Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nouja, weinig keus he. Als je eenmaal vet wilt verliezen dan moet je laag zitten in je kh met de benodigde cardio.
Tevens ben ik zeer gevoelig voor koolhydraten. Ik merk direct na een dag of ik laag of hoog zit in kh.
Waarom begin je eigenlijk zo vroeg in het jaar met cutten?
is inderdaad wat vroeg om te gaan cutten, maar aan de andere kant vind ik het wel weer slim. Op die manier heb je tijd genoeg om dingen uit te proberen en weet je zeker dat je je doel voor de zomer haal![]()
Ik denk dat je gerust met 200gr kh per dag nog genoeg vet kan verliezen, sterker nog, dat weet ik zeker.
En cardio vind ik niet eens zo nodig, tenzij ik vast kom te zitten, maar dat zit ik nog lang niet.
Lijkt mij dat dit vocht is, waar je je in principe niet echt druk om hoeft te maken toch?

Dus als ik het goed begrijp neem jij helemaal geen kh tiger? De hele dag niet, dus ook niet in de ochtend en dan hoog in vetten en eiwitten?

Ik neem wel kh tot me toe. Doe het nu zo, in de ochtend, voor het trainen en na het trainen koolhydraat+eiwit maaltijden en de rest van de dag eet ik alleen eiwitten en vetten uit olijfolie en cashewnoten etc.
Vandaag heb ik trouwens refeed; lekker pasta vreten de hele dag en net een tonijn pizza achter mijn kiezen![]()
Hoeveel KH kom je dan totaal? Ik doe namelijk hetzelfde, 's ochtends 80gr havermeel, voor de training ook zo'n 60~ gr complexe carbs en erna ook.

Precies hetzelfde hier
Heb je ook nog een refeed dag of doe je dat niet?

Half Februari, vind ik perfecte timing om te gaan cutten. En inderdaad zoals Nador al aangeeft heb ik meer tijd om dingen uit te proberen aangezien dit mijn eerste keer is.

Waar halen jullie de kh uit voor en na de training en de eiwitten tussen de middag
Wat een domme reactie van jouw!!!!!!!!!!!!! Ik vraag hen persoonlijk wat ze eten voor en na hun training en wat ze nemen tussen de middag. Heb het over of ze rijst of volkoren brood & whey shakes of vis etc eten, aangezien velen van ons nog op school zitten. Dus denk voortaan 3 keer na voordat jij met je domme kop een reactie plaats.

Wat een domme reactie van jouw!!!!!!!!!!!!! Ik vraag hen persoonlijk wat ze eten voor en na hun training en wat ze nemen tussen de middag. Heb het over of ze rijst of volkoren brood & whey shakes of vis etc eten, aangezien velen van ons nog op school zitten. Dus denk voortaan 3 keer na voordat jij met je domme kop een reactie plaats.
Kijk voortaan je berichten eens na, voordat je ze plaatst.
. Je neemt bijna geen vis tiger (pangafilet, koolvis) zijn toch ook goede eiwitbronnenIk snap niet hoe jij last kan hebben bij front squats met zo'n dikke delts?![]()

ga hier geen topic van een ander verzieken, als je wat te zeggen hebt pme.. Je neemt bijna geen vis tiger (pangafilet, koolvis) zijn toch ook goede eiwitbronnen

Ik ga binnenkort overschakelen naar tilapia en pangafilet ipv van die rotte eieren.![]()
bij de AH van die zakken van 750 gr, nu in de bonus geloof ik. Tilapia, panga en kabeljauw als ik het goed heb... rond de 3,50.