MuscleMeat

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke leverancier verkoopt de duurste whey in nederland, die wil ik want waarschijnlijk 20% meer gains dan op de verpakking staat

Ben na 2 reacties nav de vorige test verbannen uit het B&F topic. Benieuwd wat ze gaan doen. Iedereen een topic ban? :roflol:

Veel succes met deze ass rape Ralf :roflol:

er is logischerwijs en vanzelfsprekend niets mis met paperbacks

Ok hier moet ik wel genoegen mee nemen

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Ben na 2 reacties nav de vorige test verbannen uit het B&F topic. Benieuwd wat ze gaan doen. Iedereen een topic ban? :roflol:

Veel succes met deze ass rape Ralf :roflol:

Ik kan me nog herinneren dat je ze bij de vorige test nog goed advies probeerde te geven en dan krijg je nu dit:(

Origineel gepost door Body En Fitshop Bekijk Post
DBB’ers,

Afgelopen vrijdag is er een onderzoek naar buiten gebracht waarin onze Whey Perfection negatief belicht is. Vanzelfsprekend was dit voor ons een zeer vervelend bericht. In eerste instantie is er ook met volle emotie gereageerd. We hopen op begrip hiervoor, het is nou eenmaal vervelend wanneer iets waar je zo hard voor werkt, zo negatief gepubliceerd wordt.

Over het gedane onderzoek van de Universiteit van Maastricht gaan wij verder niet op in. Onze producten worden continu getest en gecontroleerd door de nVWA (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit). En alle resultaten zijn ook inzichtelijk voor HACCP en nVWA.

We hebben samen met onze leverancier opnieuw gekeken naar onze Whey Perfection en hebben dit product meerdere malen laten testen. Wij zijn tot op dit moment afwijkingen tegenkomen van gemiddeld 2.5%, Dit is slechts 2 gram. Onze leverancier gebruikt uitsluitend eiwitten van Volac en door beide partijen wordt de kwaliteit gegarandeerd.

De bekende uitdrukking: hoge bomen vangen veel wind is in dit geval een gepaste bewoording, soms is de grootste zijn een nadeel. We werken er in samenspraak met onze leverancier hard aan om in de nabije toekomst elke mogelijke afwijking te voorkomen.

Wij hopen hiermee de discussie te kunnen beëindigen. In de bijlage één van de lab uitslagen van Eurofins, een officieel en onafhankelijk test laboratorium. Wij zullen ons blijven richten op de toekomst en uitbreiding van Body & Fit. Wij werken continu keihard aan vernieuwing en willen een constante kwaliteit bieden! Zoals jullie allemaal van ons gewend zijn.

Hiermee is de discussie wat ons betreft gesloten en zullen niet in gaan op verdere reacties.

Het zegt mij al meer dan genoeg dat Body & Fitshop nog steeds geen reactie heeft gegeven.

DDB wordt gesponsord door Body & Fitshop, dit gebeurt dus over de rug van de leden die bij B&F kopen, die zijn hier de dupe van. Weet iemand naar wie dat geld gaat?

Van onafhankelijkheid zal er namelijk geen sprake zijn, iedereen heeft een prijs en is om te kopen, bij de eerste test was dat ook al het geval toen het topic werd gesloten.

Ik verwacht toch minstens morgen een reactie van B&F.
Ze kunnen nu niet doen alsof hun neus bloedt en pas over een week met een reactie komen. Hoe langer ze wachten, hoe meer reputatieschade ze gaan lijden.

Nog een paar pareltjes:

We reageren doorgaans op elke vraag, zoals je hier merkt. We gaan kritische en moeilijke vragen zeker niet uit de weg, we zijn er immers om jullie te informeren waar nodig.

Onze producten wijken niet af van de waarden op het etiket. We begrijpen dat er door het resultaat wat door de Universiteit van Maastricht geanalyseerd vragen op roepen bij andere producten. We hebben daar inhoudelijk ook voldoende op gereageerd.

De andere producten hebben we product specificaties van, onderzoeken, werken daarnaast met de grootste en betrouwbare leveranciers. Waardoor de producten die we aanbieden, 100% achter staan evenals de geclaimde voedingswaarden op het etiket.

Ralf

Ik snap niet waar je telkens heen wil. Zoals we in het topic aangegeven hebben, staan we 100% achter de Whey Perfection en klopt het geclaimde eiwitgehalte op het etiket gewoon. Als jij het anders interprerteert na aanleiding zo'n topic, is dat aan jou de keus. Wij gaan verder niet op die discussie in.

Ralf

Nog een paar pareltjes:

We reageren doorgaans op elke vraag, zoals je hier merkt. We gaan kritische en moeilijke vragen zeker niet uit de weg, we zijn er immers om jullie te informeren waar nodig.

Onze producten wijken niet af van de waarden op het etiket. We begrijpen dat er door het resultaat wat door de Universiteit van Maastricht geanalyseerd vragen op roepen bij andere producten. We hebben daar inhoudelijk ook voldoende op gereageerd.

De andere producten hebben we product specificaties van, onderzoeken, werken daarnaast met de grootste en betrouwbare leveranciers. Waardoor de producten die we aanbieden, 100% achter staan evenals de geclaimde voedingswaarden op het etiket.

Ralf

Ik snap niet waar je telkens heen wil. Zoals we in het topic aangegeven hebben, staan we 100% achter de Whey Perfection en klopt het geclaimde eiwitgehalte op het etiket gewoon. Als jij het anders interprerteert na aanleiding zo'n topic, is dat aan jou de keus. Wij gaan verder niet op die discussie in.

Ralf
Deze blijft geniaal:
Heel triest dat we op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. Eiwit is een natuurlijk product en waardes kunnen altijd iets afwijken maar absoluut niet zoveel. Daarnaast wordt zelfs de suggestie gewekt dat onze producent Glycine zou toevoegen. Allereerst onze Whey bevat logischerwijs en gegarandeerd 0 van dit soort toevoegingen. Het is eigenlijk al te schandalig voor woorden dat we op dit soort beschuldigingen moeten reageren.

Ahh dit al bij whey perfection, zou me niks verbazen als t bij de andere producten er evenslecht/erger aan toe is. Wat doen ze nog als boardsponsor hier eigenlijk? Ronduit schandalig.

Reacties na dit onderzoek:

XXL:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

B&F:

x06-Afternoon-Delight-Animated-gif-Michael-What-No-no-no-no-arrested-development-7915781-300-167.gif

Goed topic. Tijd voor een reactie van B&F

Ahh dit al bij whey perfection, zou me niks verbazen als t bij de andere producten er evenslecht/erger aan toe is. Wat doen ze nog als boardsponsor hier eigenlijk? Ronduit schandalig.

Ik vind dat DDB zijn verantwoordelijkheid moet nemen en die gasten eruit moet fl*kkeren. Ben echt helemaal klaar met die gaste van B&F.

Boobytrap&Profit shop geeft geen antwoord :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven