Fitness Seller

om 21:00 rijst eten?

Oke, wat is er bijv. zoetelijk aan?

Zijn er nog meer woorden onduidelijk?

Zo nee, dan heb ik je nu in alle redelijkheid uitgelegd waarom je zin kinderachtig is. Je hoeft ze namelijk niet allemaal te onderkennen om mijn opmerking te begrijpen

Zijn er nog meer woorden onduidelijk?

Zo nee, dan heb ik je nu in alle redelijkheid uitgelegd waarom je zin kinderachtig is. Je hoeft ze namelijk niet allemaal te onderkennen om mijn opmerking te begrijpen
Je beantwoordt m'n vraag niet. Ik vraag niet naar de definitie van 'n woord, ik vraag je waarom jij vindt dat het van toepassing is op mijn reactie, i.e. waarom vind jij het kinderachtig?

Je beantwoordt m'n vraag niet. Ik vraag niet naar de definitie van 'n woord, ik vraag je waarom jij vindt dat het van toepassing is op mijn reactie, i.e. waarom vind jij het kinderachtig?

Je vraag heb ik beantwoord door taalkundige eenheden uit de definitie van het woord kinderachtig toe te passen op jouw zin. Dit is een breed geaccepteerde en compacte vorm om het gebruik van een kleinste taalkundige eenheid te verklaren.

Je vraag heb ik beantwoord door taalkundige eenheden uit de definitie van het woord kinderachtig toe te passen op jouw zin. Dit is een breed geaccepteerde en compacte vorm om het gebruik van een kleinste taalkundige eenheid te verklaren.

Zou je ook nog willen reageren op mijn reactie op jouw mening dat er geen voordelen aan zitten?
(En nu niet met de definitie van 'voordeel' aankomen..)
Bedankt.

Nee, daarvoor gebruikt men een redenatie. Je verklaart nu niks over de toepassing door definities te geven.

Als iemand jou vraagt waarom je gietijzer gebruikt in je constructie geef jij ook de definitie van gietijzer i.p.v. dat je een redenatie verleent? Ik weet niet in welke branche jij zit dat zoiets 'breed geaccepteerd' is, maar in geen enkele branche die ik ken is dat het geval.

Zou je ook nog willen reageren op mijn reactie op jouw mening dat er geen voordelen aan zitten?
Bedankt.
Hij mag natuurlijk niet de definitie van 'geen' vergeten toe te voegen inderdaad. :)

helemaal over het hoofd gezien.

Bedankt.
Ik zou niet durven :D

Ik kan er een paar noemen:

-lekker
-waarom niet
-kan ik beter slapen

Sluit ik mij volledig bij aan, neem straks nog een havermout met melk en wat kwark.

Post scriptum, GetXXL had mij inmiddels al overtuigd dat het onzin is s'avonds geen koolhydraten te eten.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Nee, daarvoor gebruikt men een redenatie. Je verklaart nu niks over de toepassing door definities te geven.
Je vergist je. Ik zal het in Jip en Janneke taal voor je neerzetten:

Door 'taalkundige eenheden uit de definitie van het woord kinderachtig toe te passen op jouw zin' krijg je:

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik [vul hier vetgedrukt woord in]

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik Bekrompen

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik Flauw

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik Infantiel

etc..

Dit als redenen waarom ik je zin kinderachtig noem. Ergo, een 'redenatie'.

Ik weet niet in welke branche jij zit dat zoiets 'breed geaccepteerd' is, maar in geen enkele branche die ik ken is dat het geval.
Alweer zo'n kinderachtige zin.

Doordat je koolhydraten eet stijgt je insuline spiegel.
insuline heeft een remmende werking op de lipolyse (de afbraak van triglyceriden tot glycerol en vetzuren)
Wanneer je in "katabole" toestand bent en je insuline dus laag is is je lipolyse hoog en heb je een hoger vrije vetzuur gehalte in je bloed.

2green, dus je bent ermee eens dat wat je zei, onzin was?

Verder met GetXXL eens, ik weet nu nog steeds niet waarom je de zin kinderachtig vond..

weet je wat ik grappig vind

dat ''kinderachtig'' het perfecte woord is om de discussie tussen GetXXL en 2green te beschrijven

helemaal over het hoofd gezien.

Ik zou niet durven :D

Sluit ik mij volledig bij aan, neem straks nog een havermout met melk en wat kwark.

Post scriptum, GetXXL had mij inmiddels al overtuigd dat het onzin is s'avonds geen koolhydraten te eten.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Je vergist je. Ik zal het in Jip en Janneke taal voor je neerzetten:

Door 'taalkundige eenheden uit de definitie van het woord kinderachtig toe te passen op jouw zin' krijg je:

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik [vul hier vetgedrukt woord in]

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik Bekrompen

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik Flauw

Een zin als 'of heb je 'n keer 'n artikel over insuline gelezen en denk je het licht te hebben gezien?' vind ik Infantiel

etc..

Dit als redenen waarom ik je zin kinderachtig noem. Ergo, een 'redenatie'.

Alweer zo'n kinderachtige zin.
Goed dat je er zelf alvast aanhalingstekens omheen zet. Volgens jouw redenatie vind ik ook al jouw posts kinderachtig. Wat is er kinderachtig aan jouw posts vraag je je af?
Al jouw posts vind ik [vul hier vetgedrukt woord in]
Al jouw posts vind ik bekrompen
Al jouw posts vind ik flauw
Al jouw posts vind ik infantiel
Al jouw posts vind ik zoetelijk
etc.
Oke, wat is er bijv. zoetelijk aan vraag je je af?
Zie bovenstaand. :)

Je 'redenatie' is altijd geldig, ongeacht waar je hem op toepast, want hij volg de vorm:
'vul hier iets in' vind ik [vul hier vetgedrukt woord in]

Als dat volgens jou de definitie van een 'redenatie' is... :)

PS Postscriptum schrijf je aan elkaar en wordt niet gevolgd door een komma.

2green, dus je bent ermee eens dat wat je zei, onzin was?

Verder met GetXXL eens, ik weet nu nog steeds niet waarom je de zin kinderachtig vond..

Hell93, ik heb in deze thread al meerder malen aangegeven dat ik inmiddels overtuigd ben van het tegendeel, bij deze mijn zoveelste bevestiging. (Ik begin te vermoeden dat dit op deze forum iets bijzonders is).

Ik ben nu zelfs s'avonds aan de havermout en volg de komende weken nauwlettend mijn toename in kracht, vet en droge massa zodat ik deze kan vergelijken met eerdere weken. Ik verwacht daarbij trouwens dat GetXXL zijn standpunt juist is, maar meten = weten.

Verder met GetXXL eens, ik weet nu nog steeds niet waarom je de zin kinderachtig vond.
Echt? Concluderen dat iemand verkeerd is geinformeerd en daarna sarcastisch vragen of hij het licht heeft gezien omdat hij een artikel gelezen heeft, is in jouw ogen volwassen gedrag? Ik vind het zeer kinderachtig, flauw en zeker niet constructief.

Echt? Concluderen dat iemand verkeerd is geinformeerd en daarna sarcastisch vragen of hij het licht heeft gezien omdat hij een artikel gelezen heeft, is in jouw ogen volwassen gedrag? Ik vind het zeer kinderachtig, flauw en zeker niet constructief.
YES! Je kunt het wel. Dit geeft me al wat meer zicht in waarom je het kinderachtig vindt. Dank! Had dit aan het begin gedaan, had flink wat discussie bespaard.

Hell93, ik heb in deze thread al meerder malen aangegeven dat ik inmiddels overtuigd ben van het tegendeel, bij deze mijn zoveelste bevestiging. (Ik begin te vermoeden dat dit op deze forum iets bijzonders is).

Ik ben nu zelfs s'avonds aan de havermout en volg de komende weken nauwlettend mijn toename in kracht, vet en droge massa zodat ik deze kan vergelijken met eerdere weken. Ik verwacht daarbij trouwens dat GetXXL zijn standpunt juist is, maar meten = weten.

Dat je overtuigd bent, daar heb ik het verder niet meer over..blijf dit dan ook niet herhalen, het is duidelijk.

Kun jij mij in 1 zin antwoord geven op deze vraag: wáárom vind JIJ het kinderachtig?

Dat je overtuigd bent, daar heb ik het verder niet meer over..blijf dit dan ook niet herhalen, het is duidelijk.

Kun jij mij in 1 zin antwoord geven op deze vraag: wáárom vind JIJ het kinderachtig?
Ik denk omdat ie mijn vraag sarcastisch en niet constructief vond nadat ik concludeerde dat z'n info verkeerd was.

En nog is het niet duidelijk waarom, meer wát hij kinderachtig vind :o
Naja, sarcasme en niet constructief zijn geen synoniemen van kinderachtig en vormen een onderbouwing voor z'n standpunt waarom hij het kinderachtig vindt. Des te meer in de context waarbinnen ik m'n opmerking bracht, nadat ik had geconcludeerd dat z'n info fout was.

Naja, sarcasme en niet constructief zijn geen synoniemen van kinderachtig en vormen een onderbouwing voor z'n standpunt waarom hij het kinderachtig vindt. Des te meer in de context waarbinnen ik m'n opmerking bracht, nadat ik had geconcludeerd dat z'n info fout was.

Dat klopt, helaas moest er een vreselijk kinderachtige (:o) discussie aan vooraf gaan voordat hij duidelijk kon maken dat het om sarcasme en niet constructief ging.

Het is nu duidelijk dus.

Terug
Naar boven