AndroidHealthClinic

onderkant borst trainen

• Topic Starter Topic Starter
echt top al die reacties! veel oefeningen kende ik wel, maar er zitten zeker paar goeie tussen die ik geprobeerd heb.
Had er veel spierpijn van, dus een goed teken!

Bedankt allemaal!

Tenzij je een meisje bent moet je ook niet willen dat je onderkant borst al te veel ontwikkeld wordt. Juist een goed ontwikkelde bovenborst geeft een breed vierkant uiterlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Tenzij je een meisje bent moet je ook niet willen dat je onderkant borst al te veel ontwikkeld wordt. Juist een goed ontwikkelde bovenborst geeft een breed vierkant uiterlijk.

Haha nee gaat me er gewoon om dat de borst flink wat groter wordt.
Wel vreemd eigenlijk, want bankdrukken ligt me wel goed. Doe daar zo´n 90kg

Voor jullie natuurlijk een piece of cake, maar mn maten komen er niet aan:D

Oh ja, want zoals we weten is zwaar bankdrukken direct gerelateerd aan grotere borst :P

bedoel je niet 9 kg ?

Hoezo dan? Was net aan't overwegen om hem aan m'n schema toe te voegen om de upper chest/serratus wat meer te stimuleren :)

ten eerste is het discutabel of het wel een borst oefening is en geen rug oefening.
zonder daar verder op in te gaan zijn incline oefeningen verreweg een betere bouwer voor de upperchest of algehele chest.

ten eerste is het discutabel of het wel een borst oefening is en geen rug oefening.
zonder daar verder op in te gaan zijn incline oefeningen verreweg een betere bouwer voor de upperchest of algehele chest.

Oké goed om te weten! Was er gewoon wel benieuwd naar, omdat bepaalde profs er zo over te spreken waren.

Hoezo niet! Doe normaal man! Alles gaat om mind-muscle connection!!

Charlton+Heston+laughing.gif - 333719

Oké goed om te weten! Was er gewoon wel benieuwd naar, omdat bepaalde profs er zo over te spreken waren.

Jullie moeten wel weten dat de ribcage pullover bedoeld is om de ribbenkast te corrigeren en de buitenkant naar buiten te brengen. Dus eigenlijk om te corrigeren op je totale frame voor je bovenlichaam. Wees overigens bewust van het verschil met de korte pullover over het hoofd waarbij de ellebogen wat smaller worden gehouden. Deze is meer voor de pectoraalligging. Deze kun je dan een correctie geven naar het sleutelbeen toe. Daardoor ontstaat er ook een bollere situatie van de vormgeving.

Jullie moeten wel weten dat de ribcage pullover bedoeld is om de ribbenkast te corrigeren en de buitenkant naar buiten te brengen.
Dus eigenlijk om te corrigeren op je totale frame voor je bovenlichaam
wat alleen marginaal lukt als je zeer jong bent.

Wees overigens bewust van het verschil met de korte pullover over het hoofd waarbij de ellebogen wat smaller worden gehouden. Deze is meer voor de pectoraalligging. Deze kun je dan een correctie geven naar het sleutelbeen toe. Daardoor ontstaat er ook een bollere situatie van de vormgeving.

:rolleyes:

Hahaah! Boterham is opeens XXL trainer geworden? :p

Hahaah! Boterham is opeens XXL trainer geworden? :p

Ik dacht dat het een poging tot humor was, net als de bewering dat onderkant borst niet bestaat , maar wel de binnenkant en dat barbell flyes daar een goede oefening voor is......

Wat boterham zei, was in 1 van de XXL training video's. Voor sommige vol goede info, voor anderen vol bro science.

veel eten en flink bankdrukken en dumbel pressen that's all.

Terug
Naar boven