EricR zei:
Houden we het wel netjes, SageFrancis normaal doen of je kan een dag de koelkast in.
capice,
alleen, kom nou zeg het is makkelijk om het zo te zeggen dat het de schuld van de allochtonen is dat ze niet binnen komen bij een discotheek. Hij heeft geen flauw benul waar die het over heeft echt waar. Ga je een keertje stappen, moet je "lekker denigrerend" je id laten zien. Als ik ga stappen met mijn vrienden, ja altijd 3 turken en 1 kroaat, dan moet altijd 1 persoon zijn id laten zien en zijn naam is cengiz, hij is half koerd en hij heeft een donkere huid van zijn vaderskant en ik zweer het op mijn moeder dat hij ALTIJD de enige is van ons groepje die zijn id moet laten zien, en hij is een eerste klas botje dus nu wil ik wel even weten waarom het dan zijn schuld is? je kan toch wel wat betere dingen uit de kast trekken dbc01? Het is echt verrot als je eerst 60 km rijdt om te gaan stappen en dat je dan vervolgens niet binnenkomt. Goed als die nou elke week ruzie zou schoppen, ok dan geef ik je voor de volle 100% gelijk, alleen... hij?
@ sannieejjj
Ik kan wel normaal discussieren maar op welk niveau? Ik paste me alleen aan. Maar goed, dan neem ik mijn woord : sukkel, terug.
Maar kom aub met iets sterkers dan zo'n verhaaltje dbc, ik weet dat je iets beters hebt.
Ondernemers van discotheken verdienen goudgeld, dat er een knokpartij is scheelt hun geen fl**ker, valt me weer op dat het dan weer over geld moet gaan. alleen aan entreegeld worden ze al rijk. En daarnaast nog nederlanders die uitstekend kunnen drinken, en allochtonen die alleen maar geld aan dure drankjes uitgeven. die 4 allochtonen uit die disco stelt geen fl**ker voor en het is dan ook niet zo dat er alleen maar ruzie is de hele avond door.
Misschien dat iemand van jullie disco: Empire Newyork wel kent in hengelo, daar maken ze gebruik van een pasjes systeem, altijd handig, kan je de relschoppers ook buiten houden. Ik geloof dat iedereen een beetje slachtoffertje probeert te spelen, de allochtoon zegt:"ik word niet geaccepteerd in de maatschappij,werk krijg ik niet en schoolheb ik niet afgemaakt dus ga ik maar stelen en jullie hollanders eten varkensvlees" dan zegt de autochtoon:"die allochtonen maken ons land kapot, d'r uut! Ze zijn allemaal het zelfde, een pot zwart. Ze stelen en ze stinken en fatima heeft een hoofddoek en is uitgehuwelijkt tegen haar wil"
Waar is de gulden middenweg?