MuscleMeat

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

ev9w5l.png

volgens mij zal die rechter geen moeite hebben met ppen

RE:
De lekkerste wijven hebben al veel bedpartners gehad neem dat maar aan,
de lelijkerds minder, of je moest een tegen komen die een lange relatie met de zelfde heeft gehad.

Mwah..het is vaak andersom hoor

Die lelijkerds/trashy wijven/wijven die denken dat ze lekker zijn die pakken alles wat ze kunnen pakken omdat ze onzeker zijn en proberen zich 'lekker' te voelen door zoveel mogelijk te nken.

+1 toch voor haar, maar dat was dan ook de enige post die op wat sloeg in die topic... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
+1 toch voor haar, maar dat was dan ook de enige post die op wat sloeg in die topic... :roflol:

Die lelijkerds/trashy wijven/wijven die denken dat ze lekker zijn die pakken alles wat ze kunnen pakken omdat ze onzeker zijn en proberen zich 'lekker' te voelen door zoveel mogelijk te nken.

Dit is een citaat van mij uit een topic hoor.

:roflol:

ik ga trouwens helemaal stuk om dat "ik kan niet ppen topic", maar ergens is het ook wel geil om sommige comments te lezen. dan vraag ik mij toch af wat voor hoofd daarachter zit.

Dit is een citaat van mij uit een topic hoor.

:roflol:

Wat post zij dan? ??? :roflol:

Anyway, +1 voor jou riv :D

http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=529766

wat een stomme dozen ook.

zo moeilijk is ppen toch niet ? al heb ik maar heel weinig wijven mee gemaakt die het goed kennen jeez

Ik zelfs maar een meisje. De rest dacht van zichzelf dat ze pijpkoninginnen waren, maar ze bakten er helemaal niets van. Met een droge schrale smoel over je knoepert heen gaan. Wat een drama. Die moest ik er gewoon heen dirigeren. Ook geen pretje trouwens. Tijdens een pijpbeurt moet je relaxen, ik ben potverdomme geen orkestleider.

• Topic Starter Topic Starter
Ik voorspel mooie ontwikkelingen in de middag. En laat ik nou net de hele middag weg zijn:(

Ik zelfs maar een meisje. De rest dacht van zichzelf dat ze pijpkoninginnen waren, maar ze bakten er helemaal niets van. Met een droge schrale smoel over je knoepert heen gaan. Wat een drama. Die moest ik er gewoon heen dirigeren. Ook geen pretje trouwens. Tijdens een pijpbeurt moet je relaxen, ik ben potverdomme geen orkestleider.

hehe nee je wilt gewoon je lul afgezogen krijgen :D

uit de snollen die ik gehad heb zijn is er maar 1 wijf geweest die het kon en goed ook.
gewoon recht in je ogen kijken wanneer je der keel vol spoot geweldig en dan lachend door slikken !!!!!! en ik maar op adem komen en verbaasd naar der kijken en nog noet realiseren wat de **** er gebeurde :D

een wondje krijgen is alleen als ik hard reet neuk want die gat word gewoon schraal maar door gaan omdat je voelt dat je klaar komt.

hehe nee je wilt gewoon je lul afgezogen krijgen :D

uit de snollen die ik gehad heb zijn is er maar 1 wijf geweest die het kon en goed ook.
gewoon recht in je ogen kijken wanneer je der keel vol spoot geweldig en dan lachend door slikken !!!!!! en ik maar op adem komen en verbaasd naar der kijken en nog noet realiseren wat de **** er gebeurde :D

een wondje krijgen is alleen als ik hard reet neuk want die gat word gewoon schraal maar door gaan omdat je voelt dat je klaar komt.

Epic :roflol:

ik weet niet wat deze chick met haar mondje deed, maar het was echt bloedgeil. godver nu ik er zo aan terug denk....hmmm

de kanker nou heeft 1 of andere snol een foto van me rug gevonden toen ik boven de 20% zat en vol met puisten van het kuren :D

nou krijgen we het hoor, nou word ik zwart gemaakt :D

wie komt me verdedigen ? en nou ga ik maffen

Terug
Naar boven