MuscleMeat

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
En weg :p

Laatst bewerkt:
sensationeel nieuws.

Hoe kan de smaak chocolate zijn terwijl op de pot van de foto geen cacao bij de ingredientenlijst staat? (ervan uitgaande dat ze van hun eigen pot een foto hebben gemaakt)

ik citeer mijn eigen quote, omdat opeens wél magere cacaopoeder op de pot staat. ze hadden eerst een foto van een andere pot erop gezet. ze hebben wss ook expres chocoladesmaak genomen omdat daar tot 7% minder eiwitten in zitten dan neutraal. wel een beetje raar dat ze t geëdit hebben..

ik citeer mijn eigen quote, omdat opeens wél magere cacaopoeder op de pot staat. ze hadden eerst een foto van een andere pot erop gezet. ze hebben wss ook expres chocoladesmaak genomen omdat daar tot 7% minder eiwitten in zitten dan neutraal. wel een beetje raar dat ze t geëdit hebben..
Je citeert jezelf, maar je citeert niet je quote. :)

Zijn hier al kamervragen over gesteld?

11bn8ev.jpg

iedereen zit het hele body en fit topic onder te poepen. :lol: ik verwacht binnenkort moderator acties.

Krijg ik nu 20% van mijn geld terug voor bestelling uit het verleden?

Krijg ik nu 20% van mijn geld terug voor bestelling uit het verleden?

Whey Perfection – kwaliteit tot in perfectie.
Tot op de laatste milligram de meest zuivere Whey - het allerbeste. Whey Perfection is op elk front; kwaliteit, prijs en smaak de absolute nr1! Whey Perfection bevat Ultra Gefilterde Whey Concentraat, de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat en het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!). Met Whey Perfection bereik je door de exclusieve samenstelling meer resultaat per shake als met welke andere Whey Proteine dan ook! Leverbaar in 25 heerlijke smaken! Stuk voor stuk een smaaksensatie.

Je citeert jezelf, maar je citeert niet je quote. :)

hahaha mijn brein staat uit, ik moet slapen.
ik schaam me diep. tautologie
trouwens, jij als alwetende hebt misschien nog een mening over de quote van mezelf die ik citeerde? zo ja, deel het met ons!

Whey Perfection – kwaliteit tot in perfectie.
Tot op de laatste milligram de meest zuivere Whey - het allerbeste. Whey Perfection is op elk front; kwaliteit, prijs en smaak de absolute nr1! Whey Perfection bevat Ultra Gefilterde Whey Concentraat, de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat en het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!). Met Whey Perfection bereik je door de exclusieve samenstelling meer resultaat per shake als met welke andere Whey Proteine dan ook! Leverbaar in 25 heerlijke smaken! Stuk voor stuk een smaaksensatie.
Net wat teveel gefiltreerd ja. Exclusieve samenstelling ook.

wij stoppen geen aspartaam in onze whey, wij hebben namelijk andere stoffen die veel slechter zijn.

7% minder? Niet overdrijven hè. Het is bekend dat whey met smaak een paar procent minder eiwit bevat dan een naturel, want er moeten nu eenmaal smaak- en zoetstoffen bij. Maar de chocolade scheelt niet veel met andere smaken, naar schatting 1% vanwege de cacao.

Nieuw boek gekocht, blijkt 20% v.d. bladzijden blanco te zijn.

potverdomme!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven