rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de kanker nou heeft 1 of andere snol een foto van me rug gevonden toen ik boven de 20% zat en vol met puisten van het kuren
nou krijgen we het hoor, nou word ik zwart gemaakt
wie komt me verdedigen ? en nou ga ik maffen

de kanker nou heeft 1 of andere snol een foto van me rug gevonden toen ik boven de 20% zat en vol met puisten van het kuren
nou krijgen we het hoor, nou word ik zwart gemaakt
wie komt me verdedigen ? en nou ga ik maffen

ja joh zou eigenlijk een foto moeten maken hoe ik nu ben 7% minder en een kuur verder
ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren op die foto, vind het wel lachen krijg je straks ook nog te horen dat je pikkie krimpt als je anaboluh gebruikt.
ja joh zou eigenlijk een foto moeten maken hoe ik nu ben 7% minder en een kuur verder
ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren op die foto, vind het wel lachen krijg je straks ook nog te horen dat je pikkie krimpt als je anaboluh gebruikt.

in theorie zou deze alleen in omvang kunnen toenemen bij exogeen toedienen van een synthetische testosteron..

de t*ring dit meen je niet ?
daarom dat hoe langer de relatie duurd met me vriendin de harder ze gaat kreunen als ik penetreer, nou snap ik het![]()

dat is een goeie maatstaaf ja, of zit je niet stiekem elke keer in der kontje als ze goed geil is? ouwe snoeperd
![]()

hehe nee vind er zelf geen fuk aan, word gewoon niet nat is alleen strak dan douw ik der benen wel tegen mekaar en neuk ik in der doos.
zelf vind ze het wel lekker dus ja plicht roept af en toe he dan hoor je ze wel goed kreunen.
de t*ring als me vriendin ooit dit allemaal leest kan ik een blauw oog verwachten![]()

zegt zo'n wijf in een topic dat ze niet kan ppen..
zou dit haar op weg hebben geholpen?:
Vandaag, 02:25
rippedbeest
Rookie ELLEgirl Geregistreerd: 31 Mar 2009
--------------------------------------------------------------------------------
ik kom alleen klaar bij een vrouw tijdens het ppen als haar handjes vastgebonden zijn op haar rug, en ik mijn lul diep in haal keel kan laten glijden om vervolgens ZELF het ritme te bepalen door hardhandig met mijn handen aan haar haren te trekken/ hoofd bewegen..
dit hou ik zo'n 20 seconde vol en als ze dan blauw wordt krijgt ze even een seconde om op adem te komen en dan ga ik verder
zo'n 20 a 30 van deze sessies nodig om heerlijk klaar te komen en mijn kwakkie lekker over haar gezicht uit te smeren

mm na 20 seconden al blauw? heb ook kleine longinhoud dan.. ben toch wel meer dan een minuut gewend voor ze blauw aanlopen![]()