- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga eerst is een weekje inlezen in plaats van al deze bullshit.Je hebt OF 6 of 8 'blokjes'. Ligt aan je genen.
Voel maar eens met je vinger waar ze zitten. Dan voel je wel of je er 6 of 8 hebt tenzij je echt moddervet bent.
Ik heb er 8,ik voelde de ochtend ..euhm..de abs rechts boven ''trillen''.. precies zo n serie lichte zeer snelle (pijnloze) spasmes;ik heb er zeker dus 8.
. Maar, je kan ze niet appart trainen zoals al reeds vermeld
. Trouwens even een ander vraagje, heb je ook last van een ietwat bolle buik?
.
Aan z'n lichaamsgewicht bij 1.69 kun je al wel zien dat ie een bolle buik heeft. Zullen vacuüm oefeningen weinig aan veranderen denk ik![]()
.Ik heb er 8,ik voelde de ochtend ..euhm..de ab rechts boven ''trillen''.. precies zo n serie lichte zeer snelle (pijnloze) spasmes;ik heb er zeker dus 8.

BBman, we zitten hier allemaal om te leren he
, leg het dan uit zodat hij het snapt
.Dat is mazzel hebben. Maar, je kan ze niet appart trainen zoals al reeds vermeld
. Trouwens even een ander vraagje, heb je ook last van een ietwat bolle buik?
.
Zo ja: Vacuum oefeningen (ik kan geen puntjes op de u, raar toetsenbord.., weet hoe je het dient te schrijven), buik inhouden, 5 reps per set, 3 setjes per training. Buik gedurende... 20 seconden inhouden![]()
Jawel hoor ..niet compleet isoleren,maar er zijn oefeningen gericht op de onderste(=reverse crunches),bovenste etc. Kijk maar in Arnold's encyclopedia of BB.
Ja ik heb er wat last van,ik heb hier nog een topic gevonden over vacuum oefeningen een weekje geleden en ben ze van plan om te doen;bedankt voor de tip.
, je kan die zogehete blokjes niet appart trainen
. Je contractreert alle spiervezels als je het goed doet
.Zoals ik al eerder zei.. Magnus kan beter even wat trainingservaring opdoen e.d voordat ie hier nog meer bullshit topics aanmaakt ( zijn er al een hele hoop onderhand)

-Je hebt het over een onderkin door benchen
-Of je je skeletstructuur kunt veranderen
-Of er BB competities bestaan voor mensen met een hoog vetpercentage
-Of creatine is toegestaan voor PL'ers
-Welke reprange het beste is voor massa
-Je beweert dat je hamstrings verkort zijn
-Je deadlift met 25kg
![]()
Gast serieusGa eerst is een weekje inlezen in plaats van al deze bullshit.
Ik vind persoonlijk die skeletstructuur veranderen wel grappig 

BBman, we zitten hier allemaal om te leren he
, leg het dan uit zodat hij het snapt
.
Mensen, kijk eens naar zijn foto's en je ziet dat er absoluut geen mogelijkheid is dat hij zou kunnen zien/voelen hoeveel abs hij heeft... Als je ziet hoe rond die buik is rolt hij misschien nog wel sneller dan dat hij loopt!Aan z'n lichaamsgewicht bij 1.69 kun je al wel zien dat ie een bolle buik heeft. Zullen vacuüm oefeningen weinig aan veranderen denk ik![]()