Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ultra x wie zegt dat ik met moeite 80 doe:s ik zag dat filmpje van alex kga vandaag ook proberen, en mijn bene zijn gewoon minder sterk en ksei al als je in adam woont kom dan eens langs bij barbarian gym kben er elke avond
Ultra x wie zegt dat ik met moeite 80 doe:s ik zag dat filmpje van alex kga vandaag ook proberen, en mijn bene zijn gewoon minder sterk en ksei al als je in adam woont kom dan eens langs bij barbarian gym kben er elke avond
Dus jij zegt dat je 80 benches, nu je dat filmje hebt gezien ga je 110 proberen. Als jij 80 altijd al makkelijk 15 keer kon doen had je heus wel vaker 90+ zitten benchen. Daarnaast is 50 KG squat een lachertje als je 110 zou kunnen benchen, in verhouding zou je dan zeker 150+ moeten kunnen.
Iemand die 15 is en 1.84 lang is met een gewicht van 90KG en maar 50KG squat, denk ik dat de meeste gewicht in het bovenlichaam zit, dus dat je zegt dat je er als een beer eruit ziet.
Je komt gewoon wazig over, dat is het hem, post is een keer een foto.
ja flying fox je heb gelijk kmoet ook heel hard aan mn benen gaan trainen maarr ik vind dat echt het k*tste wat er is en mn meeste gewicht zit dus ook in mijn bovelichaam ja en ultra x kweet neit wat je meoilijk probeert te doen maar ik had al eerder gezegd dat ik last had dus dat ik sowieso al paar dinge ni kon doen dus ga ik ook ni me zware gewigte lope stote kom da ff langs man kan je mee benche