tja tis weer s zomervakantie....dus gaan vele van ons weer op reis, maar we moete natuurlijk door blijven trainen....das iets waar ik een beetje problemen mee heb...iemand suggesties voor dingen te toen om fit te blijven, in het buitenland?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani zei:Wat is dat toch voor een bs dat mensen helemaal in paniek raken omdat ze een week of twee niet kunnen dieten en/of trainen. Get a life en geniet van je vakantie.
Ik durf te zeggen dat als je zo krampachtig met je sport omgaat je er over een jaar helemaal klaar mee bent.

Maxwell zei:toch snap ik het wel hoor! hij is gewoon bang dat hij grotendeels kwijtraakt waar hij zo hard voor getraind heeft, niks mis mee als je het mij vraagt..
Push-ups pull-ups en sit ups zullen miss een BEETJE helpen, maar zo trainen als thuis kan natuurlijk niet!
uji-tiger zei:tja tis weer s zomervakantie....dus gaan vele van ons weer op reis, maar we moete natuurlijk door blijven trainen....das iets waar ik een beetje problemen mee heb...iemand suggesties voor dingen te toen om fit te blijven, in het buitenland?
] altijd nieuwe ervaringen op en komt regelmatig tot nieuwe conclusies.

Het kan tot frustraties leiden. Is ook een kwestie van karakter denk ik, en van zelfdiscipline...,denk je ook niet ?
tenminste als we ons weer verplaatsen in de jager-verzamelaar rol van duizenden jaren geleden . Dit feit weerhoud me vooralsnog niet te blijven streven naar zoveel mogelijk beef ...
damnn you Pumping Iron 
KaLe zei:onderzoek heeft aangetoond dat je pas na 4 weken niet trainen, spiermassa gaat verliezen.

KaLe zei:onderzoek heeft aangetoond dat je pas na 4 weken niet trainen, spiermassa gaat verliezen.