Fitness Seller

Om en om eten Eiwit/Koolhydraat/vet

Itsallfugazi

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Iemand hier bekend mee of dit beter zou zijn heb laatst in een winkel :rolletjes: gehoord dat dit goed zou werken omdat je het je lichaam makkelijk maakt de voeding op te nemen en dit dan zeg maar geen soep van EKV..
Dus bijvoorbeeld:
Eiwitten
tijd
Koolhydraten
tijd
Vetten

en dan weer van voor af aan..
ben benieuwd klinkt best logisch maar ik neem aan dat je ochtends asap je andere voedingsstoffen ook moet hebben ;)

Ja dat klinkt heel logisch???

Komt volgens mij van de hormoonbalans diten.

f**k dat.

. punt

Omdat:

Waarom zou je zou moeilijk doen als het niet hoeft?

Vroeger had je bij ons op de gym een Personal trainer die dit ook steeds zei. Alles scheiden, werkt kei goed.
En weetje wat, hij zag er niet uit xD

Wat ik na lange tijd geleerd heb is dat al die shit als: Caveman, dit wat jij net zegt, IF, Keto. Bullshit is.
Lees je in, heb geduld en de resultaten komen.

probeer het eens een paar maanden en kijk of het werkt....

Denk je echt dat je lichaam zoveel moeite gaat hebben als je tegelijk eiwitten en koolhydraten binnenkrijgt? In zo'n beetje al het voedsel zitten meerdere soorten macro's dus scheiden wordt sowieso al lastig.

Waarom zou je dat doen en waarom zou het in godsnaam logisch klinken?

kan werken toch, denkt dat het ligt aan hoe je lichaam op bepaalde manieren van diten reageert, wat voor jou werkt werkt voor een ander weer wat minder.

Wat ik na lange tijd geleerd heb is dat al die shit als: Caveman, dit wat jij net zegt, IF, Keto. Bullshit is.
Lees je in, heb geduld en de resultaten komen.

Heb een krachttoename met keto, werkt echt prima voor mij. Als ik cut met carbs moet ik ook nog is 24/7 een hongergevoel onderdrukken..

Terug
Naar boven