AndroidHealthClinic

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

Sommige meisjes dissen jullie wel hard, en ik vraag me ook af of jullie nog zo'n grote mond zouden hebben als zo'n modelletje voor jullie neus stond ;) Ik denk het niet.

Maar ze hebben wel gelijk als ze het hebben over dat sommige posts hier van mensen echt lijken op dat van een dikke chipsvretende nerd die blij mag zijn als hij in contact kan komen met vrouwen ;)

beesten topic dit :D

eeh wats dit t begint een beetje still te valle hier zeg
wakker worden beesten :D

Ik heb me ook maar gereregistreerd

boeiend leven hebben sommige hier blijkbaar dat ze nachtje door op een vrouwen forum surfen en waarschijnlijk nog 4x zijn klaar gekomen ook

4x ?????

ik weet niet hoor maar ben minstens 6x klaar gekomen.

en ja als je snachts ff niks te doen was elle leuk :D

Sommige meisjes dissen jullie wel hard, en ik vraag me ook af of jullie nog zo'n grote mond zouden hebben als zo'n modelletje voor jullie neus stond ;) Ik denk het niet.

Maar ze hebben wel gelijk als ze het hebben over dat sommige posts hier van mensen echt lijken op dat van een dikke chipsvretende nerd die blij mag zijn als hij in contact kan komen met vrouwen ;)

ik zou muis stilletjes wezen maar pak der wel beet douw der over de keukentafel heen en ga achterlangs tekeer.

tsja ben iemand van weinig woorden, ben meer van daden op dat gebied

hahaha lig helemaal in een deuk hier wat een kanker domme bitchesz

hahahaha moster topic! topic van de maand uberhaupt als je het mij vraaagt! :D

net eff op de elle forum zitten kijken, maar ik ga nu toch mar liever een stuk fietsen/ hardlopen ;) **** ... rustdag.. liever wat nuttigs doen dan na op dat schijt elle forum te zitten klikken! laat de dames daar, dan blijven wij mooi hier :D

Oh dus de meisjes van Ellegirl lezen mee? in dat geval;

Ze hebben groot gelijk, ik erger me al jaren aan de vrouw-onvriendelijke mentaliteit hier.
Door het grote aantal vrouw-onvriendelijke posts word ik, een aantrekkelijke maar vooral ook aardige bodybuilder, ook gekwalificeerd als zijnde een stereotype DBB-er en bij deze wil ik me daar van distanciëren. Ik hou van vrouwen, ik wil ze gelukkig maken. En ik neem afstand van alle vrouw-onvriendelijke members + posts.

Voor alle meisjes van ellegirl die dit lezen; stuur me een PM met een fullbody foto van jezelf (voor-en achterkant) in bikini of naakt als blijk van waardering. Eventueel met telefoonnummer erbij.
Bedankt.

Ze hebben groot gelijk, ik erger me al jaren aan de vrouw-onvriendelijke mentaliteit hier.
Door het grote aantal vrouw-onvriendelijke posts word ik, een aantrekkelijke maar vooral ook aardige bodybuilder, ook gekwalificeerd als zijnde een stereotype DBB-er en bij deze wil ik me daar van distanciëren. Ik hou van vrouwen, ik wil ze gelukkig maken. En ik neem afstand van alle vrouw-onvriendelijke members + posts.

Voor alle meisjes van ellegirl die dit lezen; stuur me een PM met een fullbody foto van jezelf (voor-en achterkant) in bikini of naakt als blijk van waardering. Eventueel met telefoonnummer erbij.
Bedankt.

Compleet mee eens! vooral dat laatste stukje (naar mijn PM graag)

Bedankt.

meesterlijk !!!!!!!!!!

Bedankt.
Nu het om scoren gaat , gaat hij ineens de moraalridder lopen uithangen :D

Verder natuurlijk ook mee eens ;)

:roflol: geweldig.

Las een post van klaasklasse volgens mij daar op het forum ''ik heb een tattoo van een bruine ster onder me rug''
die reactie daarop ''ja lul dat is je aars''
:hahaha:

en hun snapte het gewoon niet, drama daar.

:roflol: geweldig.

Las een post van klaasklasse volgens mij daar op het forum ''ik heb een tattoo van een bruine ster onder me rug''
die reactie daarop ''ja lul dat is je aars''
:hahaha:

en hun snapte het gewoon niet, drama daar.
Gevoel voor humor is sowieso niet voor de hand liggend bij de meeste vrouwen, maar bij die types is het zo goed als onbestaande denk ik ;)

Gevoel voor humor is sowieso niet voor de hand liggend bij de meeste vrouwen, maar bij die types is het zo goed als onbestaande denk ik ;)

klopt klopt, net zoals al onze reactie over anaal vernederen nadat je ze helemaal onzeker heb gemaakt. :o hehe

Bedankt.

:roflol:

Terug
Naar boven