MuscleMeat

Onder rug vol na deadliften.

Ano_125197

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
27
Lengte
1m75
Middag,

Ik heb een vraag ivm. klachten in mijn onder rug, of nouja klachten altijd na het deadliften zit mijn onder rug zo vol met bloed dat het gewoon wat kut voelt. Het is geen blessure maar het is gewoon een zieke pomp lijkt het wel. Ik zelf vindt het best irritant want de rest van de oefeningen die ik dan pak, voer ik iets minder goed uit of ik haal mijn de reps niet. Ben benieuwd of jullie weten wat dit is. Misschien verkeerde techniek? Of ben ik gezegend dat ik gewoon een snelle pomp heb ???:flexgrin:

Als ik conventional deadlift doe, dan krijg ik altijd ernstig back pumps. Ik ben overgestapt naar Sumo en geen back pumps meer. Maar als ik eerlijk ben, conventional deadlifts zijn wel meer belastend op je lager rug dan sumo.

Als je hoge dosis oral AAS neemt kan het helpen die er uit te gooien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik niet mannen ;)

hoeveel reps en sets doe je?

neem je sups om pump te bevorderen?

Ik heb ook zo´n pomp tijdens bent over rows en squats.

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel reps en sets doe je? neem je sups om pump te bevorderen?
Momenteel doe ik 10 weken LB/UB. Ik deadlift momenteel 3x6x110kg probeer elke week 2,5 tot 5kg te verhogen. Mijn max zal nu rond de 140/150 liggen dacht ik. Ik neem alleen creatine

Laatst bewerkt:
hm, ik twijfelde daar ook aan eerst. Ik heb het ook maar soms. Heel vreemd eigenlijk. Ik heb wel eens gevraagd aan wat mensen om te kijken of mijn vorm op dat moment wel juist was, zelf had ik ook het idee van wel.. Maar ik twijfelde daar idd ook aan..

Eventueel foam rol gebruiken na het deadliften als je gym deze heeft liggen.

Deadlift als laatste oefening

Wachten tot pomp weg is en dan verder trainen

Terug
Naar boven