MuscleMeat

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor body en fitshop: [Link niet meer beschikbaar]

Voor de rest van de zielige hollanders die gecompenseerd willen worden om de 4 gram eiwitten die ze per scoop mis hebben gelopen. Stel je niet zo aan mannen. Denk je dat het pakkie kip dat je koopt altijd exact 24 gram eiwit per 100 gram bevat? Of je kwark 9 gram/100gram?

Ik heb er ook voor een paar meijer uitgegeven, boeiend :rolleyes:
Ze komen vast met een mooie korting oid zodat je je eiwitjes goedkoop kan krijgen.

Waarom zou ik ergens anders gaan kopen voor meer geld? Vooral nu er gegarandeerd wordt dat er compensatie plaatsvindt mocht blijken dat er toch iets mis mee is. Wat jammer zou zijn aangezien er heel wat KG's besteld zijn de afgelopen jaren. Die uiteraard ook gecompenseerd gaan worden neem ik aan? Als het allemaal gewoon goed is, is er niets aan de hand en zie ik geen reden om B&F een klant te laten verliezen. Mochten beloftes niet nagekomen worden dan zie ik inderdaad reden om elders te gaan kopen.
We gaan er alles aan doen om jullie vertrouwen te herstellen. Met alle denkbare middelen. We hebben het niet geweten maar neemt niet weg dat ik eindverantwoordelijk ben en blijf. En het is ook geen excuus. We gaan zelf wekelijks testen en daarnaast zou het mooi zijn als er grote onafhankelijke tests komen die alle merken meenemen. We gaan zeker klanten die onze Whey gekocht hebben (met een lager eiwitpercentage als ze mochten verwachten) compenseren. Daar heb ik nog geen precies antwoord op maar dat gaat gebeuren. In prijs of korting dat begrijp ik 100%. Verder wil ik graag overal op reageren maar ik hoop dat jullie snappen dat ik hier nu 10 uur full-time zit en in mijn ogen elke mogelijke vraag zo goed als in mijn vermogen heb proberen te beantwoorden.

En nogmaals onze initiele reactie was niet goed en daarvoor nogmaals mijn excuses. Het was emotie maar het had anders gemoeten! We gaan hier nu keihard aan het werk en alles op alles stellen om jullie vertrouwen te herstellen.

Voor body en fitshop: [Link niet meer beschikbaar]

Voor de rest van de zielige hollanders die gecompenseerd willen worden om de 4 gram eiwitten die ze per scoop mis hebben gelopen. Stel je niet zo aan mannen. Denk je dat het pakkie kip dat je koopt altijd exact 24 gram eiwit per 100 gram bevat? Of je kwark 9 gram/100gram?

Ik heb er ook voor een paar meijer uitgegeven, boeiend :rolleyes:
Ze komen vast met een mooie korting oid zodat je je eiwitjes goedkoop kan krijgen.

Haaa sukkel! Weet je wel niet hoeveel gains je hebt misgelopen?! Ik zou compensatie vragen!

Waarom zou ik ergens anders gaan kopen voor meer geld? Vooral nu er gegarandeerd wordt dat er compensatie plaatsvindt mocht blijken dat er toch iets mis mee is. Wat jammer zou zijn aangezien er heel wat KG's besteld zijn de afgelopen jaren. Die uiteraard ook gecompenseerd gaan worden neem ik aan? Als het allemaal gewoon goed is, is er niets aan de hand en zie ik geen reden om B&F een klant te laten verliezen. Mochten beloftes niet nagekomen worden dan zie ik inderdaad reden om elders te gaan kopen.

Er wordt nergens een 'garantie' gegeven en als je de uitspraak van deze B&F persoon leest dan kun je daarin ook niet lezen 'hoe' en 'wanneer' en op 'op welke wijze' je dan voor die aankoop gecompenseerd zal gaan worden, als dat al zou moeten. Want jij zal moeten bewijzen dat het product welke je destijds hebt gekocht niet voldeed en naar ik mag aannemen zal jij daar NU niet (meer) in kunnen slagen.

Je aanname dat die compensatie dan ook zal gelden voor reeds eerder gedane aankopen is geheel voor jouw rekening. Dat wordt al helemaal niet gesteld door B&F (daar branden ze hun vingers uiteraard niet aan. Denk eens aan al die duizenden en duizenden kilo's die ze verkocht hebben waarvan nu vastligt dat het NU niet in orde was).

Je gaat dan overigens komen in een juridische discussie die hier niet gevoerd hoeft te worden en waar voor nu ook wel erg veel aannames gedaan moeten worden.....

Best wel droevig dat iedereen een persoonlijk excuus wil hebben van B&f .

Dat zijn toch vijgen na pasen en het siert ralf wel dat hij dit doet desondanks hij steeds weer in herhaling moet vallen .

Nou voorlopig staan ze op een speciale plaats.
misschien krijg ik nog wat compensatie opgestuurd...

We gaan er alles aan doen om jullie vertrouwen te herstellen. Met alle denkbare middelen. We hebben het niet geweten maar neemt niet weg dat ik eindverantwoordelijk ben en blijf. En het is ook geen excuus. We gaan zelf wekelijks testen en daarnaast zou het mooi zijn als er grote onafhankelijke tests komen die alle merken meenemen. We gaan zeker klanten die onze Whey gekocht hebben (met een lager eiwitpercentage als ze mochten verwachten) compenseren. Daar heb ik nog geen precies antwoord op maar dat gaat gebeuren. In prijs of korting dat begrijp ik 100%. Verder wil ik graag overal op reageren maar ik hoop dat jullie snappen dat ik hier nu 10 uur full-time zit en in mijn ogen elke mogelijke vraag zo goed als in mijn vermogen heb proberen te beantwoorden.

En nogmaals onze initiele reactie was niet goed en daarvoor nogmaals mijn excuses. Het was emotie maar het had anders gemoeten! We gaan hier nu keihard aan het werk en alles op alles stellen om jullie vertrouwen te herstellen.

Ik hoop echt dat je die woorden waar gaat maken. Vooralsnog stel ik iig de nieuwe houding op prijs.

Misschien is dit tevens een kans voor de hele sector om een keurmerk op te richten die zo nu en dan onafhankelijk en onaangekondigd producten test.

Jaja, 23% per pot. We hebben nog veel whey van jullie te goed he!

Wanneer gaat b en f reageren?

De schaamte voorbij

Ik hoop echt dat je die woorden waar gaat maken. Vooralsnog stel ik iig de nieuwe houding op prijs. Misschien is dit tevens een kans voor de hele sector om een keurmerk op te richten die zo nu en dan onafhankelijk en onaangekondigd producten test.

Dit is voor mij ook persoonlijk een hele harde les. Wat je boven aangeeft is geen gekke gedachte.

Oh, niet alles doorgelezen. Mss is deze vraag al gesteld maar 1) betwist je de resultaten en 2) indien je het niet betwist, wisten jullie het op voorhand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven