Fitness Seller

Oke boys...we krijgen aandacht van ellegirl forum

:roflol:

jij bent ook nog flink actief zo laat, hahaha, ben benieuwd wanneer ik mijn ban daar op elle krijg...

ja wat denk je morgenochtend zijn we de eerste die gebanned worden :D

ja ben nu echt over me slaap heen en ik moet om 8 uur op om te gaan eten om vervolgens om 12 uur te gaan trainen en daarna te gaan werken maar dit is gewoon veels te leuk.

ja wat denk je morgenochtend zijn we de eerste die gebanned worden :D

ja ben nu echt over me slaap heen en ik moet om 8 uur op om te gaan eten om vervolgens om 12 uur te gaan trainen en daarna te gaan werken maar dit is gewoon veels te leuk.

ja, ik hoor de vogeltjes ook al fluiten.. ik laat dat slapen wel zitten vanavond.. moet morgen vroeg naar school..

en ik heb honger, ik ben ff wat kip en rijst wokken:D

ik heb mij vermaakt gasten:D. ik ga ff aftrekken en daarna pitten. ik merk het morgen wel hehe.

hehe ik heb gereageerd op eentje die foto's heb staan.

ziet er wel geil uit en volgens mij zit ze ook in rotterdam, ze reageerd erg leuk maar ja kan ook wezen om me in de zeik te nemen.

we zullen zien hou jullie op de hoogte !!!!!!

PM dan op zn minst een fotootje :P

Hahha geweldig om te realiseren dat er gewoon een vrouwelijke versie van DBB bestaat. Hier na een one night stand komt iemand stoer zijn verhaaltje doen ,maakt een topic aan ,over zijn successen terwijl op het elle.forum zij een topic aanmaakt waar ze vervolgens praat over haar one night stand die er geen zak van bakte:roflol: hypothetisch, maar vast en zeker wel eens zoiets gebeurd:D

overigens zitten daar trouwens wel echt een aantal BLOEDmooie meisjes tussen:eek: Waarom kom ik die nooit tegen met het uitgaan:(. Sommigen zou ik gewoon spontaan willen verkleden in een toga om een duikshop mee te beginnen in griekenland, wat een godinnen:eek:

jongens komop... elle girl forum... daar zit ik niet eens.

Ooh mijn god! wat een topic weer! ga vanavond ook weer lekker lezen op ellegirl:O

Wat een stelletje infantiele klapmongolen zijn velen van jullie toch ook.

Kunnen beter Dutchbodybuilding naar Dutchbashing.com hernoemen ;) .

boeiend leven hebben sommige hier blijkbaar dat ze nachtje door op een vrouwen forum surfen en waarschijnlijk nog 4x zijn klaar gekomen ook

hoi ellegirls
nken?

Terug
Naar boven