MuscleMeat

Obama wil Israël weerhouden van aanval Iran

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hopelijk nuked iran israel en vice versa, en krijgt yasmine een permban

http://www.youtube.com/watch?v=uuslxJFpBuU

een president die zo gehersenspoeld is door een geloof en aankondigd dat de islam en de wil van allah de wereld zal veroveren mag toch nooit in handen komen van zo'n bom, kun je lang of kort over discuseren, ook moet hij veroordeelt worden voor de uitspraak dat israel van de kaart geveegd moet worden, ik zeg liever vandaag dan morgen een ingrijping.

de verenigde staten houd de islamitische wereld in zijn greep, ik zeg kort houden die apenlanden, niet luisteren is aanvallen !

En dat de verenigde staten, europa en israel wel over kernwapens beschikt is ook noodzakelijk en ongevaarlijk.Omdat westerse landen het hebben mogen anderen ook maar raak bouwen, haha dat is toch een bedreiging voor de wereldvrede.

• Topic Starter Topic Starter
wel yasmine wat hebt ge daarop te zeggen

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 19:37 ----------

Hypothetisch ff:

Stel dat Iran een bom gooit op Israël, wat zijn dan de gevolgen voor Iran, Israël, de wereld? ons?

http://www.youtube.com/watch?v=uuslxJFpBuU

een president die zo gehersenspoeld is door een geloof en aankondigd dat de islam en de wil van allah de wereld zal veroveren mag toch nooit in handen komen van zo'n bom, kun je lang of kort over discuseren, ook moet hij veroordeelt worden voor de uitspraak dat israel van de kaart geveegd moet worden, ik zeg liever vandaag dan morgen een ingrijping.

de verenigde staten houd de islamitische wereld in zijn greep, ik zeg kort houden die apenlanden, niet luisteren is aanvallen !

En dat de verenigde staten, europa en israel wel over kernwapens beschikt is ook noodzakelijk en ongevaarlijk.Omdat westerse landen het hebben mogen anderen ook maar raak bouwen, haha dat is toch een bedreiging voor de wereldvrede.

Ahmadinejad heeft nooit gezegd dat ISrael van de kaart moet geveegd worden. Zij die dat beweren volgen niet goed de actualiteit.

Educate yourself:

http://thelede.blogs.nytimes.com/20...-never-said-israel-must-be-wiped-off-the-map/

Hypothetisch ff:

Stel dat Iran een bom gooit op Israël, wat zijn dan de gevolgen voor Iran, Israël, de wereld? ons?

Een domme vraag omdat ze niet specifiek genoeg is.
Welke bom? Wat soort voor één? Hoeveel doden? Reden? Een bom als vergelding of pre emptive strike,...
Maar al bij al een vraag waar je niet echt een ernstig of correct antwoord kan op geven.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 20:13 ----------

Ge kunt toch lezen?

Jij bent echt een schande voor ons Vlaamse volk, mislukte mocro, mjah je bent een bekeerde moslim voor iets

Ik begrijp je opmerking niet. De tekst waarnaar ik verwijs via een link toont duidelijk aan dat Ahmadinejad nooit zei dat ISrael van de kaart diende geveegd te worden.

En je scheldwoorden tonen aan wat voor een laaggeschoolde, slechtopgevoede, en vooral domme werkloze jongere je bent;

Laatst bewerkt:
Een domme vraag omdat ze niet specifiek genoeg is.
Welke bom? Wat soort voor één? Hoeveel doden? Reden? Een bom als vergelding of pre emptive strike,...
Maar al bij al een vraag waar je niet echt een ernstig of correct antwoord kan op geven.

Atoombom om Israël van de kaart te vegen, enkele miljoenen doden, gewoon omdat ze Israël haten

wat zijn dat de gevolgen,

Atoombom om Israël van de kaart te vegen, enkele miljoenen doden, gewoon omdat ze Israël haten

wat zijn dat de gevolgen,

Domme veronderstelling, geen antwoord waardig.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 20:31 ----------

Tbeest, ik heb een vraag voor jou: Heb je de tekst gelezen die ik via een link heb geplaatst mbt to de zogezegde uitspraak van Ahmadinejad dat hij ISrael van de kaart wou vegen?

Zo ja, ben je nu akkoord dat hij dit inderdaad niet heeft gezegd?

Domme veronderstelling, geen antwoord waardig.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 20:31 ----------

Tbeest, ik heb een vraag voor jou: Heb je de tekst gelezen die ik via een link heb geplaatst mbt to de zogezegde uitspraak van Ahmadinejad dat hij ISrael van de kaart wou vegen?

Zo ja, ben je nu akkoord dat hij dit inderdaad niet heeft gezegd?

Ik ben niet overtuigd... ze kunnen in die tekst zetten wat hij wil

waarom is dat een domme veronderstelling? Er bestaan toch geen domme vragen?

Gewoon puur hypothetisch:
Iran gooit een atoombom op Israël, enkele miljoenen slachtoffers, stel nu 3 miljoen doden, 1 miljoen zwaargewonden en 2 miljoen lichtgewonden. Wat zijn de gevolgen voor Israël, Iran, ons, de wereld?

Hypothetisch ff:

dan krijg je zoiets

http://www.youtube.com/watch?v=AtSt5XZ7fq4

Ik denk niet dat je er veel nodig hebt om die 7.000.000 joden te doden, landen met jodenhaat en extremistische gedachtengang van hun geloof tegen anders denkende mensen of ongelovigen mogen dit speelgoed nooit in handen krijgen.En dat gaat vast ook niet gebeuren.

Laatst bewerkt:

Die zijn niet te overzien, iran blijft echt nergens meer, de hele islamitische wereld niet, het westen heeft van deze bommen genoeg om de halve wereld te vernietigen, als er een nucluaire oorlog komt zijn de sterftecijfers enorm hoog.Het is daarom aan de westerse landen om deze bommen niet toe te laten aan meer landen dan wij zelf, en zeker niet waar een haatzaaiend boek heilig word gezien, de christen en joden als varkens worden beschreven die gedood moeten worden.

Die zijn niet te overzien, iran blijft echt nergens meer, de hele islamitische wereld niet, het westen heeft van deze bommen genoeg om de halve wereld te vernietigen, als er een nucluaire oorlog komt zijn de sterftecijfers enorm hoog.Het is daarom aan de westerse landen om deze bommen niet toe te laten aan meer landen dan wij zelf, en zeker niet waar een haatzaaiend boek heilig word gezien, de christen en joden als varkens worden beschreven die gedood moeten worden.

Maar als Iran beslist zo'n bom te droppen op Israël

daar kunnen de burgers in Iran, Irak, Egypte, Pakistan, Marokko toch niet aan doen? Gaat het westen dan elke islamiet vermoorden, nee toch?

Nee, zo zwart-wit word dat niet bekeken, islamitische landen verschillen nogal van mekaar, dan word iran zeker teruggenuked, en ook wel met meer bommen, maar zover zal het nooit komen, pakistan heeft maar een aantal kernwapens, rusland en de verenigde staten hebben er rond de 5000.

Wat nut heeft het dan om Iran nog aan te vallen als Israël toch al plat gebombardeerd is? Dan komen er toch enkel meer slachtoffers

Ik ben niet overtuigd... ze kunnen in die tekst zetten wat hij wil

waarom is dat een domme veronderstelling? Er bestaan toch geen domme vragen?

Gewoon puur hypothetisch:
Iran gooit een atoombom op Israël, enkele miljoenen slachtoffers, stel nu 3 miljoen doden, 1 miljoen zwaargewonden en 2 miljoen lichtgewonden. Wat zijn de gevolgen voor Israël, Iran, ons, de wereld?

Ze kunnen in de tekst zetten wat ze willen? De correcte vertaling van de speech is gebeurd door de meest vermaarde professor in de Perziche taal. Ik denk dat dat wel wat geloofwaardiger is. Tevens werd de correcte geaccepteerd door leden van de Israelische overheid.
Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar als het duidelijk is, dan is het duidelijk.
Wat betreft je veronderstelling:Het is een domme veronderstelling omdat er te veel variabelen zijn; Men kan dus enkel speculeren en daar kan je dan in alle richtingen mee gaan. Kan je even goed een fictieroman gaan schrijven.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 23:14 ----------

Ok, we hebben er een tweede Tbeest bij. Wat een onzin kramen jullie toch uit!

Ze kunnen in de tekst zetten wat ze willen? De correcte vertaling van de speech is gebeurd door de meest vermaarde professor in de Perziche taal. Ik denk dat dat wel wat geloofwaardiger is. Tevens werd de correcte geaccepteerd door leden van de Israelische overheid.
Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar als het duidelijk is, dan is het duidelijk.
Wat betreft je veronderstelling:Het is een domme veronderstelling omdat er te veel variabelen zijn; Men kan dus enkel speculeren en daar kan je dan in alle richtingen mee gaan. Kan je even goed een fictieroman gaan schrijven.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 23:14 ----------

Ok, we hebben er een tweede Tbeest bij. Wat een onzin kramen jullie toch uit!

tuurlijk yasmine, je profielnaam zegt voor mij al dat ik geen discussie met jou aanga.

je scheld en noemt mensen dom die niet jou straatje meepraten, moeten we je serieus nemen?

Terug
Naar boven