- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik vind het wel een beetje overdreven allemaal. Moet nou echt iedereen het jongetje dat op de grond ligt nog even een schop na geven om zich beter te voelen? Het staat buiten kijf dat B&F een mooi bedrijf heeft opgebouwd waar je voor praktisch alle benodigde producten / hulpmiddelen voor de sport terecht kan met hele chille levertijden.
Ontzettend mooi om te zien dat consumenten het recht in eigen hand nemen en op deze manier de tekortkomingen van een product tentoon stellen, dat kan ik alleen maar aanmoedigen. Dat het dan wat extra overtuigingskracht kost om B&F het zelf in te laten zien is jammer, maar het eindresultaat is hetzelfde. Ze gaan werken aan een beter product en daarmee lijkt mij de doelstelling van het testen van het product behaald, right?
Om ieder voor zich dan even te vertellen hoe zielig je wel niet bent dat er 20gr eiwit minder in je shake zat is gewoon kinderachtig om maar niet te beginnen over de sloebers die gaan vragen om geld. Geef B&F de kans om zich te herstellen en haal in de tussentijd je whey ergens anders.
+1
Laat B&F gewoon hun zaakjes op orde krijgen! Dit gaat beetje op makkelijk scoren lijken zo!