Geen log deze keer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik had geen zin/tijd om alles te loggen.
In een notedop:
Start 85.6kg
stop 94.4kg
winst = bijna 9 kg.
VP:
start 13%
stop 11%
natuurlijk hou ik ook vocht vast en ben nog niet aan de nolva bezig.
daar start ik pas binnen 10 - 14 dagen mee.
Mijn dokter heeft de beschikbare testosteron preparaten laten zien, en er was geen test-e bij, wel sustanon.
Als mijn dokter HG test-e wil schrijven, wat moet ik dan vragen?
mijn provi is voorgeschreven door de huisarts en komt uit de apotheek.
Is zeker goed spul![]()

Ja, jou moet ik hebben! Welke doktor?
Die vent van mij is gierig met de receptjes waar iemand (mogelijk) misbruik van kan maken, corrupt is hij ook al niet allemaal al geprobeerd.
Heel eerlijk, ik ben op zoek naar iets van een sport/huis arts. Een man, (liefst een heerlijk jonge vrouw hoor!) die geen problemen heeft met AAS kuurtjes en ook zonder ongein bloed onderzoeken wil laten afnemen tijdens een AAS cycle.
Als ik daar nu mee aankom bij mijn huisarts, word het alleen maar nog moeilijker een receptje te krijgen van hem.
Mijn huisarts is al in de 60 en die durf ik het niet eens te vragen haha.Hier in belgië kennen we helemaal niets zoals eigen risico van 850euro...![]()

Ik heb alleen een basis pakket :') in de hoop dat me niet wat te gebeuren staat haha. Ook wel eens gedacht m'n eigen risico tot de max omhoog te zetten, ik heb echt nooit wat nodig dus betaal eigenlijk al 4 jaar voor jan lul.

De resultaten van mijn testosteron zijn binnen.
Ik had de dokter nog gemaild om te vragen mijn SHGB te meten en ze ging dit vragen.
Vandaag is de uitslag daar nog niet van binnen.
Testosteron 2873 ref.: 200 - 700
Voor de kuur had ik 279 eigen aanmaak dus.
Ik weet nu wel zeker dat mijn test-e goed was :-)
Staat ook nog bij vermeld: resultaat na verdunning.
Ik denk dat ze het anders niet konden meten, lol...