AndroidHealthClinic

Oefeningen voor de bovenste 2/8 abs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry man, maar aan je andere topics en trainingslog te zien heb je weinig kaas van deze sport gegeten. Ik adviseer je gewoon ff in te lezen in bewegingsleer/anatomie en ons je achterlijke topics te besparen.

-Je hebt het over een onderkin door benchen
-Of je je skeletstructuur kunt veranderen
-Of er BB competities bestaan voor mensen met een hoog vetpercentage
-Of creatine is toegestaan voor PL'ers
-Welke reprange het beste is voor massa
-Je beweert dat je hamstrings verkort zijn
-Je deadlift met 25kg

:roflol:

Gast serieus??? Ga eerst is een weekje inlezen in plaats van al deze bullshit.

Magnus is volgens mij gewoon een hoax of een grappenmaker. in ieder geval niet serieus.

Hij neemt zn rol erg serieus iig :P respect als het echt een hoax is.

Je hebt OF 6 of 8 'blokjes'. Ligt aan je genen.
Voel maar eens met je vinger waar ze zitten. Dan voel je wel of je er 6 of 8 hebt tenzij je echt moddervet bent :rolleyes:.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt OF 6 of 8 'blokjes'. Ligt aan je genen.
Voel maar eens met je vinger waar ze zitten. Dan voel je wel of je er 6 of 8 hebt tenzij je echt moddervet bent :rolleyes:.

Ik heb er 8,ik voelde de ochtend ..euhm..de ab rechts boven ''trillen''.. precies zo n serie lichte zeer snelle (pijnloze) spasmes;ik heb er zeker dus 8.

Ik heb er 8,ik voelde de ochtend ..euhm..de abs rechts boven ''trillen''.. precies zo n serie lichte zeer snelle (pijnloze) spasmes;ik heb er zeker dus 8.

Dat is mazzel hebben ;). Maar, je kan ze niet appart trainen zoals al reeds vermeld :). Trouwens even een ander vraagje, heb je ook last van een ietwat bolle buik? :p.
Zo ja: Vacuum oefeningen (ik kan geen puntjes op de u, raar toetsenbord.., weet hoe je het dient te schrijven), buik inhouden, 5 reps per set, 3 setjes per training. Buik gedurende... 20 seconden inhouden ;)

Aan z'n lichaamsgewicht bij 1.69 kun je al wel zien dat ie een bolle buik heeft. Zullen vacuüm oefeningen weinig aan veranderen denk ik ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is mazzel hebben ;). Maar, je kan ze niet appart trainen zoals al reeds vermeld :). Trouwens even een ander vraagje, heb je ook last van een ietwat bolle buik? :p.
Zo ja: Vacuum oefeningen (ik kan geen puntjes op de u, raar toetsenbord.., weet hoe je het dient te schrijven), buik inhouden, 5 reps per set, 3 setjes per training. Buik gedurende... 20 seconden inhouden ;)

Jawel hoor ..niet compleet isoleren,maar er zijn oefeningen gericht op de onderste(=reverse crunches),bovenste etc. Kijk maar in Arnold's encyclopedia of BB.

Ja ik heb er wat last van,ik heb hier nog een topic gevonden over vacuum oefeningen een weekje geleden en ben ze van plan om te doen;bedankt voor de tip.

Zoals ik al eerder zei.. Magnus kan beter even wat trainingservaring opdoen e.d voordat ie hier nog meer bullshit topics aanmaakt ( zijn er al een hele hoop onderhand :(:( )

Jawel hoor ..niet compleet isoleren,maar er zijn oefeningen gericht op de onderste(=reverse crunches),bovenste etc. Kijk maar in Arnold's encyclopedia of BB.

Ja ik heb er wat last van,ik heb hier nog een topic gevonden over vacuum oefeningen een weekje geleden en ben ze van plan om te doen;bedankt voor de tip.

De Rectus Abdominis is een aan een geknoopte spier ;), je kan die zogehete blokjes niet appart trainen :). Je contractreert alle spiervezels als je het goed doet :).

Ja citeer vooral uit een boek van 30 jaar geleden. De tijd heeft niet stilgestaan ondertussen pik :rolleyes:

-Je hebt het over een onderkin door benchen
-Of je je skeletstructuur kunt veranderen
-Of er BB competities bestaan voor mensen met een hoog vetpercentage
-Of creatine is toegestaan voor PL'ers
-Welke reprange het beste is voor massa
-Je beweert dat je hamstrings verkort zijn
-Je deadlift met 25kg

:roflol:

Gast serieus??? Ga eerst is een weekje inlezen in plaats van al deze bullshit.

je kan niet zeggen dat Daster zn huiswerk niet doet :cool: Ik vind persoonlijk die skeletstructuur veranderen wel grappig :D

Maar laat ik maar niks zeggen want begin ook net en straks zoeken ze mijn domme vragen op :eek::eek::eek:

;) BBman, we zitten hier allemaal om te leren he :), leg het dan uit zodat hij het snapt :).

dat is al meerdere keren in div topics gedaan, maar hij weet t toch beter.......
dus ja dan houd t ook op he, zelfde als nu met het binnenkant borst onderkant biceps verhaal.

een vraag stellen, serieus antwoord krijgen en dan toch dom lopen doen wat is dan t nut van de vraag buiten de moron uithangen?

Aan z'n lichaamsgewicht bij 1.69 kun je al wel zien dat ie een bolle buik heeft. Zullen vacuüm oefeningen weinig aan veranderen denk ik ;)
Mensen, kijk eens naar zijn foto's en je ziet dat er absoluut geen mogelijkheid is dat hij zou kunnen zien/voelen hoeveel abs hij heeft... Als je ziet hoe rond die buik is rolt hij misschien nog wel sneller dan dat hij loopt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven