Fitness Seller

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het wel een beetje overdreven allemaal. Moet nou echt iedereen het jongetje dat op de grond ligt nog even een schop na geven om zich beter te voelen? Het staat buiten kijf dat B&F een mooi bedrijf heeft opgebouwd waar je voor praktisch alle benodigde producten / hulpmiddelen voor de sport terecht kan met hele chille levertijden.

Ontzettend mooi om te zien dat consumenten het recht in eigen hand nemen en op deze manier de tekortkomingen van een product tentoon stellen, dat kan ik alleen maar aanmoedigen. Dat het dan wat extra overtuigingskracht kost om B&F het zelf in te laten zien is jammer, maar het eindresultaat is hetzelfde. Ze gaan werken aan een beter product en daarmee lijkt mij de doelstelling van het testen van het product behaald, right?

Om ieder voor zich dan even te vertellen hoe zielig je wel niet bent dat er 20gr eiwit minder in je shake zat is gewoon kinderachtig om maar niet te beginnen over de sloebers die gaan vragen om geld. Geef B&F de kans om zich te herstellen en haal in de tussentijd je whey ergens anders.

+1
Laat B&F gewoon hun zaakjes op orde krijgen! Dit gaat beetje op makkelijk scoren lijken zo!

Dit kunnen we echt door ons groot volume. Het is niet zo dat het beste product het duurst is. Ik probeer juist al jaren de beste producten voor de beste prijs neer te zetten. Dat is wat ons groot gemaakt heeft. En dat maakt dit des te treuriger.
Idd, het is volgens mij idd door dat groot volume dat de kans groot is dat jullie binnen enige tijd terug op volle toeren draaien. Dit zal niet enkele dagen zijn, maar als het idee van de vorige jaren niet gewijzigd wordt denk ik idd dat er nog steeds lage prijzen mogelijk zullen zijn bij jullie. Dit (vooral in het begin) met weinig of geen marge maar na verloop van tijd zouden de prijzen licht kunnen stijgen, maar nog steeds onder de concurrentie. Als dit was uitgekomen in de beginjaren was de kans groot geweest dat B&F de boeken toe moest doen denk ik :)

Dit doet me denken aan mijn vriendin in het middelbaar. Ze volgde economie en de laatstejaars moesten via een programma een fictief bedrijf runnen. Doordat ze in het begin een fout maakten die niemand doorhad (ook de leerkracht niet), verkregen ze met voorsprong het grootste marktaandeel op zeer korte tijd. Toen de fout in het midden van het jaar gevonden werd, hebben ze hun prijzen aangepast tot minimale marge en (voortbouwend op winst van ervoor) konden ze nog steeds het grootste marktaandeel behouden. Heeft zelfs in de krant gestaan '(naam van fictief spelsimulatording): studenten winnen marktaandeel en scoren beste punten via achterpoortjes' oid. Ze heeft het artikel nog liggen :D

Aha ik heb zover ik de bestelgeschiedenis kan terugkijken ook 33280 gram aan Whey perfection bij jullie besteld! 20% daarvan is?

Nee zeker niet. Het betrof puur smaken. Puur Whey is zonder smaak.

hahahahaha

puur whey heeft een percentage van 78% eiwit in het product zoals in de pot zit?

Wat heb je ingekocht bij Volac dan? WPC80?

Ja, WPC80 he. Dan zit er dus geen 78% in je puur whey.

Je had alles toch regelmatig laten testen? Post eens een Dumas of Kjeldahl labanalyse van die puur whey dan?

Dat ga je vast direct opzoeken, zulk hard bewijs.

Aha ik heb zover ik de bestelgeschiedenis kan terugkijken ook 33280 gram aan Whey perfection bij jullie besteld! 20% daarvan is?

Dat is veel! Het is zo dat Aminlabs amino's heeft toegevoegd. Zal per smaak verschillen. Zal tussen 5-7.5 procent zijn. Dit is niet goed te praten. We gaan ons uiterste best doen om het vertrouwen in ons te herstellen en dit te compenseren. Hierover heb ik helaas nog geen helder beeld.

Klopt. We hebben altijd getest en daar is nooit iets uit gekomen. Vandaar ook dat we dachten "kan niet" . We doen maandelijks minimaal 8-10 steekproeven op al onze B&F merk en andere merken. Daar is dit niet uitgekomen. We hadden nog uitgebreider en dieper moeten testen.

Dus ik kan hieruit concluderen dat jullie repen, pancakes, ect ook allemaal "diep" getest gaan worden?

Gaan jullie eigenlijk die testresultaten alsmede de nieuwe resultaten van de whey isolaat en perfection openbaar maken?

Ik heb nog niet een helder beeld. Je kunt in ieder geval even vast je ordernummer aangeven bij de klantenservice. Zodra ik meer weet nemen we dan contact met je op. Het is niet zo dat de werking minder is overigens wel is het zo dat het eiwitgehalte lager is en dat gaan we compenseren. ---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ---------- Nee zeker niet. Het betrof puur smaken. Puur Whey is zonder smaak.

Dat is cool om te horen, ga ik die maar bestellen.

Als ik b&f was.. 20% kortingscode geven aan mensen die onlangs whey perfection hebben besteld :p

hahahahaha puur whey heeft een percentage van 78% eiwit in het product zoals in de pot zit? Wat heb je ingekocht bij Volac dan? WPC80? Ja, WPC80 he. Dan zit er dus geen 78% in je puur whey. Je had alles toch regelmatig laten testen? Post eens een Dumas of Kjeldahl labanalyse van die puur whey dan? Dat ga je vast direct opzoeken, zulk hard bewijs.

De UltraWhey 80 Insant om precies te zijn. Hier wordt niks aan toegevoegd. We hebben hier een datasheet voor handen die wil ik je best mailen. PM dan even je mailadres. Verder snap ik je scepsis maar dit is echt hoe het is.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Dat is cool om te horen, ga ik die maar bestellen. Als ik b&f was.. 20% kortingscode geven aan mensen die onlangs whey perfection hebben besteld :p

Best een goed plan. Zodra we tijd hebben gaan we hier om de tafel.

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Dus ik kan hieruit concluderen dat jullie repen, pancakes, ect ook allemaal "diep" getest gaan worden? Gaan jullie eigenlijk die testresultaten alsmede de nieuwe resultaten van de whey isolaat en perfection openbaar maken?

We gaan niet voor alles hele formuleringen weggeven. Dat zou dat inhouden. Ik ga er hier persoonlijk voor zorgen dat dit nooit meer kan gebeuren. Zodra die binnen zijn incluis aminoprofiel.

Deze komen overeen. Het gaat om de aminoanalyse. Eiwitgehalte alleen zegt niet zoveel. Wij laten natuurlijk direct alles voor analyse uitgaan. Die uitslagen zijn nog niet beschikbaar maar zodra we die hebben plakken we die aan de website. Dat is het handigst.

De UltraWhey 80 Insant om precies te zijn. Hier wordt niks aan toegevoegd. We hebben hier een datasheet voor handen die wil ik je best mailen. PM dan even je mailadres. Verder snap ik je scepsis maar dit is echt hoe het is.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Best een goed plan. Zodra we tijd hebben gaan we hier om de tafel.

Het is probleem is je nog steeds niet helemaal duidelijk, pleit wel voor je dat je tot vorige week geen idee had wat er aan de hand was. Hij zal het je zo nog wel een keer proberen uit te leggen...

Het is probleem is je nog steeds niet helemaal duidelijk, pleit wel voor je dat je tot vorige week geen idee had wat er aan de hand was. Hij zal het je zo nog wel een keer proberen uit te leggen...

Een test voor de nieuwe Whey hebben we nog niet.

Dat is cool om te horen, ga ik die maar bestellen.

Als ik b&f was.. 20% kortingscode geven aan mensen die onlangs whey perfection hebben besteld :p

Je bedoelt exact dezelfde korting geven als de concurrent op dit moment aan iedereen geeft, die overigens ook nog is 20% meer levert? Dat is toch geen compensatie...

Je hebt een datasheet. Sensationeel. Waarom zou je die niet hier posten als daar bewijs in staat dat je puur whey in de buurt van die geclaimde 78% zit?

B&F jullie als bedrijf zijn nu genoeg door het stof gekropen.
Leer van deze fout en zorg dat het niet meer voorkomt. Suc6 met het op de rails krijgen van de zaak!

Je bedoelt exact dezelfde korting geven als de concurrent op dit moment aan iedereen geeft, die overigens ook nog is 20% meer levert? Dat is toch geen compensatie...

Wat een zeikerd ben je ook zeg, alsof de concurrentie hier iets mee te maken heeft.
Oja concurrentie geeft 20% korting, dan wij 30% !!
Uiteindelijk met alle concurrentie kan je gratis dingen gaan weggeven.

Je hebt een datasheet. Sensationeel. Waarom zou je die niet hier posten als daar bewijs in staat dat je puur whey in de buurt van die geclaimde 78% zit?

Geen punt maak ik zo even een link aan.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

B&F jullie als bedrijf zijn nu genoeg door het stof gekropen. Leer van deze fout en zorg dat het niet meer voorkomt. Suc6 met het op de rails krijgen van de zaak!

Dank je, daar gaan we keihard voor knokken.

zonder respect geen whey!

B&F jullie als bedrijf zijn nu genoeg door het stof gekropen.
Leer van deze fout en zorg dat het niet meer voorkomt. Suc6 met het op de rails krijgen van de zaak!

Dit.
Het zal nog wel even duren voor het vertrouwen terug is, daar niet van. 100% transparantie is daar belangrijk bij.

Heb best wel wat zitten bestellen aan whey via BF, krijg ik nu gratis whey ofso? Iets gratis altijd mooi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven