Fitness Seller

oefeningen voor op vakantie...

Op vakantie gewoon vakantie hebben en genieten van al die vrouwkes die aandacht hebben voor die kilo's spieren en/of laag vet% waar je zo hard voor gewerkt hebt.
Dat geeft toch wel zoveel voldoening en motivatie dat je na je vakantie weer aan de slag WILT...

Om ze zoveel weken hard trainen een weekje rustig / niks doen is niet erg en soms zelfs wel goed. Als je zo'n rustweek tegelijk met je vakantie plant, dan komt het mooi uit :D

Vakantie == Vakantie == Nieks moet, lekker relaxe :D

Jax zei:
Laat dat stukje maar eens zien dan

denk je dat ik alles ga bewaren? Ik heb daar 2 jaar terug het een en ander over gelezen. Wat geloof je er trouwens niet aan? Dat je pas na 4 weken spiermassa verliest of dat je langer dan 4 weken alles vast kan houden zonder te trainen?

Ze hebben proeven gedaan met personen die 2,3, 4 of 5 weken niet trainden, maar wel op onderhoudsniveau bleven eten. Na 4 weken verloren de personen spiermassa.

Laatst bewerkt:
Toevallig is er een sportschool in het hotel waar ik verblijf.. was er niet op zoek maar wel leuk dat dat erbij is.

Iig, een vriend van mij traint nu samen met mij en benchMarc sinds april dit jaar en hij begint nu ook verslaafd te raken aan het ijzer :D
En hij gaat ook met mij mee op vakantie, dus lekker samen wat trainen tijdens de vakantie:
lekker weer, mooie dames geen werk/tijd druk en af en toe in de gym lekker jezelf gek trainen.. dát is vakantie !!

Maar ik heb vorig jaar 11 dagen zonder training ook nog wel overleeft en ben nadat ik terug was van de vakantie kei hard gaan trainen/groeien. Raar genoeg was m'n motivatie om te trainen toen een tijdje nóg hoger. Zo'n vakantie doet me altijd goed!

Maar zoals Dani al zei.. je moet er niet teveel voor gaan opgeven enz. het moet wel leuk blijven,anders houdt je het gewoon niet lang vol omdat je die andere dingen (later) gaat missen.

Ikzelf neem gewoon wat complexe KH's mee (muesli/havermout) omdat ze dat daar in 't hotel niet hebben. Maar verder laat ik me gewoon (met mate..) gaan. Af en toe een biertje en een lekker garnalen cocktailtje oid :lick:

/me is weer te lang onzinnig aan het lullen... nog 2 weken en 1 dag !!!

als ge nu bv schouders tijd niet traint, maar bv wel bencht, gaan uw schouders dan na een tijdje massa verliezen, of kracht ?

nee, je blijft je schouders belasten. net als de achterkant schouder. Die zal ook geen massa verliezen, omdat je deze met de rug meetraind. Je moet alleen je zijkant schouders in de gaten houden.

De bewering dat je als je in je vakantie nog wilt trainen, je het niet langer dan een jaar volhoudt, vind ik larie. Je traint een jaar lang week in week uit, dan wil je op vakantie ook lekker die spanning op je spieren houden. Het gaat er bij mij niet in dat je niet traint om er ook goed uit te zien voor de buitenwereld. En dan de periode dat je de wereld kan laten zien dat je hard heb getraind voor je spieren, zou je niet trainen? I DON'T THINK SO! Ik train als ik kan wel op m'n vakantiebestemming wel, en dan voel ik me beter dan als ik niet train.

je moet natuurlijk nog wel een beejte opgepompt over het strand paraderen natuurlijk
:D

vakantie = vakantie. Ik doe er dan lekker 2 weekjes niks aan.

ik zit 1 week in turkije, daar is geen gym. ik zal daar dus ook niet sporten. lekker relaxen. Daarna ga ik 2 weken naar italie, en daar is wel een gym. zal dus lekker rustig trainen daar.
zie et al helemaal zitten, ontbijten, ff sporten, nog ff eten, dan naar et strand, misschien nog ff slapen, en dan weer uitgaan. heerlijk.

Hi jjdeventer :

Dat ben ik 100% met je eens!
Train ze,bye,

Chris.

KaLe zei:
je moet natuurlijk nog wel een beejte opgepompt over het strand paraderen natuurlijk
:D
idd ! Een paar min vol gas baantjes trekken en dan langs de kant van t zwembad staan om te pimpen :grinny: :D

Dani zei:
Wat is dat toch voor een bs dat mensen helemaal in paniek raken omdat ze een week of twee niet kunnen dieten en/of trainen. Get a life en geniet van je vakantie.
Ik durf te zeggen dat als je zo krampachtig met je sport omgaat je er over een jaar helemaal klaar mee bent.

Dat slaat nergens op. Het is gewoon een instinct(en iets in je kop) om te behouden wat je hebt. Ik doe vaak als 3 weken weg ben, 1 week volledige rust met af en toe wat cardio. Week 2 veel vrijetijdssporten, daarbij om de dag gewoon voor het gevoel 3x15 weighted push ups. Week 3 afwisselend. ER zijn heel veel oefeningen waarbij je improviserend met gewicht kan trainen. Is vaak nog leuk ook :p

Frenkpie zei:
idd ! Een paar min vol gas baantjes trekken en dan langs de kant van t zwembad staan om te pimpen :grinny: :D

Werkt dat goed ? In de zin van, heeft het hetzelfde pump effect als een paar setjes curls oid ? Borst/triceps valt nog op te pompen met push ups, biceps niet, net me zwakke punt. :(

ik had gewoon m'n barbell in de caravan geflikkerd en af en toe als ik het echt niet meer trok ff de caravan in een paar setjes zweten:D

op de een of andere manier heb ik aan het eind van de dag een VEEL voldaner gevoel als ik (ook al is het maar licht) getraind heb

Volgens mij nemen de meeste mensen toch vakantie voor de rust???
lekker uitrusten, en daarna er weer hard tegenaan!

mijn definitie van vakantie :

me goed voelen zonder verplichtingen

en als ik dan train(hetzij wat milder enz) voel ik me beter dan wanneer ik het niet doe

Terug
Naar boven