Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
sportfood schijnt goede spullen te hebben, al getest ?
 
xxl nutrition lacht zich helemaal dood allemaal nieuwe klanten die over gaan stappen.
 
DBB zou B&F direct van het forum moeten gooien. Belachelijk dat ze nog steeds een topic hebben waarin ze mogen roepen dat ze de beste kwaliteit whey voor de beste prijs leveren.
 
Benieuwd wanneer dit topic magisch verdwijnt :D
 
DBB zou B&F direct van het forum moeten gooien. Belachelijk dat ze nog steeds een topic hebben waarin ze mogen roepen dat ze de beste kwaliteit whey voor de beste prijs leveren.

nigga please hun sponsoren deze site net alsof dat echt gaat gebeuren, brb binnenkort word dit topic ook weer gesloten i.v.m. teveel offtopic.
 
Ik verwacht dat er 1 van de 3 dingen gaan gebeuren:
1. B&F reageert hier niet eens op
2. "Ja, maar wij kopen bij Volac, dus je zit sowieso goed"
3. "Jullie doen dit expres om ons kapot te maken! Er klopt hier niks van" - aldus B&F

4. Topic wordt gesloten wegens laster :rolleyes:
 
Als je pro bent misschien wel ja.

Onderzoek heeft meermaals uitgewezen dat de juiste dosis eiwitten op het juiste tijdstip redelijk wat kan uitmaken.

Voor mensen die geen aas gebruiken is dit handig.
 
Wow, nu ben ik echt pislink. Ik tel tot tien en verwacht een uitleg.
 
Even een vergelijking met de resultaten van de aminozuuranalyse door dbb. Zoals je kan zien komen de resultaten vrij goed overeen.

analyse xxl b&f.png


14_042476_01.png
 
Bij de vorige test konden we nu al genieten van een paar juweeltjes van reacties van die lui
 
Ik heb begrepen dat het internet eruit ligt in Fryslan, zodra het weer terugkomt komen ze met een reactie

Can not confirm. Internet still working here!!!!
 
druk topic, lekker goed ook
 
Is het erg aannemelijk dat dit ook geldt voor Isolaat Perfection?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven