MuscleMeat

Om de hoeveel dagen scheer jij je snor- en baardharen?

Peiling Peiling Om de hoeveel dagen scheer jij gemiddeld je snor- en baardharen?

• Totaal stemmers
    154
2 x per jaar

laat et meestal wel langer dan een week staan.
heb nooit zin om me te scheren en als ik me dan al scheer laat ik ook altijd wat staan.
scheer me eigelijk alleen als ik me er zelf aan begin te irriteren, of een afspraak heb waarbij ik er wel fatsoenlijk uit moet zien :P

om de 3/4 dagen puur uit luiheid. Het is niet dat ik dan gelijk sinterklaas ben ofso maar toch.

om de 2 dagen!;)

1,5 dag gemiddeld, soms 2.

elke dag, soms wel 2x p/dag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik werk het elke dag bij. :p

is er nou eigelijk een 2de deel van american history X?

Gem. 2 keer in de week.

telkens op de 3de dag :p

Elke week 1 keer. Mijn huid is overgevoelig voor scheren. Anders deed ik het denk ik wel om de dag.

Heb helaas van nature veel testosteron dus moet ik elke dag scheren.

verschilt 1-5 dagen, jammer genoeg heb ik geen volle baard op mijn wangen anders kon ik het nog langer negeren

ik laat het gemiddeld langer staan dan 7 dagen. Ik heb nu al zolang een baard, dat kaal gewoon niet fijn meer voelt en vind het ook lelijk.

Voor de netheid zou het elke dag moeten, maar doe het meestal om de dag, behalve als ik ergens netjes heen moet.

dag of 3 a 4

"om de 2 dagen" is toch 1 keer per 3 dagen?
Ik scheer me namelijk om de dag, dus 1keer per 2 dagen (maar die optie staat er niet tussen:P)

Elke 3 a 5 dagen of als mijn baardharen langer worden dan de haren op mijn kop. ;)

Terug
Naar boven