- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, dan ga ik alle brood eens uit het dieet halen en kijken of ik meer weg kan laten wat zout bevat (mijn kippekruiden bv)
Omdat ik bij mijn vorig kuurtje 200 primo en 250 test-e (cools style dus) al last had van gevoelige tepels en een vochtkop.

Offtopic, wat heeft het kuurtje je opgeleverd. Ik ben hetzelfde van plan!

Na 2 maand ongeveer 2 kg.
Niet echt super te noemen...
Na 2 maanden slechts 2kg gewonnen op bijna een gram AAS? Dacht eerst dat je oestrogeen misschien te hoog was maar na dit gelezen te hebben zou ik me eerder druk maken over het feit dat je gear misschien wel ruk is en je daarom geen libido hebt (ervan uitgaande dat je voeding en training wel in orde zijn).
Na 2 maanden slechts 2kg gewonnen op bijna een gram AAS? Dacht eerst dat je oestrogeen misschien te hoog was maar na dit gelezen te hebben zou ik me eerder druk maken over het feit dat je gear misschien wel ruk is en je daarom geen libido hebt (ervan uitgaande dat je voeding en training wel in orde zijn).
Na 2 maand ongeveer 2 kg.
Niet echt super te noemen...
Zoals ik al zei, opaanraden ben ik gestopt met provi.
Wat denk je dirk, mocht ik binnen een tijdje gevoelige tepels krijgen, terug provi starten op 25 mg?
Of toch het klassieke nolvadex gebruiken?