XXL Nutrition

ON en libido weg ondanks provi

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik had geen zin/tijd om alles te loggen.
In een notedop:
Start 85.6kg
stop 94.4kg
winst = bijna 9 kg.
VP:
start 13%
stop 11%

natuurlijk hou ik ook vocht vast en ben nog niet aan de nolva bezig.
daar start ik pas binnen 10 - 14 dagen mee.

Nee, ik had geen zin/tijd om alles te loggen.
In een notedop:
Start 85.6kg
stop 94.4kg
winst = bijna 9 kg.
VP:
start 13%
stop 11%

natuurlijk hou ik ook vocht vast en ben nog niet aan de nolva bezig.
daar start ik pas binnen 10 - 14 dagen mee.

Mooi! Zal wel een heel verschil zijn die 9 kilo. Ben benieuwd hoe vlot de nakuur en u herstel gaat tegen over vorige keer. Die had ik helemaal gevolgd. Succes:thumbs:

Mijn dokter heeft de beschikbare testosteron preparaten laten zien, en er was geen test-e bij, wel sustanon.
Als mijn dokter HG test-e wil schrijven, wat moet ik dan vragen?
mijn provi is voorgeschreven door de huisarts en komt uit de apotheek.
Is zeker goed spul ;)

Ja, jou moet ik hebben! Welke doktor? :)
Die vent van mij is gierig met de receptjes waar iemand (mogelijk) misbruik van kan maken, corrupt is hij ook al niet allemaal al geprobeerd. :devil:

Heel eerlijk, ik ben op zoek naar iets van een sport/huis arts. Een man, (liefst een heerlijk jonge vrouw hoor!) die geen problemen heeft met AAS kuurtjes en ook zonder ongein bloed onderzoeken wil laten afnemen tijdens een AAS cycle.
Als ik daar nu mee aankom bij mijn huisarts, word het alleen maar nog moeilijker een receptje te krijgen van hem.

Laatst bewerkt:
Ja, jou moet ik hebben! Welke doktor? :)
Die vent van mij is gierig met de receptjes waar iemand (mogelijk) misbruik van kan maken, corrupt is hij ook al niet allemaal al geprobeerd. :devil:

Heel eerlijk, ik ben op zoek naar iets van een sport/huis arts. Een man, (liefst een heerlijk jonge vrouw hoor!) die geen problemen heeft met AAS kuurtjes en ook zonder ongein bloed onderzoeken wil laten afnemen tijdens een AAS cycle.
Als ik daar nu mee aankom bij mijn huisarts, word het alleen maar nog moeilijker een receptje te krijgen van hem.

Zoeken we die niet allemaal? :P Mijn huisarts is al in de 60 en die durf ik het niet eens te vragen haha.

Mijn huisarts is vrouw, in de 40 en doet niet moeilijk over mijn drugs/aas gebruik.
Voorschrijven van middelen zal ze niet zo snel doen verwacht ik, maar met mijn eigen risico van 850,- koop ik het ook liever UG :D

Hier in belgië kennen we helemaal niets zoals eigen risico van 850euro... :)

Hier in belgië kennen we helemaal niets zoals eigen risico van 850euro... :)

Is optioneel :)

Bewuste keuze en de gok dat me niets ergs overkomt.

Standaard is dacht ik 350 oid. Stel je betaald dan 155,- premie incl. je aanvullende en tandarts verzekering. Door de aanpassingen steeds (in nadeel consument, duh) moet ik nu ook mijn medicijnen zelf betalen etc.

Vorig jaar kwam ik exact op 340,- uit wat ik zelf moest bijdragen. Dat was mijn volledige eigen risico dus. Dan betaal je én de hoofdprijs én alsnog je eigen medicijnen etc.

Dus nu betaal ik enkel nog mijn medicijnen etc, maar is mijn premie nu "slechts" 115,-. Daar win ik toch bijna 500,- op jaarbasis mee ;)

Wow, das niet mis.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik betaal voor de ziekteverzekering, maar iig niet veel.
En ik heb via m'n werk zelfs nog een extra hospitalisatieverzekering voor heel het gezin. :D

Ik heb alleen een basis pakket :') in de hoop dat me niet wat te gebeuren staat haha. Ook wel eens gedacht m'n eigen risico tot de max omhoog te zetten, ik heb echt nooit wat nodig dus betaal eigenlijk al 4 jaar voor jan lul.

Ik heb alleen een basis pakket :') in de hoop dat me niet wat te gebeuren staat haha. Ook wel eens gedacht m'n eigen risico tot de max omhoog te zetten, ik heb echt nooit wat nodig dus betaal eigenlijk al 4 jaar voor jan lul.

Nee, Nee... Je betaald voor al die zwakkere in de samenleving die van huisartsenpost naar ziekenhuis hoppen ;)

De resultaten van mijn testosteron zijn binnen.
Ik had de dokter nog gemaild om te vragen mijn SHGB te meten en ze ging dit vragen.
Vandaag is de uitslag daar nog niet van binnen.
Testosteron 2873 ref.: 200 - 700
Voor de kuur had ik 279 eigen aanmaak dus.

Ik weet nu wel zeker dat mijn test-e goed was :-)

Staat ook nog bij vermeld: resultaat na verdunning.
Ik denk dat ze het anders niet konden meten, lol...

Vandaag de uitslag binnen van SHBG.

testosterone: 2873 200 - 700
SHBG:0.2 0.5 - 1.5
vrij testosterone: 115.9 4 - 15
vrije testosterone index: 1436 20 - 70
bioavailable test.: 2716 90 - 315

Haha beste resultaten :D

Terug
Naar boven