Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er wordt over bb gesproken alsof het nog steeds 1980 is en Weider alles bepaalde. De ( medische ) wetenschap heeft heel wat zaken in een ander daglicht gezet. Neem nu het verhaal over de ribcage pullover. De uitleg is in ieder geval klinkklare onzin als je de anatomie van de pectoralis bekijkt.
Ik dacht dat het een poging tot humor was, net als de bewering dat onderkant borst niet bestaat , maar wel de binnenkant en dat barbell flyes daar een goede oefening voor is......
Had het gepost omdat die gast met zo'n serieus hoofd zoveel je reinste onzin kan uitkramen.
Zoals iemand ook in dat topic had gepost: Volgens heeft die Willem een academische graad in broederwetenschap.
Had het gepost omdat die gast met zo'n serieus hoofd zoveel je reinste onzin kan uitkramen.
Zoals iemand ook in dat topic had gepost: Volgens heeft die Willem een academische graad in broederwetenschap.
Link? Vroeg me wel af wat er allemaal waar was van het hele "deze grip is voor spierdikte, deze voor een wijdere rug" verhaal. Wil er graag wat meer over lezen
Link? Vroeg me wel af wat er allemaal waar was van het hele "deze grip is voor spierdikte, deze voor een wijdere rug" verhaal. Wil er graag wat meer over lezen