Fitness Seller

Omega007 wordt kogelstoter?

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik ergens tussen de 10 en 11 meter zit. Maar ik doe het pas een week of 3, 4. Heb voor het eerst met een aanglij geprobeerd te stoten....Het is best pittig hoor hahah

Trouwens...weten jullie trouwens waar ik een kogel op de kop kan tikken. Van die 2 keer in de week trainen wordt ik ook geen Rutger Smith!

Denk dat ik ergens tussen de 10 en 11 meter zit. Maar ik doe het pas een week of 3, 4. Heb voor het eerst met een aanglij geprobeerd te stoten....Het is best pittig hoor hahah

Trouwens...weten jullie trouwens waar ik een kogel op de kop kan tikken. Van die 2 keer in de week trainen wordt ik ook geen Rutger Smith!

[Link niet meer beschikbaar] (USA)
http://www.athlete.nl/prod_list.php...elstoten&thirdgroup=Outdoor&afdeling=Atletiek (NL)

zoiezo daar, ik weet niet allemaal ;)
moet je ff zoeken ;), maar je hoeft ook niet maar 2x per week te trainen hoor, als je lid ben kan je ook gewoon zonder begeleiding stoten, maar je moet dan denk ik buiten :P, ik weet niet zeker of dat bij hercules ook zo is omdat er daar 2 clubs zitten ;)

Kijk das mooi, zal dalijk gelijk is even bestellen. Ja, das ook een idee....weet echt niet hoe dat ze er daar mee omgaan....Lijkt me niet dat ze er moeilijk over doen als het binnen niet kan lijkt buiten trainen me juist wel lekker, haha dikke trui aan en knallen!

training van vandaag, Het leek weer ergens op....nog een klein beetje last maar het wordt minder! hoop dat ik morgen geen reactie heb.

benchpress: 4*5*80kg 1*5*90kg
incline dumbbell press 1*5*26 kg 2*5*30 kg 2*5*34 Kg en een pr (heb nog nooit met zwaardere dumbbells kunnen trainen)
flyes 1*8*10kg 1*8*12 kg 1*8*16kg

biceps apparaat 3*8
dumbbell curls 3*8
preacher curls 3*8

ziet der goed uit :)
welke ga je bestellen ? Zit namelijk ook nog verschil per soort kogel die daar staat, qua gladheid enzo ;)

ik wacht nog ff met mijne :P moet volgend jaar met 6kg en voor 1 jaar een 5je nog te kopen vind ik zonde :p

http://www.sport-thieme.nl/
nog een site voor je en deze is stuk goedkoper, maar ik heb zelf nooit kogels hier besteld of iets, dus kan geen review geven of de kwaliteit goed is ;)

http://www.sport-thieme.nl/
nog een site voor je en deze is stuk goedkoper, maar ik heb zelf nooit kogels hier besteld of iets, dus kan geen review geven of de kwaliteit goed is ;)

Thanx! heb ik in ieder geval wat te kiezen.

De training van vandaag:

Deadlift 1*5*100 1*5*120 2*5*140 1*170 1*180 toen nog een keer zwaarder geprobeert te gaan maar toen ging het lichtje uit toen ik hem probeerde te liften hahah best een vage ervaring....:D
one arm dumbbell row 3*8*32
shrugs 1*8*60 2*8*80
en zittend op een bankje een smalle stang naar je toe trekken 2*8*65kg 1*8*75kg

tricep pulldown
tricep press

wilde eigenlijk small grip benchpress en french press doen. Dat feestje ging echter niet door, klein beetje terugslag in de duim en pols....maar het is volgens mij nog niets om me druk over te maken:cool:

Misschien wel handig als je je oefeningen opschrijft. (in plaats van "biceps apparaat")

Als ik had gewist wat de naam zou zijn had ik dat zeker gedaan;)

Daarom is het handig als je je oefeningen opschrijft. :P
Doe ik ook, ik hou al me reps + gewichten + oefeningen bij in een boek die ik elke training mee heb, ik heb dus ook baat aan iedereen die me daarbij raar aankijkt, ik neem dit sport serieus en wil dus gewoon daarmee vorderingen maken. (misschien ook handig voor jezelf)

lekkere training omega :)
denk dat die terugslag ook niet echt ernstig is hoor;) zolang je maar naar je lichaam blijft luisteren is alles volgens mij wel goed ;)

Daarom is het handig als je je oefeningen opschrijft. :P
Doe ik ook, ik hou al me reps + gewichten + oefeningen bij in een boek die ik elke training mee heb, ik heb dus ook baat aan iedereen die me daarbij raar aankijkt, ik neem dit sport serieus en wil dus gewoon daarmee vorderingen maken. (misschien ook handig voor jezelf)

het is idd handig wat jij doet, maar ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij de naam van de oefening/machine niet weet ;)

denk dat die terugslag ook niet echt ernstig is hoor;) zolang je maar naar je lichaam blijft luisteren is alles volgens mij wel goed ;)

het is idd handig wat jij doet, maar ik denk gewoon dat hij bedoelt dat hij de naam van de oefening/machine niet weet ;)

hahh dat denk ik ook:p

Zou wellicht kunnen, bij mij staan ze wel vermeld. Eventueel dat je gewoon post hoe de oefening uitgevoerd word? Of je zoekt het eventueel op youtube.

Nou ja dan maar zonder korting. heb 2 7,26 kogels besteld voor 55 euro! koopje.....

Heb gekozen voor de goedkoopste! trainigskogel, geel, gietijzer. Ja doe maar gezellig! Kom dan wel pas over een maandje ofzo hahah hoop dat ik dan de techniek enigzins onder de knie heb hahah

Heb gekozen voor de goedkoopste! trainigskogel, geel, gietijzer. Ja doe maar gezellig! Kom dan wel pas over een maandje ofzo hahah hoop dat ik dan de techniek enigzins onder de knie heb hahah

haha, ik zit ook ff met techniek te kloten ;)
had de bondscoach nog gesproken + me eigen trainer en beide zeiden dat ik ff paar dingen moest aanpassen, en dan nog me standaardfouten eruit halen :P
stootte vandaag bij training 13.50m dus maar 12cm onder me pr( en dat in de regen en gladde ring) :) Dus een 14m in volgende wedstrijd zit er zeker in :D

haha, ik zit ook ff met techniek te kloten ;)
had de bondscoach nog gesproken + me eigen trainer en beide zeiden dat ik ff paar dingen moest aanpassen, en dan nog me standaardfouten eruit halen :P
stootte vandaag bij training 13.50m dus maar 12cm onder me pr( en dat in de regen en gladde ring) :) Dus een 14m in volgende wedstrijd zit er zeker in :D

Kijk dat is het betere werk! daar kom ik echt nog niet bij in de buurt! Maar ik denk, dat wanneer ik eenmaal stappen in mijn techniek kan gaan maken die afstanden ook wel binnen bereik komen!

training van vandaag;

voor het eten even gaan hardlopen 40 min heb daarin 10 sprintje van 30 meter gemaakt.

na het eten lekker wezen trainen hoewl het qua gewicht allemaal niet indrukwekkend is voelde het super!

Shoulderpress smith 2*5*60 2*5*70 en 1*80 4*60
side raises 2*8*10 1*8*12
front raises 2*8*12 1*8*16
uprigt row cable 3*8*75
neckpresses 25 kg puur op explosiviteit

Leuk om te zien dat je het kogelstoten serieus neemt.

Remco heb ik jou nog gezien op NK senioren.. Ergens bovenste ring in de buurt van Jarno Boutkam?

Terug
Naar boven