MuscleMeat

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaan ze waarschijnlijk ook niet doen het is immers bijna 1.30 in de ochtend, morgen zijn er weer nieuwe rondes en nieuwe slachtpartijen.

Ja natuurlijk ze hebben me al die jaren belazerd, ik wil een schadevergoeding! Het is te walgelijk voor woorden.

tumblr_mzys8nfrxf1st18yzo1_400.gif

Wat zijn de vergelijkbare producten Micellar Casein Perfection, en Perfect Muscle Shake bij XXL?

cliffs?

unlimited karma voor degene die een tell sell filmpje van b&f maakt.

TS vergelijkt de onderzoeksresultaten met Volac, mogelijk de WPC80.
Is het niet zo dat de whey "perfection" voor 90% hieruit bestaat aangevuld met 5% isolaat en 5% hydrolisaat?
Dan zou de vergelijking misschien iets verschuiven.

Ja natuurlijk ze hebben me al die jaren belazerd, ik wil een schadevergoeding! Het is te walgelijk voor woorden.

Best wel sneu voor XXL, Sportfood, Power Supplements en Bodylab die al die jaren met die onwaarschijnlijke prijs hebben moeten concurreren hier op DBB. Zij zouden eens een zaak moeten aanspannen.

Best wel sneu voor XXL, Sportfood, Power Supplements en Bodylab die al die jaren met die onwaarschijnlijke prijs hebben moeten concurreren hier op DBB. Zij zouden eens een zaak moeten aanspannen.

Gebaseerd op wat? Op het feit dat zij minder verkocht hebben door de lagere prijzen van b&f? Jezus wat een bullshit :roflol:

Ik begrijp dat DDB wordt gesponsord door Body & Fitshop maar ben van mening dat je je daardoor juist onafhankelijk zou moeten gedragen en er serieus over zal moeten nadenken of je überhaupt nog wel in zee zou willen met B&F en je beslissing niet laten afhangen van geld!!

De vorige topic(s) hebben jullie namelijk ook al gesloten omdat het B&F een slechte naam gaf. Maar de feiten liegen niet! Dus wees een man en neem je verantwoordelijkheid en beëindig de samenwerking met B&F.

Uit de eigen test van B&F bleek ook al dat het percentage veel lager ligt plus nog de test van de DDB forum leden.

Een afwijking van 20% is gigantisch! Dit is zware fraude en daar horen hoge straffen op te staan.
Als je bedenkt hoeveel mensen hier de dupe van zijn.
Als er al een sponsor zou verdwijnen omdat ze ons vertrouwen niet meer hebben, dan za dat niet op basis van tests uit 1 hoek zijn, eerder na een rechtszaak die bewijzen levert.

Geld heeft hier niets mee te maken, MP, BP en ongeveer alle andere shops moeten net zoveel betalen als ze sponsor willen worden, prijzen liggen al jaren vast.

het is stil aan de overkant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven