Fitness Seller

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

hahaha lil priest jij bent me bezig jonge haha prachtig

• Topic Starter Topic Starter
Klusmier in the house:roflol:

Maar serieus, waarom bant niemand die r*tard van een LIL Priest eens op beide forums? :roflol:

Daantjegirl Daantjegirl is nu online
Rookie ELLEgirl

Standaard
Ach laat die sukkeltjes van dutchbodybuilding

Bijna allemaal gefrustreerde mannetjes die zijn gaan trainen omdat ze geen meisjes konden krijgen. En nu ze een beetje spiermassa hebben denken ze ineens dat ze het mannetje zijn.

De enige leuke member daar is Tiger4evah, die jongen zag er al goed uit voordat hij gingen trainen en hij weet gewoon hoe hij een meisje moeten behandelen. Jammer dat de rest van het forum geen voorbeeld aan hem neemt.

:roflol:!

Daantjegirl
Rookie ELLEgirl Geregistreerd: 31 Mar 2009

--------------------------------------------------------------------------------

Ach laat die sukkeltjes van dutchbodybuilding

Bijna allemaal gefrustreerde mannetjes die zijn gaan trainen omdat ze geen meisjes konden krijgen. En nu ze een beetje spiermassa hebben denken ze ineens dat ze het mannetje zijn.

De enige leuke member daar is Tiger4evah, die jongen zag er al goed uit voordat hij gingen trainen en hij weet gewoon hoe hij een meisje moeten behandelen. Jammer dat de rest van het forum geen voorbeeld aan hem neemt

Tiger4evah ben jij zit zelf?:roflol:
Account is net aangemaakt:haha:

Tiger4evah ****ing player!;

2078c9g.jpg

Ik vind het erg jammer dat men DBB een slechte naam bezorgt door daar te gaan posten. Hier is het sarcasme en lol, maar omdat men het daar niet begrijpt worden ze boos. De persoon die dat topic geplaatst heeft zou er goed aan doen het weer te verwijderen...

Dat bedoel ik ja. Vind het ook jammer hoe lil-priest zich volkomen belachelijk heeft gemaakt in een aantal posts. Zoals iemand al zei, worden de vooroordelen over bodybuilders alleen maar aangedikt op deze manier. DBB krijgt op deze manier meer naamsbekendheid, maar vooral in negatieve zin en dat is jammer. Maar goed dit alles is veroorzaakt door 1 post van mij over een linkje over dat forum. In het begin aarzelde ik nog om dat linkje te posten, maar ik had ook niet voorzien dat het zoveel heisa met zich mee zou brengen. En verder was het ook een lollige bedoeling. Maar die meisjes daar snappen het niet en zien het als een persoonlijke aanval.

331j3as.jpg

Emo alert.

Wie is die vreselijke Klusmier imitatie trouwens? Permban voor degene:D

Terug
Naar boven