AndroidHealthClinic

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat hij doelt op het design van de website, die vindt ik hier en daar ook wat onoverzichtelijk, maar wellicht is dat gewoon even wennen
En hij is al flink verbeterd. Maar hij zegt dat de website er niet uit ziet (kan ik nog inkomen) en de producten ook niet. Wat boeit dit nou weer? :o

Het is wel erg stil in B&F topic trouwens... ze zijn de hele dag volgens mij nog niet op DBB geweest.

Het is wel erg stil in B&F topic trouwens... ze zijn de hele dag volgens mij nog niet op DBB geweest.
Denk wel dat ze erop zijn geweest, maar alleen (wijselijk) hun mond houden :o
Anders krijg je weer van die emotionele reacties als vorige keer, wat opzich ook wel leuk was geweest :roflol:

Ik vind die website van hun echt niet eruit zien, en die producten ook niet. Ik denk dat ze meer zouden verkopen als ze een betere design hadden. Hebben ze daar whey naturel (zonder smaak)? Ik kan dat niet vinden.

Mee eens. Nou gaat het natuurlijk niet om het uiterlijk maar de producten van B&F zien er lekker clean en professioneel uit. XXL ziet er nogal "Amerikaans schreeuwerig" uit :)

Mee eens. Nou gaat het natuurlijk niet om het uiterlijk maar de producten van B&F zien er lekker clean en professioneel uit. XXL ziet er nogal "Amerikaans schreeuwerig" uit :)
Zo zie je maar hoe "lekker clean en professioneel" ze wel niet zijn bij B&F ;) textbook-example hoe marketing zelfs stront met een strikske rond verkocht krijgt aan u ;).

Never judge a book by its cover ;)

Eerst Yolanthe, nu dit. Man man man..

Zo zie je maar hoe "lekker clean en professioneel" ze wel niet zijn bij B&F ;) textbook-example hoe marketing zelfs stront met een strikske rond verkocht krijgt aan u ;).

oh broeder... :roflol:

Fanboys als jij zijn al genoeg voor mij om niet bij XXL te kopen. Brutez destijds kon er ook wat van.

Eerst wesley en nu dit man man man...

Ray, wat vind jij eigenlijk van dit hele topic? Hoe kijk jij nu tegen de situatie aan?

Nou ik kijk er behoorlijk lacherig tegen aan,
zeker na al die gesloten topics en dan deze nog open :windup::banana:

Ik voel me ook best wel teleurgesteld in B&F, maar dat is een DOh momentje :p

Nou ik kijk er behoorlijk lacherig tegen aan,
zeker na al die gesloten topics en dan deze nog open :windup::banana:

Ik voel me ook best wel teleurgesteld in B&F, maar dat is een DOh momentje :p
Kan me best voorstellen dat jij je flink bezeikt voelt, altijd B&F steunen en aanprijzen en dat flikken ze je zowat.:eek:

Kan me best voorstellen dat jij je flink bezeikt voelt, altijd B&F steunen en aanprijzen en dat flikken ze je zowat.:eek:

Ach van schande leert men.
ik hoop dat dit bedrijf dat ook doet..

Op zich viel het ook wel mee hoor, mijn fanboy'ism..
kijk een opzichtige thread met B&F zuigt ja dan stapte ik meteen IN :p

ik wacht het nu maar af...

Heeft Hell93 al gereageerd?

Bon. Nu is 't wel duidelijk waarom ik geen gainz maak. Allemaal de schuld van B&F

Ninja-edit van OP vandaag valt me nu trouwens pas op.
Naam is toch maar weggehaald op de foto.

Werd toch iets te heet de onder z'n voeten?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven