AndroidHealthClinic

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of b&f wist het zelf omdat ze de laagste prijs aan wilde bieden of ze zijn zelf opgelicht omdat ze de laagste prijs hebben afgedwongen bij de fabrikant omdat ze zo groot zijn.
Wat het ook is we zijn allemaal een beetje schuldig want als het ergens een euro goedkoper is bestellen we massaal daar.

In nomine Volac et fillii et spiritus sancti tru whey.

pas nou maar met die grappen straks word erica nog boos.

Of b&f wist het zelf omdat ze de laagste prijs aan wilde bieden of ze zijn zelf opgelicht omdat ze de laagste prijs hebben afgedwongen bij de fabrikant omdat ze zo groot zijn. Wat het ook is we zijn allemaal een beetje schuldig want als het ergens een euro goedkoper is bestellen we massaal daar.

De prijs heeft hier niks mee te maken.. het gaat om dat er op de verpakking iets staat wat niet klopt.. ze schrijven zelf overal dat ze het beste product hebben etc.
dus je hoeft niet te verwachten omdat het goedkoper is bij andere dat het gelijk van mindere kwaliteit is..

ben benieuwd wanneer er iemand met een reactie komt.. blijft verdacht stil hier

misschien dat galen of bigcat er een verklaring voor heeft ?
Meeste is al gezegd, maar de totale eiwit waarde die je ziet op het rapport is op basis van een stikstofbepaling (bijv. DUMAS of Kjeldahl). Vervolgens vermenigvuldig je met 6.38 om de hoeveelheid eiwit te krijgen, mits het whey betreft.

Al die losse aminozuren zelf zijn bepaald met massaspectrometrie. Als je die dus bij elkaar op gaat tellen kom je in de buurt van die andere meting, maar niet exact. is altijd een klein verschil tussen, niets bijzonders. Ze ontwijken in dit geval elkaar ook nauwelijks. De gegevens kloppen dus gewoon.

Binnenkort maar eens de Whey Delicious proberen..

40uPtzl.jpg

Of b&f wist het zelf omdat ze de laagste prijs aan wilde bieden of ze zijn zelf opgelicht omdat ze de laagste prijs hebben afgedwongen bij de fabrikant omdat ze zo groot zijn.
Wat het ook is we zijn allemaal een beetje schuldig want als het ergens een euro goedkoper is bestellen we massaal daar.

pls stop met deze bullshit opmerkingen, je kan de klant hier niet de schuld van geven

Al jaren bij body en fit besteld. In het vorige topic gaf ik ze nog het voordeel van de twijfel omdat het niet duidelijk was in hoeverre de tests onafhankelijk waren.
De reactie van body en fitshop op het gebeuren vond ik ook totaal niet handig...
Vanaf nu bestel ik mijn supplementen maar bij XXL dan weet ik teminste dat ik kwaliteit krijg.

Binnenkort maar eens de Whey Delicious proberen..
Ik vind die website van hun echt niet eruit zien, en die producten ook niet. Ik denk dat ze meer zouden verkopen als ze een betere design hadden. Hebben ze daar whey naturel (zonder smaak)? Ik kan dat niet vinden.

Ik vind die website van hun echt niet eruit zien, en die producten ook niet. Ik denk dat ze meer zouden verkopen als ze een betere design hadden. Hebben ze daar whey naturel (zonder smaak)? Ik kan dat niet vinden.
Gast wat boeit het nou hoe zo'n pot eruit ziet :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven