor een groots feestmaal, georganiseerd door Iraniërs en waaraan Ahmadinejad zou deelnemen, geannuleerd. Dat meldt the New York Post zaterdag.
Hotel Helmsley annuleerde de bestelling op het laatste nippertje toen het hotelmanagement ontdekte dat de Iraanse president mee aan tafel zou schuiven. Ahmadinejad komt naar New York voor de algemene vergadering van VN volgende week.
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF19092009_033
Conclusie is dat Iran een gevaar is voor Israël (en het Westen), dus moeten we ingrijpen
Uit dit alles concludeer jij dit? Achterlijk varken.
Ah? Ahmadinajad heeft nog geen massa's mensen vermoord. Waar blijf je toch die onzin halen?
Blijf je beweren dat hij de holocaust ontkent? Verklaar je nader.
Antwoord jij eens op mijn vraag, vroeger liep het vol met Christenen in het midden oosten
Waar zijn die allemaal naartoe?
Dat is niet alleen fout maar tevens stel ik me de vraag wat Ahmadinjad daar mee te maken heeft
En wist je dat het vroeger in Europa vol met Joden liep maar dat deze naar de islamitische landen zijn gevlucht tijdens de spaanse Inquisitie!?Meen je deze vraag echtDat is niet alleen fout maar tevens stel ik me de vraag wat Ahmadinjad daar mee te maken heeft
En wist je dat het vroeger in Europa vol met Joden liep maar dat deze naar de islamitische landen zijn gevlucht tijdens de spaanse Inquisitie!?
---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:43 ----------
Dus mijn vraag blijft aan Tbeest. Waarom zeg je dat Ahmadinejad een massamoordenaar is??
http://www.trouw.nl/tr/nl/4716/Chri...an-het-christendom-in-het-Midden-Oosten.dhtml
Ziehier het antwoord, de Moslims (daar) hebben de pest aan Joden en Christenen
Ahmadinejad heeft bloed aan zijn vingers, laat dat duidelijk zijn
Christenen moeten hun plaats kennen
Moderne islamitische staten kregen westerse wetgeving maar belangrijke resten van de dhimmistatus bleven bestaan of leven voort in het bewustzijn van mensen. Veel moslims vinden het vanzelfsprekend dat christenen hun plaats moeten kennen en dat ze bijvoorbeeld niet zo maar nieuwe kerken mogen bouwen en dat ze al helemaal niet mogen evangeliseren. Ze zien niet in waarom dat beperkingen van de godsdienstvrijheid zouden kunnen zijn.
Nog steeds kunnen christenen en joden, net als in de oude tijd, wel moslim worden terwijl het omgekeerde, de openlijke overgang van een moslim naar het christendom, de maatschappelijke dood betekent. In Iran kun je er zelfs voor veroordeeld worden tot de fysieke dood, getuige het lot van dominee Nadarkhani.
Verder kan nog altijd een moslim wel met een christin of jodin trouwen maar een christen of jood niet met een moslima. Dat alles bevordert net als vroeger de groei van de islam ten koste van christendom.
Islaam treft uiteraard weer geen enkele blaam
Jij aap!! Is dit jouw bewijs dat Ahmadinejad een massamoordenaar is?? Vlaams Belang retoriek die thuishoort op café!
Jonge het kleinste kind weet dat hij bloed aan z'n handen heeft
btw nog over holocaust ontkenning
http://www.rtl.nl/components/actuee...land/1214_0930_Ahmadinejad_Iran_holocaust.xml
President Iran ontkent holocaust weer
De holocaust is een 'mythe' en de joodse staat moet worden verplaatst naar Europa of Noord-Amerika. Dat heeft de Iraanse president Ahmadinejad gezegd in een toespraak in de stad Zahedan.
Verzonnen
"Ze hebben een verhaal verzonnen onder de naam 'Slachting van de Joden' en ze hebben dit boven God, religie en de profeten zelf geplaatst", aldus Ahmadinejad tot een grote menigte.
Tumor
Ahmadinejad noemde Israël eerder al een 'tumor die van de kaart geveegd moet worden'. Israël heeft de wereld in een reactie opgeroepen 'de perverse houding van dit regime' af te keuren.
Genocide
Eerder deze maand zei Ahmadinejad dat er maar een joodse staat op het grondgebied van Oostenrijk of Duitsland moet komen als deze landen zich verantwoordelijk voelen voor genocide op de joden tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Uitgesproken
Ook trok Ahmadinejad de holocaust eerder al openlijk in twijfel. Maar de uitlatingen daarover van woensdag zijn het meest uitgesproken tot nu toe.
Kan je het nu nog ontkennen? ZWART op WIT
Nogmaals, het debat wordt wat moeilijker en complexer, wat minder zwart wit, en weer, eens te meer, heb je de nuance niet gesnapt. Hij ontkent de holocaust niet, hij vraagt waar om men dit historisch evenement niet mogen onderzoeken en hij stelt zich vragen bij de relatie van de holocaust en het oprichten ven de staat ISrael.
En zeg me dan maar eens op wat je je baseert om te zeggen dat hij bloed aan zijn handen heeft; Jij zegt dat wel, maar staaf ook eens iets.
Nogmaals, het debat wordt wat moeilijker en complexer, wat minder zwart wit, en weer, eens te meer, heb je de nuance niet gesnapt. Hij ontkent de holocaust niet, hij vraagt waar om men dit historisch evenement niet mogen onderzoeken en hij stelt zich vragen bij de relatie van de holocaust en het oprichten ven de staat ISrael.
En zeg me dan maar eens op wat je je baseert om te zeggen dat hij bloed aan zijn handen heeft; Jij zegt dat wel, maar staaf ook eens iets.