XXL Nutrition

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

De Amerikaanse president Barack Obama wil Israël weerhouden van een aanval op Iran als hij in maart de Joodse staat bezoekt. Dat hebben Israëlische media maandag gemeld op gezag van regeringskringen in Washington.

De Israëlische premier Benjamin Netanyahu heeft herhaaldelijk gewaarschuwd dat Iran nog dit jaar de 'rode lijn' op weg naar een atoombom zou bereiken. Obama wil tijdens zijn bezoek ervoor pleiten de onderhandelingen met het bewind in Teheran nog wat meer tijd te gunnen.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664...a-wil-Israel-weerhouden-van-aanval-Iran.dhtml

C'mon Israël, you can do it!!!! Varkens laat je niet met bommen spelen

ik hoop echt voor je dat je pro-Israël zijn deel is van je troll persona :o

Over één ding heeft tbeest wel gelijk, als gelovige accepteer je alles wat in het heilige boek staat. Of dit nou de Koran, Bijbel of Torah is.
Daarnaast hangt 'gematigd' of 'radicaal' zijn af van de manier hoe je het desbetreffende boek interpreteert.

Dat sommigen zich niet volledig aan de regels houden ligt bij hunzelf, ze accepteren de voorschriften wel echter staat bv. hun ego in de weg om zich hier aan te houden.
Het is dan ook niet voor anderen weggelegd hun daarop af te keuren, alleen God mag oordelen.
Waarschuwen mag altijd mits het hierbij blijft, iemand afkraken of bekritiseren is niet toegestaan.

Ook al kent een Christen 99 gebreken, indien hij al 1 ding goed doet is en blijft hij een Christen.
Slechts wanneer hij verbaal en/of duidelijk door gedraging aangeeft niet gelovig te zijn mag hij als zulks worden aangemerkt.

• Topic Starter Topic Starter
Zo'n nucleaire oorlog zou mss al bij al nog zo slecht niet zijn

Het zouden vooral extremisten (zowel Joodse als Islamitische) zijn die sterven, naast een hele boel onschuldige mensen natuurlijk... misschien u en ik ook

maar langs de andere kant is de overbevolking van de wereld dan wel opgelost en kan er in het midden oosten opnieuw begonnen worden met een propere lei, zonder religies

Zo'n Ahmadinejad, dat is gewoon een mislukte Hitler. Dat beseffen jullie toch hé?

tuurlijk yasmine, je profielnaam zegt voor mij al dat ik geen discussie met jou aanga.

je scheld en noemt mensen dom die niet jou straatje meepraten, moeten we je serieus nemen?
Mijn naam? Het moet niet gekker worden. Je houdt echt geen steek. Opnieuw.///

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 00:26 ----------

Zo'n nucleaire oorlog zou mss al bij al nog zo slecht niet zijn

Het zouden vooral extremisten (zowel Joodse als Islamitische) zijn die sterven, naast een hele boel onschuldige mensen natuurlijk... misschien u en ik ook

maar langs de andere kant is de overbevolking van de wereld dan wel opgelost en kan er in het midden oosten opnieuw begonnen worden met een propere lei, zonder religies

Zo'n Ahmadinejad, dat is gewoon een mislukte Hitler. Dat beseffen jullie toch hé?
Ja, een nucleaire bom maakt vooral slachtoffers onder de radicalen?????? Meen je dat nu echt? Een bom valt op Amsterdam en enkel de extremisten sterven, nietwaar?! Echt absurd. En aub, vergelijk hitler niet met Ahmadinejad. Dat is een belediging voor alle slachtoffers van Hitler.
Je vergeet trouwens dat nucleaire bommen het getroffen gebied voor honderden eeuwen onbewoonbaar maakt.

[/COLOR]
Ja, een nucleaire bom maakt vooral slachtoffers onder de radicalen?????? Meen je dat nu echt? Een bom valt op Amsterdam en enkel de extremisten sterven, nietwaar?! Echt absurd. En aub, vergelijk hitler niet met Ahmadinejad. Dat is een belediging voor alle slachtoffers van Hitler.
Je vergeet trouwens dat nucleaire bommen het getroffen gebied voor honderden eeuwen onbewoonbaar maakt.

Nee bedoel, als Iran Israël bombardeert, dan wordt het midden oosten gebombardeerd door het westen

en daar zitten toch vooral radicalen

Nee bedoel, als Iran Israël bombardeert, dan wordt het midden oosten gebombardeerd door het westen

en daar zitten toch vooral radicalen

Neen, want je zei " u en ik ook". Je had het dus ook over een bom hier. En zeggen dat er in het midden- oosten vooral radicalen en extremisten wonen is gewoon een gebrek aan kennis.

Neen, want je zei " u en ik ook". Je had het dus ook over een bom hier. En zeggen dat er in het midden- oosten vooral radicalen en extremisten wonen is gewoon een gebrek aan kennis.

met u en ik bedoel ik dat iran ook gewoon in europa een bom kan droppen hé, wij moeten zelf geen bom smijten op Amsterdam natuurlijk

waar wonen dan volgens u de meeste extremisten?

Laatst bewerkt:
met u en ik bedoel ik dat iran ook gewoon in europa een bom kan droppen hé, wij moeten zelf geen bom smijten op Amsterdam natuurlijk

waar wonen dan volgens u de meeste extremisten?

Jij bent echt wel enorm geobsedeerd door een Iraanse kernbom. Ik zie niet zo vaak zo extreem paranoïde mensen. Iran zal nooit een bom gooien. Ik heb je al duizend keer gezegd dat Iran geen enkele oorlog heeft gestart in de afgelopen 1000 jaar. Je kan dus vanavond met een gerust hart gaan slapen. Wees eerder bang dat je je hele leven genaaid zal worden door banken.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 01:00 ----------

Waar de meeste extremisten wonen? Zijn dat de vragen waar jij de hele dag over loopt te piekeren? Je vraag is zelf niet te beantwoorden omdat het woord extremist een waardeoordeel inhoudt. Wat ik als een extremist beschouw vind jij misschien een normale man en wat jij als een extremist beschouwd, vind ik misschien normaal.

Jij bent echt wel enorm geobsedeerd door een Iraanse kernbom. Ik zie niet zo vaak zo extreem paranoïde mensen. Iran zal nooit een bom gooien. Ik heb je al duizend keer gezegd dat Iran geen enkele oorlog heeft gestart in de afgelopen 1000 jaar. Je kan dus vanavond met een gerust hart gaan slapen. Wees eerder bang dat je je hele leven genaaid zal worden door banken.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 01:00 ----------

Waar de meeste extremisten wonen? Zijn dat de vragen waar jij de hele dag over loopt te piekeren? Je vraag is zelf niet te beantwoorden omdat het woord extremist een waardeoordeel inhoudt. Wat ik als een extremist beschouw vind jij misschien een normale man en wat jij als een extremist beschouwd, vind ik misschien normaal.

Iran verklaart keer op keer dat Israël vernietigd moet worden

Iran schendt zijn internationale akkoorden want heeft het verdrag vertekend af te zien van atoomwapens

Iran is onberekenbaar

Ik zou niet gerust zijn als ik Israël was, en het zou mij niet verbazen dat Israël ten aanval trekt de komende maanden

Iran verklaart keer op keer dat Israël vernietigd moet worden

Iran schendt zijn internationale akkoorden want heeft het verdrag vertekend af te zien van atoomwapens

Iran is onberekenbaar

Ik zou niet gerust zijn als ik Israël was, en het zou mij niet verbazen dat Israël ten aanval trekt de komende maanden

In vorige post heb ik reeds aangetoond dat iran nooit heeft gezegd dat israel vam de kaart moest geveegd worden. Waarom blijf je die leugen dan herhalen?
tevens schendt Iran geen internationale verdragen want er is tot op heden geen enkel bewijs dat ze atoomwapens trachten te maken.
Israel daarentegen heeft het non proliferatieverdrag nooit ondertekend, maar heeft ongeveer duizend nucleaire bommen. Inspecteurs, die we zowat alle landen opdringen, mogen Israel niet binnen.
Iran onberekenbaar? Op wat baseer je dat? De laatste tien jaar is Iran exteeem vaak geprovoceerd oor het Westen, en zijn er cyberaanvallen geweest van Israel. Dit alles in strijd met de internationale wetgeving. En je klaagt over het gedrag van Israël?
Inderdaad, Israël zal het binnen afzienbare tijd zwaar krijgen omdat ze een enorme economische crisis hebben en de internationale steun verder, terecht en eindelijk, afbrokkelt

In vorige post heb ik reeds aangetoond dat iran nooit heeft gezegd dat israel vam de kaart moest geveegd worden. Waarom blijf je die leugen dan herhalen?
tevens schendt Iran geen internationale verdragen want er is tot op heden geen enkel bewijs dat ze atoomwapens trachten te maken.
Israel daarentegen heeft het non proliferatieverdrag nooit ondertekend, maar heeft ongeveer duizend nucleaire bommen. Inspecteurs, die we zowat alle landen opdringen, mogen Israel niet binnen.
Iran onberekenbaar? Op wat baseer je dat? De laatste tien jaar is Iran exteeem vaak geprovoceerd oor het Westen, en zijn er cyberaanvallen geweest van Israel. Dit alles in strijd met de internationale wetgeving. En je klaagt over het gedrag van Israël?
Inderdaad, Israël zal het binnen afzienbare tijd zwaar krijgen omdat ze een enorme economische crisis hebben en de internationale steun verder, terecht en eindelijk, afbrokkelt

Jij snapt er duidelijk geen hol van hé

Israël heeft atoombommen als afschrikmiddel, Israël wordt al vanaf zijn ontstaan bedreigd en had het die bommen niet, was er nu wellicht geen sprake meer van Israël. Het heeft trouwens een document ondertekent dat het nooit als eerste zo'n bom zal droppen

Iran schendt wel de internationale verdragen want het heeft ondertekent niet met een atoomwapens bezig te zijn terwijl heel de wereld weet dat ze het wel doen.

BTW

Israël is bereid die bommen weg te doen als het wordt erkend door de Islamitische staten en als de voortdurende bedreigingen stoppen

Ah, waarom discussieer ik ook met een gehersenspoelde mislukte mocro

Jij snapt er duidelijk geen hol van hé

Israël heeft atoombommen als afschrikmiddel, Israël wordt al vanaf zijn ontstaan bedreigd en had het die bommen niet, was er nu wellicht geen sprake meer van Israël. Het heeft trouwens een document ondertekent dat het nooit als eerste zo'n bom zal droppen

Iran schendt wel de internationale verdragen want het heeft ondertekent niet met een atoomwapens bezig te zijn terwijl heel de wereld weet dat ze het wel doen.

Israelische nieuwkomers waren de eersten die aanslagen begonnen te plegen. King david hotel, al vaak aangehaald maar je weigert bij te leren. Trouwens, over welk ondertekend document heb je je het. Dat document bestaat niet want officieel ontkent israel dat ze nucleaire wapens hebben. Ze kunnen dus ook niet beweren dat ze zullen wegdoen. Tevens is het niet zo dat de hele wereld geloofd dat iran kernwapens tracht te hebben. Er is de.Vs en heel wat bondgenoten die verklaren dat ze.dat geloven maar elke ernstige politicoloog weet dat dit enkel om geopolitieke redenen is. Er is geen enkel bewijs.
Jij vindt zaken gewoon uit. Dat werkt misschien wel op café maar hier niet. Waarom je me een mocro noemt is me een raadsel. Ga nu maar gauw werk zoeken, of trainen. Ik denk dat je beiden al lang niet meer hebt gedaan.

Israël wordt sinds haar oprichting in 1948 bedreigd

Israël wordt al sinds haar oprichting in1948 inhet voortbestaan bedreigd door omliggende landen als Egypte, Libië en Syrië, die veel grotere legers hebben. Vandaar dat Israël als afschrikking over atoombommen wil beschikken. Deze afschrikking is nodig tegenover bijvoorbeeld een land als Iran, dat keer op keer verklaart dat Israël volledig vernietigd moet worden.

Daarom heeft Israël aangegeven dat het deze wapens nu nodig heeft, maar dat het direct zal ontwapenen wanneer deze bedreigingen op houden – door duurzame vredesverdragen en daarmee de erkenning van het bestaansrecht van de Joodse staat Israel.

Ook heeft Israël uitdrukkelijk verklaard dat het nooit als eerste atoomwapens zal gebruiken. Want Israël is een westers-seculiere democratie, waar nooit een meerderheid van de bevolking voor gebruik van massavernietigingswapens te vinden zal zijn.

http://likud.nl/2012/01/de-ene-atoombom-is-de-andere-niet/

Israël wordt al sinds haar oprichting in1948 inhet voortbestaan bedreigd door omliggende landen als Egypte, Libië en Syrië, die veel grotere legers hebben. Vandaar dat Israël als afschrikking over atoombommen wil beschikken. Deze afschrikking is nodig tegenover bijvoorbeeld een land als Iran, dat keer op keer verklaart dat Israël volledig vernietigd moet worden.

Daarom heeft Israël aangegeven dat het deze wapens nu nodig heeft, maar dat het direct zal ontwapenen wanneer deze bedreigingen op houden – door duurzame vredesverdragen en daarmee de erkenning van het bestaansrecht van de Joodse staat Israel.

Ook heeft Israël uitdrukkelijk verklaard dat het nooit als eerste atoomwapens zal gebruiken. Want Israël is een westers-seculiere democratie, waar nooit een meerderheid van de bevolking voor gebruik van massavernietigingswapens te vinden zal zijn.

Je blijft constant hetzelfde herhalen terwijl al je argumenten zo vele malen werden ontkracht. Jij bent echt niet normaal.

Likoed Nederland en dat is je bron ?
dus uit zo een site haal jij u info ?:roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:
Nu ik de site, likud.nl zie, merk ik dat je al je info daar vindt. Echt gek. Je beseft toch dat dat geen betrouwbare bron is?!

In de door jou aangehaalde tekst staat dat Iran ook met Iran in oorlog was. Ja, maar het was Irak, met de steun van het Westen, die de oorlog startte. Dus doe eens normaal man!

Terug
Naar boven