MuscleMeat

Onafhankelijke labtest Whey Perfection

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou voorlopig staan ze op een speciale plaats. misschien krijg ik nog wat compensatie opgestuurd...

We gaan hier mee bezig en ik doe er alles aan om jullie vertrouwen te herstellen. Ik weet het nu nog niet precies als ik eerlijk ben. Ik hoop op je begrip hiervoor maar kom erop terug. Dank je

B&F als jullie die HydroBeef van Aminolabs krijgen, zou het terugsturen en laten controleren. Hydrobeef (naturel) ligt rond 97% eiwit en met smaakje rond 90%. Bij jullie is het 82%, met smaak neem ik aan. Maakt niet uit! Op de label staat 82,4 en in beschrijving staat er dan dit: - Uniek! 100% gehydrolyseerd Beef Isolaat >97% pure Proteine! (zonder smaak) Dat is weer heel misleidend. Jullie hebben al 25% aan Glycine en ALanine, is dat nou toeval??

Oh, niet alles doorgelezen. Mss is deze vraag al gesteld maar 1) betwist je de resultaten en 2) indien je het niet betwist, wisten jullie het op voorhand?
Ik heb vandaag elke vraag zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. 1. Nee, ik betwist het niet. Het het echt nooit gedacht of geweten maar het is een juiste test. 2. Wist ik dit op voorhand. Duidelijk: NEE. Daarom was ik in eerste instantie ook zo woest. Dat was dom. ---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------
B&F als jullie die HydroBeef van Aminolabs krijgen, zou het terugsturen en laten controleren. Hydrobeef (naturel) ligt rond 97% eiwit en met smaakje rond 90%. Bij jullie is het 82%, met smaak neem ik aan. Maakt niet uit! Op de label staat 82,4 en in beschrijving staat er dan dit: - Uniek! 100% gehydrolyseerd Beef Isolaat >97% pure Proteine! (zonder smaak) Dat is weer heel misleidend. Jullie hebben al 25% aan Glycine en ALanine, is dat nou toeval??
Dat is een natuurlijke eigenschap van het product. snap je opmerking maar dit zijn natuurlijk voorkomende gehaltes in Beef Protein. (hydrobeef is een merk van Proliant dat meer aanbieders hebben)

ik hou van b &f heb nog 3 potten whey staan cride

We gaan er alles aan doen om jullie vertrouwen te herstellen. Met alle denkbare middelen. We hebben het niet geweten maar neemt niet weg dat ik eindverantwoordelijk ben en blijf. En het is ook geen excuus. We gaan zelf wekelijks testen en daarnaast zou het mooi zijn als er grote onafhankelijke tests komen die alle merken meenemen. We gaan zeker klanten die onze Whey gekocht hebben (met een lager eiwitpercentage als ze mochten verwachten) compenseren. Daar heb ik nog geen precies antwoord op maar dat gaat gebeuren. In prijs of korting dat begrijp ik 100%. Verder wil ik graag overal op reageren maar ik hoop dat jullie snappen dat ik hier nu 10 uur full-time zit en in mijn ogen elke mogelijke vraag zo goed als in mijn vermogen heb proberen te beantwoorden.

En nogmaals onze initiele reactie was niet goed en daarvoor nogmaals mijn excuses. Het was emotie maar het had anders gemoeten! We gaan hier nu keihard aan het werk en alles op alles stellen om jullie vertrouwen te herstellen.

Lijkt mij heel mooi voorstel. Ik denk inderdaad dat de initiële reactie de zaak evenveel schade gedaan heeft als de test zelf.

Niemand met verstand zal er ook aan twijfelen dat dit niet op een nachtje slapen opgelost is en dat een goed antwoord hierop even op zich laat wachten.

Meer onafhankelijke testen op alle brands lijken mij inderdaad een mooi initiatief, indien haalbaar.

Lijkt mij heel mooi voorstel. Ik denk inderdaad dat de initiële reactie de zaak evenveel schade gedaan heeft als de test zelf. Niemand met verstand zal er ook aan twijfelen dat dit niet op een nachtje slapen opgelost is en dat een goed antwoord hierop even op zich laat wachten. Meer onafhankelijke testen op alle brands lijken mij inderdaad een mooi initiatief, indien haalbaar.
Eens. Achteraf had ik 2 keer moeten nadenken en tot 10 moeten tellen. Of verder:cool: Je voelt je persoonlijk aangevallen. Maar dat mag nooit een excuus zijn. We gaan er hier alles aan doen om het vertrouwen te herstellen. Dank je:)

Dat is een natuurlijke eigenschap van het product. snap je opmerking maar dit zijn natuurlijk voorkomende gehaltes in Beef Protein. (hydrobeef is een merk van Proliant dat meer aanbieders hebben)

ik zou hier wel meer analyses op willen zien, en dan heb ik het niet op aminolabs of B&F, maar op iedereen die beweert beef protein te verkopen. Als je weet wat een steak (want beef is koeievlees, dus spiermassa) kost, de hoeveelheid eiwit die je er uit haalt, en de kosten voor extractie, dan is er geen enkele manier waarop dit product kan aangeboden worden aan de prijzen waar het aan aangeboden wordt. Het grote vermoeden is dat veel van het "eiwit" eigenlijk gelatine is. Toeval wil nu dat dat wel overeenkomt met een 21% glycine.

terwijl eigenlijk vleeseiwit, slechts tussen de 6 en 8% glycine zou bevatten ...

Ik wijs er maar op voor jullie je weer laten in de zak zetten door een leverancier, maar dit komt mss uit een koe, maar "beef" is het allerminst.

Ik zie dat whey perfection nog steeds te bestellen is op jullie site. Zouden jullie niet wat openheid over zaken geven op jullie site dat mensen ook weten dat er minder eiwitten in zitten? En misschien kan je dat met de prijs zakken voor de mensen die het alsnog willen bestellen.
Je kan er maar beter eerlijk over zijn denk ik ipv te denken och de helft weet er toch niks van we verkopen dit product lekker door. (het product waar jullie niet meer achter staan neem ik aan)

Mocht dit al gevraagd zijn excuses maar heb niet alle 42 paginas doorgelezen.

Succes met alles in ieder geval.

Eens. Achteraf had ik 2 keer moeten nadenken en tot 10 moeten tellen. Of verder:cool: Je voelt je persoonlijk aangevallen. We gaan er hier alles aan doen om het vertrouwen te herstellen. Dank je:)
Is verder ook wel te begrijpen. Deze community staat er ook om bekend om iets of iemand totaal af te branden als hier de kans wordt gegeven. Achteraf zal je hier dan zelf wel om kunnen lachen na een tijdje. Feit is dat je dingen hier nooit te persoonlijk kan nemen. Bende kleine kinderen. Maar het erge is, ondanks al dat getroll, er al die tijd wel een kern van waarheid is geweest :roflol: En dat kan je beter waarderen dan kwalijk nemen.

Is verder ook wel te begrijpen. Deze community staat er ook om bekend om iets of iemand totaal af te branden als hier de kans wordt gegeven. Achteraf zal je hier dan zelf wel om kunnen lachen na een tijdje. Feit is dat je dingen hier nooit te persoonlijk kan nemen. Bende kleine kinderen. Maar het erge is, ondanks al dat getroll, er al die tijd wel een kern van waarheid is geweest :roflol: En dat kan je beter waarderen dan kwalijk nemen.

Hier is alles wat mij betreft wel mee gezegd.

kansloos gebeuren dit....hele volkstammen zijn zowat met de grond gelijk gemaakt. gedreigd met rechtzaken etc. berichten van FB laten verwijderen en dan uiteindelijk met wat halfbakken excuses komen en 50% slikt dat ook gewoon... sorry bf maar ik vind het echt een hele kansloze situatie en de excuses die jullie naar de mensen maken die persoonlijk hierdoor geraakt zijn komen over van "oh maar ik zeg toch sorry"

maar wat ik ook stuitend vind is dat jullie gewoon ook niet duidelijk zijn over het feit dat er sowieso minder whey in sommige smaken zit. iemand die daar geen verstand van heeft zoals ik die koopt gewoon de smaak die hij lekker vind en gaat er automatisch van uit dat er overal het zelfde kwa % inzit...

Eens. Achteraf had ik 2 keer moeten nadenken en tot 10 moeten tellen. Of verder:cool: Je voelt je persoonlijk aangevallen. Maar dat mag nooit een excuus zijn. We gaan er hier alles aan doen om het vertrouwen te herstellen. Dank je:)

Je eerste reactie op die andere test vond ik niet zo'n probleem, was niet handig, maar iedereen doet wel eens minder handige dingen. Wat mij stoorde was dat jullie enige actie was (leek) dat jullie de test in diskrediet probeerden te brengen en iedereen die jullie uitleg vroeg weg hebben gezet als stemmingmakers en werknemers van de concurrent.

ben ik de enige die zich afvraagt waar Jordy en Remi zijn :roflol: ?

de volgende keer even tot 66 tellen ralf.

Lekker bezig B&F, beetje poeslief opstellen op het moment. In aanvang dreigen met juridische stappen en nu er teveel nattigheid wordt gevoeld damage control gooien en in de toekomst misschien compensatie. Wat daar dan ook onder mag vallen.

Feit blijft natuurlijk wel dat je een huismerk verkoopt waar je instaat voor waarborg van de kwaliteit en controle, de afwijkingen die hier gepubliceerd zijn laten wel zien dat het daar aan schort...
In hoeverre dit niet juridisch voor verdere problemen kan zorgen vraag ik mij af, maar dit heeft toch wel de schijn van oplichting... Want stellen dat je je er niet van op de hoogte bent doet niet af aan jullie onderzoeksplicht...

Ik ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Ik wijs er maar op voor jullie je weer laten in de zak zetten door een leverancier, maar dit komt mss uit een koe, maar "beef" is het allerminst.

Is uiteraard gewoon gelatine. Kostentechnisch kan er inderdaad geen biefstuk in zitten en het hoge gehalte glycine bevestigt het sterke vermoeden. Als ze er ook nog het gehalte proline en hydroxyproline bij hadden gezet, werd het helemaal duidelijk.

Overigens lijkt de discussie of het beef/rundveevlees wat mij betreft vooral een semantische. Biologisch betreft het (gehydroliseerd) collageen uit bindweefsel, maar bijvoorbeeld de lever wordt door velen ook gezien als vlees (orgaanvlees). Misleidend is het natuurlijk wel.

Je eerste reactie op die andere test vond ik niet zo'n probleem, was niet handig, maar iedereen doet wel eens minder handige dingen. Wat mij stoorde was dat jullie enige actie was (leek) dat jullie de test in diskrediet probeerden te brengen en iedereen die jullie uitleg vroeg weg hebben gezet als stemmingmakers en werknemers van de concurrent.

Achteraf gezien helemaal eens. De reactie was emotie. Maar dat is helaas achteraf.:cool:

Best wel droevig dat iedereen een persoonlijk excuus wil hebben van B&f .

Dat zijn toch vijgen na pasen en het siert ralf wel dat hij dit doet desondanks hij steeds weer in herhaling moet vallen .

fl**ker op man, jij hebt vast geen 50 kg whey perfection verbruikt de afgelopen paar jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven