AndroidHealthClinic

Omega 3

Bezoekers in dit topic

Armand40

Cool Novice
Lid geworden
21 jul 2016
Berichten
187
Waardering
29
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Weet iemand hoeveel calorieën ongeveer een capsule omega 3 is 1000mg zuivere visolie merk three max
18% EPA 12%DHA
Citroenolie 1.5 mg
Vit E 20mg
En hoevwel vet bevat het ?
 
Zo weinig want in 1 lepel lijnzaadolie zit ongeveer 90 calorieën?
 
Zo weinig want in 1 lepel lijnzaadolie zit ongeveer 90 calorieën?
[Link niet meer beschikbaar]

1 lepel 15g=135 kcal. 135/15=9

1000mg is 1g is 9kcal ongeveer. Zal iets kunnen verschillen per olie misschien maar veel niet, ik denk verwaarloosbaar.
 
Dus als ik 2 capsules neem heb ik mijn goeie vette binnen
Plus dan kan ik meer eten want 18 calorieën tegenover 2 lepels lijnzaadolie is wel een verschil
 
Ik vraag me af trouwens welke lepels jullie hebben als ik mijn lepel op de weegschaal lig en daar lijnzaadolie op doe kom ik maar op 8 gram lijnzaadolie?
 
Mijn omega 3 van myprotein zijn ook 9 kCal per stuk.
 
Ik vraag me af trouwens welke lepels jullie hebben als ik mijn lepel op de weegschaal lig en daar lijnzaadolie op doe kom ik maar op 8 gram lijnzaadolie?
Dan bereken je toch 8 gram lijnzaadolie per lepel in je schema? Waar gaat deze topic weer heen?
 
Nog ff een vraag als ik dus 2 capsules neem van omega 3 hoef ik verder niet op mijn vet inname te kijken die zit dan goed ?
 
Hoeveel je op je lepel doet maakt niet uit. Als het 5 gram is reken je dat.
 
Nog ff een vraag als ik dus 2 capsules neem van omega 3 hoef ik verder niet op mijn vet inname te kijken die zit dan goed ?

Nee, je hebt meer vet nodig dan enkel 2 capsules omega 3.
 
Ik zit nu rond de 70 gram vet per dag dat gewoon aanhouden en die 2 capsules erbij of word dat te veel vet dan
 
Ik zit nu rond de 70 gram vet per dag dat gewoon aanhouden en die 2 capsules erbij of word dat te veel vet dan
Je moet niet zo spastisch doen om 2g vet meer of minder. Dat zal het verschil niet maken.
 
Je moet niet zo spastisch doen om 2g vet meer of minder. Dat zal het verschil niet maken.


Inderdaad het is maar 2 gram vet en dat voor een potje van 26 euro voor 100 capsules duur grapje
 
Ik zit nu rond de 70 gram vet per dag dat gewoon aanhouden en die 2 capsules erbij of word dat te veel vet dan
over het algemeen wordt gezegd ca 1 gr vet per kg lichaamsgewicht... 0,8 gr per kg lichaamsgewicht kan ook... dus als jij echt 120 kg weegt kan je best wat meer vetten hebben.
 
over het algemeen wordt gezegd ca 1 gr vet per kg lichaamsgewicht... 0,8 gr per kg lichaamsgewicht kan ook... dus als jij echt 120 kg weegt kan je best wat meer vetten hebben.


120 kilo? Nee 86 kilo weeg ik daarom pak ik 70 gram vet dan zit ik toch goed ongeveer
 
120 kilo? Nee 86 kilo weeg ik daarom pak ik 70 gram vet dan zit ik toch goed ongeveer
staat bij je stats dat je 120 kg weegt ;)
zou rond de 80-85 gram gaan zitten.
 
staat bij je stats dat je 120 kg weegt ;)
zou rond de 80-85 gram gaan zitten.


Haha js dat kan kloppen heb 135 gewogen maar nu 86 bedank voor je andwoord
 
Inderdaad het is maar 2 gram vet en dat voor een potje van 26 euro voor 100 capsules duur grapje
Kan ook paar x per week vis eten, makreel is niet duur, haring ook niet. Gelijk wat volwaardigd eiwitten binnen. Rest wat plantaardige vetten en je zit goed
 
Back
Naar boven