Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat DDB zijn verantwoordelijkheid moet nemen en die gasten eruit moet fl*kkeren. Ben echt helemaal klaar met die gaste van B&F.

Ja natuurlijk ze hebben me al die jaren belazerd, ik wil een schadevergoeding! Het is te walgelijk voor woorden.
Ja natuurlijk ze hebben me al die jaren belazerd, ik wil een schadevergoeding! Het is te walgelijk voor woorden.
Best wel sneu voor XXL, Sportfood, Power Supplements en Bodylab die al die jaren met die onwaarschijnlijke prijs hebben moeten concurreren hier op DBB. Zij zouden eens een zaak moeten aanspannen.

Gebaseerd op wat? Op het feit dat zij minder verkocht hebben door de lagere prijzen van b&f? Jezus wat een bullshit![]()

dan zou zonnatura zoveel bedrijven kunnen aanklagen omdat hun producten "puurder" zijn![]()
Goedmakertje! --> http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/mister10-true-natty-or-not-377715/index4.html#post8878754Nee, ik zag mensen iets voorbij schuiven op facebook
NORMAAL HOOR JIJ MIJ OP DE HOOGTE TE STELLEN FLAPDROL.
Blijkbaar ben jij ook maar 62% coherent these days.
Als er al een sponsor zou verdwijnen omdat ze ons vertrouwen niet meer hebben, dan za dat niet op basis van tests uit 1 hoek zijn, eerder na een rechtszaak die bewijzen levert.Ik begrijp dat DDB wordt gesponsord door Body & Fitshop maar ben van mening dat je je daardoor juist onafhankelijk zou moeten gedragen en er serieus over zal moeten nadenken of je überhaupt nog wel in zee zou willen met B&F en je beslissing niet laten afhangen van geld!!
De vorige topic(s) hebben jullie namelijk ook al gesloten omdat het B&F een slechte naam gaf. Maar de feiten liegen niet! Dus wees een man en neem je verantwoordelijkheid en beëindig de samenwerking met B&F.
Uit de eigen test van B&F bleek ook al dat het percentage veel lager ligt plus nog de test van de DDB forum leden.
Een afwijking van 20% is gigantisch! Dit is zware fraude en daar horen hoge straffen op te staan.
Als je bedenkt hoeveel mensen hier de dupe van zijn.
cliffs?
unlimited karma voor degene die een tell sell filmpje van b&f maakt.