IK wil toch even reageren
De beschuldigingen die richting ons geuit zijn waren ook ronduit schandalig. Dit was één van de eerste reactie die ik van jullie (B&F) heb gezien op DBB zelfs EricR beschuldigde ons van het "manipuleren" van deze labtesten.
Forumleden zouden voor ons werken terwijl dit juist laster is naar ons toe. Jordy is ook al niet meer te bekennen door het slaan op de oorlogstrommel.
Ik en niemand van XXL heeft met producten van B&F gerommeld om jullie in een kwaad daglicht te zetten. Dit hebben jullie aan jullie zelf te danken door teveel op jullie producent te vertrouwen.
Wat dat betreft ben ik blij dat jullie nu zelf (waarschijnlijk via eigen testen) er achter zijn gekomen dat jullie eiwitten niet in orde zijn, dit geldt natuurlijk voor alle eiwitten die bij deze producent gemaakt worden dat snappen jullie zelf ook wel.
Ik hoop dat de belachelijke verdenkingen richting ons niet meer aanwezig zijn.
Ik weet al veel langer dat je niet blind op je producent kan vertrouwen, er kan daar bewust gerommeld worden maar ook onbewust kunnen ze daar slechte grondstoffen verwerken als ze zelf een slechte kwaliteitscontrole hebben.
Dat is dan ook de reden dat wij al lange tijd testen uit laten voeren op veel van onze producten, de producenten weten dit en zorgen ervoor dat alles in orde is.