AndroidHealthClinic

ON en libido weg ondanks provi

Half life is 12u

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal eens de komende paar dagen de provi weglaten en kijken hoe dit gaat.
Hopelijk krijg ik niet nog een grotere vochtkop.
Vorige keer spraken mensen mij hierop al aan...

waarom neem je provi als je al primo hebt dan
volgens mij heb je het dan niet echt nodig

Voeding bro, let op je zout inname!
Ik neem provi enkel omdat ik een vrij lage bloeddruk heb van nature en ik gewoon zout moet kunnen eten zonder op te blazen als een michelin poppetje..

Ok, dan ga ik alle brood eens uit het dieet halen en kijken of ik meer weg kan laten wat zout bevat (mijn kippekruiden bv)

zit ook vaak tussen de oren

men denkt vaak dat het gelijk aan de hormonen ligt

vleeskruiden zonder zout van Verstegen :brew:

bedankt voor de tip.
Ik ga al eens proberen om enkel peper te gebruiken, eens kijken of dit al doenbaar is...
Kheb niet echt zin om er naar op zoek te gaan.
Ik heb wat meer probs om het brood te vervangen door iets zoutloos.
Brinta en havermout lust ik niet, ook dat spul van bambix niet.
Wat ik wel staan heb is "ultra fine oats" van B&F, maar dat gaat mijn honger niet zo stillen vrees ik.

Na 2 maand ongeveer 2 kg.
Niet echt super te noemen...

Na 2 maanden slechts 2kg gewonnen op bijna een gram AAS? Dacht eerst dat je oestrogeen misschien te hoog was maar na dit gelezen te hebben zou ik me eerder druk maken over het feit dat je gear misschien wel ruk is en je daarom geen libido hebt (ervan uitgaande dat je voeding en training wel in orde zijn).

Na 2 maanden slechts 2kg gewonnen op bijna een gram AAS? Dacht eerst dat je oestrogeen misschien te hoog was maar na dit gelezen te hebben zou ik me eerder druk maken over het feit dat je gear misschien wel ruk is en je daarom geen libido hebt (ervan uitgaande dat je voeding en training wel in orde zijn).

ging om deze kuur bro

Omdat ik bij mijn vorig kuurtje 200 primo en 250 test-e (cools style dus) al last had van gevoelige tepels en een vochtkop.

nee nee, je hebt het mis.
Dikkertjedap vroeg me hoe het met mijn vorige kuur gegaan is.
Cools style, dus 250 test-e en 200 primo per week voor 6 weken.
Ik zit nu nog maar in dag 12 van deze kuur.
Ben sinds maandag (na de training) thuis met test flue vrees ik, maar morgen (donderdag) kan ik weer gaan trainen.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 09:36 ----------

Dus jij denkt dat het oestrogeen te hoog zou zijn?
Ook al nam ik 50mg provi per dag?
Vandaag heb ik nog geen provi genomen en ga dit op aanraden enkele dagen volhouden.
Eens kijken of dit mijn libido te goede zal komen...

niet te hoog, te laag. als je oestrogeen veel te laag is, heeft dat grote invloed op je libido.

Zoals ik al zei, opaanraden ben ik gestopt met provi.
Wat denk je dirk, mocht ik binnen een tijdje gevoelige tepels krijgen, terug provi starten op 25 mg?
Of toch het klassieke nolvadex gebruiken?

Na 2 maand ongeveer 2 kg.
Niet echt super te noemen...

Ik had dat al op voorhand gezegd dat dit kuurtjes waren die je niets zouden opleveren. Het enigste voordeel is dat dit kuurtje ook geen of bijna geen bijwerkingen heeft en het herstel ook niet teveel problemen geeft.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 10:24 ----------

Zoals ik al zei, opaanraden ben ik gestopt met provi.
Wat denk je dirk, mocht ik binnen een tijdje gevoelige tepels krijgen, terug provi starten op 25 mg?
Of toch het klassieke nolvadex gebruiken?

Dat zijn zaken waar ik geen ervaring mee heb. Ik heb die problemen nooit gehad. Eén van mijn eerste kuurtjes was 500mg test met 25 of 50mg provi. Ik herinner mij dat ik toen juist een heel hoog libido had. Een beetje vervelend zelf omdat je dan constant geil loopt, maar ik veronderstel dat die primo erbij eigenlijk al genoeg doet. Ik denk dat je dat zelf allemaal wat moet uitproberen. Even stoppen met provi en zien wat het geeft. Is er verbetering dan misschien 25mg per dag nemen dan weer afwachten. Ik denk dat dit zaken zijn die zeer persoonsgebonden zijn. Ik weet ook niet hoe lang je al met je kuur bezig bent maar een verhoogd libido heb ik ook maar pas na een twee, drie weken.

Ok, bedankt voor je info.
Ik ben momenteel op dag 12...

Terug
Naar boven