XXL Nutrition

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

acc aangemaakt...stiekem wilde ik dat altijd al maar dit is een goed excuus :roflol:

Beetje te weinig van het goede, mijn overtuiging is dat er best 1 van al die Elle-kuikens vatbaar is voor het vak van lichte zeden. Aan ons de opdracht om een molentje met vishaak uit te werpen.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje te weinig van het goede, mijn overtuiging is dat er best 1 van al die Elle-kuikens vatbaar is voor het vak van lichte zeden. Aan ons de opdracht om een molentje met vishaak uit te werpen.

Je hoeft geen visaas te gebruiken dit keer beste Markie. Geloof morgenavond is DBB 10 ellegirl bitches rijker. En dan krijg je ook weer topic met: Hoi ik ben nieuw, ik wil beginnen met fitnessen. T mag me wel 100.000 karmapunten geven. Door mijn topic van gisteren, is er indirect reclame gemaakt voor DBB.

owh ****.. ik zie weer een paar van die dellen overstappen naar ons. Netals mikki, sophie etc.

Een hardcore bodybuilding forum kunnen we nu helemaal vergeten. En ons neuk kansen zullen ook drastisch dalen nu ze al onze tactieken zullen leren kennen :(

Dus geen rape meer? :(

Die wijven kunnen DBB's vrouwonvriendelijke karakter toch niet handlen. Of je moet er lekker uitzien (Mikki) of gewoon schijt hebben en niet onzeker zijn (Flower). Of allebei natuurlijk (Loca).

Als je op Ellegirl zit ben je een onzekere sl*tt*bak, die ervaringen wil uitwisselen met mensen die misschien wel hetzelfde hebben meegemaakt en zekerheid wil verkrijgen uit bemoedigende woordjes van E-sl*ts.

de t*fus inderdaad. hoe kennen wijven nou vallen voor een mager skinny ventje die breek je toch zo in tweeen die hebben gewoon geen kracht in die lichaampies en het ziet er gewoon niet uit alle respect voor de ecto's.

ik ben ook gewoon een vette endo :D

zal ik trouwens me handtekening veranderen voordat er elle snollen reageren om naar rotterdam die meeting bij te wonen, dat is het echt het laatst waar ik zin in heb.

de t*fus inderdaad. hoe kennen wijven nou vallen voor een mager skinny ventje die breek je toch zo in tweeen die hebben gewoon geen kracht in die lichaampies en het ziet er gewoon niet uit alle respect voor de ecto's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar de **** is zn borstkas?:eek:

Ellegirl aka Draak United. ****, wat een lelijke mensen allemaal :roflol:

zal ik trouwens me handtekening veranderen voordat er elle snollen reageren om naar rotterdam die meeting bij te wonen, dat is het echt het laatst waar ik zin in heb.

Inderdaad, ik voorspel een lange feud met ernstige ontwikkelingen.

LOL! een van die mongols daar denkt dat iemand serieus de macarena opzet tijdens het ketsen...wat een knazen :roflol:

de t*ring moet je kijken wat een lelijkerds op die forum zitten niet dat ik zo geweldig ben :D

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=526046

ben tot pagina 4 gekomen toen ben ik mee gekapt want ik vond mezelf net een pedo toen ik die 1 na laatste foto van pagina 4 zag.

Terug
Naar boven