- Waardering
- 2
Eerste transeksueele koningin....SR1985 zei:Nederland heeft toch geen president
DBC01 for queen!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste transeksueele koningin....SR1985 zei:Nederland heeft toch geen president
DBC01 for queen!![]()

Wel eenzijdig hoor. Meeste criminelen en werklozen tussen Marokkanen.boogie zei:Mohammed houdt van de arbeidsmarkt, maar de arbeidsmarkt niet zo van Mohammed![]()

ik snap het ook wel, maar als een marokkaan voor een hoge functie solliciteert en hij heeft er flink voor doorgeleerd dan ben jij een knappe vent als je van te voren al weet dat ie er geen reet voor heeft gedaan.Big_T zei:Wel eenzijdig hoor. Meeste criminelen en werklozen tussen Marokkanen.
Niemand is zomaar racist, zeker een werkgever niet. Als Marokkanen erom bekend stonden harde werkers te zijn, dan zou geen enkele werkgever hun weigeren. Je hebt discriminatie maar je hebt ook realistisch denken. Bekijk het ook eens van een andere kant dan donkerrood![]()

Ja wat is racisme eigenlijk?boogie zei:Ten slotte vind ik het toonaangevend dat je de 2e alinea begint met de zin: "Niemand is zomaar racist, zeker een werkgever niet." Indirect zeg je dus dat er dus wel degelijk sprake van racisme is. Nou, ik zal dan wel weer een linkse boomknuffelaar zijn (voor mijn gevoel heeft het niets met links of rechts te maken, eerder met beschaving) maar ik zal dat altijd afkeuren.

benchMarc zei:Ik weet het goed gemaakt... Ze doen toch ook aan ladiesnight? Dan komen de vrouwen binnen zonder entree en krijgen ze nog muntjes ook. Discriminatie op grond van geslacht, nou, als zoiets kan, dan kun je evengoed gaan discrimineren op grond van afkomst. Dat valt immers in dezelfde discriminatiecategorie. Ik stel dus voor, alle niet-rasechte NL'ers het driedubbele betalen voor de entree en muntjes.
(vat dit niet te serieus op, het is gewoon even een vergelijking om te stoken, maar in principe zou zoiets dan ook mogen)
Dan moet het hier ook kunnen. Meteen een reden zodat ze niet meer binnen komenDBC01 zei:Hehehe in SPanje 9 jaar lang aan meegewerkt hahahaha!
En schijnbaar is het nog legaal ook, want ladiesnight mag ook.