XXL Nutrition

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te weten. 1 ding staat vast. dezelfde grondstof gebruiken ze ook voor de whey met smaken en daar wordt maximaal 7,5% amino's aan toegevoegd en die bevat ongeveer 65% proteine. Het enige dat natuurlijk echt uitsluitsel kan geven over de puur whey is een onafhankelijke test.

Eens. Dit is een technical sheet van Volac. We zullen dit voor de zekerheid morgen nogmaals opsturen. Doen we.:)

Inderdaad, er wordt een aantal keer gemeld dat dit mogelijk ook de Isolaat betreft, maar ik stond net op het punt om nieuwe te bestellen. Welk risico loop ik nu? Heb weinig zin om een grote emmer te bestellen en er volgende week achter te komen dat al die tijd met de Isolaat ook wat mis was.

Of wordt dit dan later gecompenseerd?

Verander je sig ook ff B&F

Inderdaad, er wordt een aantal keer gemeld dat dit mogelijk ook de Isolaat betreft, maar ik stond net op het punt om nieuwe te bestellen. Welk risico loop ik nu? Heb weinig zin om een grote emmer te bestellen en er volgende week achter te komen dat al die tijd met de Isolaat ook wat mis was. Of wordt dit dan later gecompenseerd?

wat denk je van elders kopen? ???

Inderdaad, er wordt een aantal keer gemeld dat dit mogelijk ook de Isolaat betreft, maar ik stond net op het punt om nieuwe te bestellen. Welk risico loop ik nu? Heb weinig zin om een grote emmer te bestellen en er volgende week achter te komen dat al die tijd met de Isolaat ook wat mis was. Of wordt dit dan later gecompenseerd?

Aminolabs geeft aan van niet. Mocht het wel zo zijn dan compenseren we. Absoluut.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Ja. Door de drukte en stress nog niet gedaan. Dank je!

Zojuist post-workout een bolle schep chocolate-bounty gelebberd. Problem solved. :D

Snap ik. We gaan overal mee aan de gang, zo eerst met de isolaat.(Aminolabs geeft aan dat het alleen WP betreft met smaak maar we vertrouwen zelf alleen nog op papier. Ik ga er alles aan doen om ons vertrouwen te herstellen

In ieder geval een harde les die ik nooit meer wil meemaken. Een goede motivatie om harder te knokken als ooit en van Body & Fit het sterkste bedrijf in Europa te maken! Dit wil ik nooit meer. Dank voor je vertrouwen

Goede reactie van jullie. Succes ermee.

wat denk je van elders kopen? ???

Waarom zou ik ergens anders gaan kopen voor meer geld? Vooral nu er gegarandeerd wordt dat er compensatie plaatsvindt mocht blijken dat er toch iets mis mee is. Wat jammer zou zijn aangezien er heel wat KG's besteld zijn de afgelopen jaren. Die uiteraard ook gecompenseerd gaan worden neem ik aan?

Als het allemaal gewoon goed is, is er niets aan de hand en zie ik geen reden om B&F een klant te laten verliezen. Mochten beloftes niet nagekomen worden dan zie ik inderdaad reden om elders te gaan kopen.

Ik heb de afgelopen jaren voor duizenden euro,s aan bestellingen bij jullie gedaan en voel me behoorlijk genaaid...
Krijgen mensen hun geld terug of hoe word dit gecompenseerd ?

Body en Fit, zou het dan mogelijk zijn om in de toekomst de samenstelling(droge stof of natte stof) in aminozuren per smaak te kennen, en die ook terug te vinden op jullie site?
Want nu bestellen veel mensen steeds chocolade zonder te beseffen dat dit eig de whey is met het minste percentage, aangezien jullie het gemiddelde percentage op de doos plakken.

Zou een super initiatief zijn moesten we deze samenstellingen 2 wekelijks zien veranderen door een recentere uitgevoerde test, wat ook een terugwerkende kracht voor jullie heeft aangezien ons vertrouwen geleidelijk terug komt!

Ooh en welke whey smaken bevatten dan het hoogste en welke het laagste gehalte eiwitten?

Ik ga ze ook helemaal onderschijten NU, ook weer mijn post negeren..

kut

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

wat een lamlendig bedrijf zeg, mijn god..........

waarom word dit topic niet gelsloten, B&F heeft hun fout erkent beloofd verbetering, dus nu kan iedereen weer verder met hun leven

Ik ga ze ook helemaal onderschijten NU, ook weer mijn post negeren..

kut

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

wat een lamlendig bedrijf zeg, mijn god..........

Geduld, geef het de tijd om op deze shitstorm te antwoorden en iedereen van een gepaste hulp te voorzien.
Zou niet graag nu op de vloer van B&F werken :D

Waarom zou ik ergens anders gaan kopen voor meer geld? Vooral nu er gegarandeerd wordt dat er compensatie plaatsvindt mocht blijken dat er toch iets mis mee is. Wat jammer zou zijn aangezien er heel wat KG's besteld zijn de afgelopen jaren. Die uiteraard ook gecompenseerd gaan worden neem ik aan?

Als het allemaal gewoon goed is, is er niets aan de hand en zie ik geen reden om B&F een klant te laten verliezen. Mochten beloftes niet nagekomen worden dan zie ik inderdaad reden om elders te gaan kopen.

http://www.bulkpowders.nl/puur-eiwitten.html

Deze is nog goedkoper. Maar geen garantie dat dit percentage wel klopt natuurlijk.

Ik gun Ilco wel een nieuwe kans.

El hombre en ik willen je bedrijf wel overnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven