Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel leuk dat XXL 20% korting geeft ,terwijl zij goed uit de test komen dan.
Dat de consument het beste product voor de laagst mogelijke prijs verlangt,kan in een aantal gevallen leiden tot mindere kwaliteit.
Denk o.a aan een kg kipfilet voor 5 euro.
Zelf betaal ik in de meeste gevallen ook liever iets meer voor betere kwaliteit,maar daar gaat de discussie niet over.
Je verwacht gewoon te krijgen/kopen wat er op de verpakking staat.
We hoeven absoluut geen medelijden te hebben met Body en Fitshop en XXL etc,het is niet zo dat er minder eiwitten in wordt gedaan zodat ze het hoofd boven water kunnen houden.
Maar XXL biedt whey aan voor een fractie duurder dan B&F en bij hun klopt het wel.
Zouden zij niks verdienen op de whey?
Natuurlijk wel en zeker in de hoeveelheden die erdoor gaan.
Dat gebedel om samples of extraatjes is ook niet mijn ding,maar dat wordt vaak wel in de hand gewerkt door de verkopende partij.
Bij deze nogmaals maar stond direct in een antwoord naar jou. Heb je gemist denk ik, geen probleem. HIER
Dit is de Puur Whey. Deze wordt zo aangeleverd en dat wordt direct na openen verpakt. Technical datasheet van de leverancier waar niks aan wordt toegevoegd. Ik snap echt niet meer waar je heen wilt. Dit is wat het is.Dank: ' The resulting protein concentrate is spray-dried with concurrent agglomeration and instantising with soya lecithin (E322).' Het gaat dus om een droge stof. Nadat je het product gekocht hebt van Volac, tijdens de toevoeging van amino's bij Aminolab en in alle tijd daartussen, tot aan het sealen van de potten, trekt het product een aanzienlijke hoeveelheid vocht aan omdat het een extreem ingedroogde stof was. Het percentage whey is dan dus significant lager geworden. Het gewicht op de pot is echter bepaald op basis van de stof inclusief vocht, logisch want dat is ook de inhoud van de pot, maar van elke 100gr is dan niet meer 78% proteine.
Dit is de Puur Whey. Deze wordt zo aangeleverd en dat wordt direct na openen verpakt. Technical datasheet van de leverancier waar niks aan wordt toegevoegd. Ik snap echt niet meer waar je heen wilt. Dit is wat het is.
Goed draaiend topicToch goed om te zien dan B&F moeite doet om op reacties te reageren en beloven met een oplossing te komen. Het is voorlopig dus afwachten naar de resultaten. Bij deze offer ik me ook op als proefpersoon om de nieuwe samenstelling whey GRATIS uit te proberen. Het is een moeilijke taak maar dat heb ik er zeker voor over. Ik ben een expert in het testen van whey, bovendien heb ik al duizenden whey farts op mijn naam. Zoek dus niet verder!

Maar als choco standaard maar 72 gram bevat in plaats van 78, waarom zetten jullie dat niet op het label dan?
Is wel zo eerlijk?
Dit is de Puur Whey. Deze wordt zo aangeleverd en dat wordt direct na openen verpakt. Ik snap echt niet meer waar je heen wilt. Dit is wat het is.
Heb je helemaal juist. We hadden het niet snel en goed genoeg opgepakt. We gaan alles doen om jullie vertrouwen in ons te herstellen. Zo zonde dit maar laat het voor ons een keiharde leerschool zijn. ---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ---------- Daarnaast is het denk ik goed als er periodiek tests komen die alle merken en producten in een keer meenemen. We zullen zelf heel frequent eigen tests uit laten voeren, letterlijk wekelijks. Een onafhankelijke test een maal in de zoveel tijd zou dan mooi zijn met alle merken. Maar dat is nu iets wat zomaar in mij opkomt.Ik heb al heel wat potten met Whey Perfection besteld en ben in ieder geval altijd tevreden geweest over de snelle levering en de smaak. De hele toestand rond de labtests is door B&F helaas een beetje onbenullig afgehandeld, zoveel is me wel duidelijk. Als B&F inderdaad het vertrouwen kan herstellen zal ik wel mijn spul daar blijven bestellen. (En dat rijmt!). Al zal ik toch ook eens bij de concurrent gaan kijken.
Na het sproeidrogen is het al geen 100% droge stof.Dank:
' The resulting protein concentrate is spray-dried with concurrent agglomeration and instantising
with soya lecithin (E322).'
Het gaat dus om een droge stof. Nadat je het product gekocht hebt van Volac, tijdens de toevoeging van amino's bij Aminolab en in alle tijd daartussen, tot aan het sealen van de potten, trekt het product een aanzienlijke hoeveelheid vocht aan omdat het een extreem ingedroogde stof was. Het percentage whey is dan dus significant lager geworden.
Het gewicht op de pot is echter bepaald op basis van de stof inclusief vocht, logisch want dat is ook de inhoud van de pot, maar van elke 100gr is dan niet meer 78% proteine.
Zodra je hem opent begint hij vocht aan te trekken. De luchtvochtigheid is normaal tussen de 50-60%. Dan gaat het heel hard op een volledig droge stof. Binnen de korste keren is je stof dan zwaarder en die zwaardere stof stop jij in de potten. Dan is van elke 100gr in de pot dus niet meer 78% proteine.
Er zit gewoon keihard alsnog minimaal 10 procent minder eiwit in dan verklaard kan worden door aminospiking. Meten op DROGE STOF is niet de norm. Waarom ontkennen jullie dit?
Dit is de Puur Whey. Deze wordt zo aangeleverd en dat wordt direct na openen verpakt. Technical datasheet van de leverancier waar niks aan wordt toegevoegd. Ik snap echt niet meer waar je heen wilt. Dit is wat het is.
Ik kan hier niet bevestigend op antwoorden. Zal dit eens precies navragen!
Na het sproeidrogen is het al geen 100% droge stof.
Na het sproeidrogen is er circa 8% vocht, dan komt het op een fluidiserend bed terecht waar het daalt naar 3-5% vocht.