Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben het logischerwijs zelf ook gelezen. Onze reactie is hetzelfde als die van jullie. Naar het zich laat aanzien hebben ze om het smaakaroma beter te krijgen inderdaad de aminozuren Glycine en Alanine toegevoegd. Ook al zijn het aminozuren hierdoor wordt het eiwitgehalte heel simpel wel lager als wat je mag verwachten! Dit hebben ze nooit bij ons gemeld. Over onze reactie naar onze leverancier kan ik niet teveel in detail treden helaas. Wat ik kan aangeven is dat we per direct maatregelen genomen hebben. Dit zal niet meer voorkomen.
We hebben niet voor niets 15 jaar keihard gevochten om een mooi bedrijf op de bouwen. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct terug gestuurd. Hangende ons eigen onderzoek hebben we nu alleen 4 smaken beschikbaar die net zijn geproduceerd. Morgen en overmorgen volgen er dagelijks weer 4-6 smaken.

1st

2nd

We hebben het logischerwijs zelf ook gelezen. Onze reactie is hetzelfde als die van jullie. Naar het zich laat aanzien hebben ze om het smaakaroma beter te krijgen inderdaad de aminozuren Glycine en Alanine toegevoegd. Ook al zijn het aminozuren hierdoor wordt het eiwitgehalte heel simpel wel lager als wat je mag verwachten! Dit hebben ze nooit bij ons gemeld. Over onze reactie naar onze leverancier kan ik niet teveel in detail treden helaas. Wat ik kan aangeven is dat we per direct maatregelen genomen hebben. Dit zal niet meer voorkomen. We hebben niet voor niets 15 jaar keihard gevochten om een mooi bedrijf op de bouwen. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct terug gestuurd. Hangende ons eigen onderzoek hebben we nu alleen 4 smaken beschikbaar die net zijn geproduceerd. Morgen en overmorgen volgen er dagelijks weer 4-6 smaken.
Vind persoonlijk als kers op de taart dat er dan bij een volgende batch minimaal testen mogen worden verwacht door een onafhankelijk lab met de juist testmethode.

Maar ja, wie ben ik. Niet zo sensationeel in ieder geval.

We hebben het logischerwijs zelf ook gelezen. Onze reactie is hetzelfde als die van jullie. Naar het zich laat aanzien hebben ze om het smaakaroma beter te krijgen inderdaad de aminozuren Glycine en Alanine toegevoegd. Ook al zijn het aminozuren hierdoor wordt het eiwitgehalte heel simpel wel lager als wat je mag verwachten! Dit hebben ze nooit bij ons gemeld. Over onze reactie naar onze leverancier kan ik niet teveel in detail treden helaas. Wat ik kan aangeven is dat we per direct maatregelen genomen hebben. Dit zal niet meer voorkomen. We hebben niet voor niets 15 jaar keihard gevochten om een mooi bedrijf op de bouwen. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct terug gestuurd. Hangende ons eigen onderzoek hebben we nu alleen 4 smaken beschikbaar die net zijn geproduceerd. Morgen en overmorgen volgen er dagelijks weer 4-6 smaken.

Ik mis het stukje over
logo.gif

Vind persoonlijk als kers op de taart dat er dan bij een volgende batch minimaal testen mogen worden verwacht door een onafhankelijk lab met de juist testmethode. Maar ja, wie ben ik. Niet zo sensationeel in ieder geval.

Met aminozuurprofiel bedoel je. Dat lijkt mij duidelijk. Op bijna wekelijkse basis.

En hoe zit het met de isolaat?

Kunnen we onze potten whey 'nieuw' krijgen? Omdat hier 20% minder eiwit inzit?
Nu reageert Body en fit shop wel zo, met de vorige test niet..

Kunnen we onze potten whey 'nieuw' krijgen? Omdat hier 20% minder eiwit inzit? Nu reageert Body en fit shop wel zo, met de vorige test niet..
De amino's zijn toegevoegd voor smaak. Ze hebben choco getest omdat dit het laagste eiwitpercentage geeft. Dat zal elk merk hebben. Het zal ook per smaak verschillen. Ik denk gemiddeld 5%. We hadden nooit gedacht dat dit kon gebeuren en we dachten serieus dat het een foute actie was van een concurrent. Dat is een eerlijk antwoord:cool:

Hert enige wat we nu kunnen doen is knalhard werken om het vertrouwen van jullie in ons te herstellen.

Hiervoor kan hetzelfde gelden dit bekijken we nu. We zoeken alles helemaal uit. Het kan dus zijn dat het eiwitpercentage lager is. Ik hoop dat jullie ons hiervoor de kans willen geven.

Mooi kut dan. Dit is echt een clusterfuck van jewelste hoor. Wat ik niet zo goed snap is waarom jullie niet ZELF regelmatig test uitvoeren. Ik heb het hele vorige topic gelezen (ook jullie totaal debiele reactie, die je als bedrijf gewoon niet kan en niet mag geven naar je klanten. Ongeacht of de klant gelijk heeft of niet. Jullie hadden dit PR technisch zoveel beter moeten aanpakken. Uiteindelijk moet je nu kleur bekennen en terug krabbelen... als je het in het eerste topic totaal anders had aangepakt had B&F mijn inziens niet zo ontzettend voor lul gestaan) en XXL voert regelmatig ZELF tests uit. Jullie komen aan met een document van de producent van de whey... "Ja, nee, kijk, hier, producent zegt is goed. Einde discussie". Wij van wc-eend....

Op wat voor termijn komen jullie erop terug? En wat gaan jullie doen voor de klanten die dus 20% minder whey hebben gekregen dan wat hun beloofd is?

Ik ben zeer benieuwd hoe jullie dit gaan aanpakken. Begrijp me niet verkeerd, ik bestel al jaren bij B&F.. en over het algemeen ben ik zeer tevreden over jullie... maar dit kan gewoon niet. Niet de behandeling van de klanten op het forum vanuit jullie, maar ook zeker niet dat er een product wordt aangeboden die gewoon niet strookt met wat jullie claimen te leveren.

De amino's zijn toegevoegd voor smaak. Ze hebben choco getest omdat dit het laagste eiwitpercentage geeft. Dat zal elk merk hebben. Het zal ook per smaak verschillen. Ik denk gemiddeld 5%. We hadden nooit gedacht dat dit kon gebeuren en we dachten serieus dat het een foute actie was van een concurrent. Dat is een eerlijk antwoord:cool:

Hert enige wat we nu kunnen doen is knalhard werken om het vertrouwen van jullie in ons te herstellen.
Maar eerst de concurrent beschuldigen en mensen die wel verstand van analyse hebben, zoals ik, voor gek verklaren... :rolleyes:

Diverse mensen hier op het forum met kennis gaven dit de hele tijd aan. Ook dat de testen op een verkeerde methoden werden gedaan. Dus jullie wisten het toch? Maar jullie bleven gewoon volhouden met 'Volac' enz.

En vergeet dan niet even je excuus naar de concurent en de klanten te maken. Overigens zou het jullie sieren als jullie een FB bericht aanmaken waarin jullie de stand van zaken uitleggen... want natuurlijk niet iedereen leest op DBB... en ook de consument die hier niet leest heeft mijn inziens gewoon recht om te weten dat er wat fout is gegaan bij jullie.

Beter kom je gewoon clean dan dat men het weer elders online moet lezen, want dan is het weer "ja maar B&F heeft het daar gehouden! Zie, doofpot!" en raak je alsnog klanten kwijt.

We hebben het logischerwijs zelf ook gelezen. Onze reactie is hetzelfde als die van jullie. Naar het zich laat aanzien hebben ze om het smaakaroma beter te krijgen inderdaad de aminozuren Glycine en Alanine toegevoegd. Ook al zijn het aminozuren hierdoor wordt het eiwitgehalte heel simpel wel lager als wat je mag verwachten! Dit hebben ze nooit bij ons gemeld. Over onze reactie naar onze leverancier kan ik niet teveel in detail treden helaas. Wat ik kan aangeven is dat we per direct maatregelen genomen hebben. Dit zal niet meer voorkomen.
We hebben niet voor niets 15 jaar keihard gevochten om een mooi bedrijf op de bouwen. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct terug gestuurd. Hangende ons eigen onderzoek hebben we nu alleen 4 smaken beschikbaar die net zijn geproduceerd. Morgen en overmorgen volgen er dagelijks weer 4-6 smaken.

Hopen maar dat jullie (zowel jullie als leverancier) ervan leren en dat jullie weer whey perfection kunnen verkopen, met dit keer een goed label er op met het goede aantal eiwitten.

Ik hoop ook voor jullie dat het gebash dat nu al weken duurt, ook eens stopt. Uiteindelijk moeten we ons er toch bij gaan neerleggen dat jullie het niet wisten/het nu gaan veranderen. Er zijn (meer) bedrijven die een fout maken (bv paard in rundergehakt), dus om nou gelijk heel B&F te ontwijken terwijl jullie je best doen, is wat overdreven IMO.

Succes met het terugvoeren van de smaken :D

Hopen maar dat jullie (zowel jullie als leverancier) ervan leren en dat jullie weer whey perfection kunnen verkopen, met dit keer een goed label er op met het goede aantal eiwitten.

Ik hoop ook voor jullie dat het gebash dat nu al weken duurt, ook eens stopt. Uiteindelijk moeten we ons er toch bij gaan neerleggen dat jullie het niet wisten/het nu gaan veranderen. Er zijn (meer) bedrijven die een fout maken (bv paard in rundergehakt), dus om nou gelijk heel B&F te ontwijken terwijl jullie je best doen, is wat overdreven IMO.

Succes met het terugvoeren van de smaken :D

Er is natuurlijk wel een verschil tussen een "fout" maken, of mensen gewoon keihard uitmaken voor leugenaar, dreigen met stappen vanwege smaad en laster, compleet uit je panty gaan, terugkomen met een onderzoek van de productent en zeggen "f**k jullie! Dit klopt gewoon! Onze whey is goed!" Om dan vervolgens toe te moeten geven dat het toch niet zo goed was.

Eerst spuug je de consument/users in hun bek en dan veeg je wat lafjes met je mouw eroverheen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven