XXL Nutrition

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
De nieuwe Minister voor Wonen, Wijken en Integratie, Eberhard van der Laan, is bezig met een onderzoek naar Marokko.nl. Dat maakte de PvdA'er vandaag bekend tijdens de behandeling van zijn begroting. De website krijgt subsidie van de overheid, en zou vol staan met opruiende teksten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kwetsende teksten

De PVV werd voor de verandering serieus genomen toen Kamerlid Sietse Fritsma de kwestie dinsdag aankaartte. Op de site zouden kwetsende teksten staan. Voor Fritsma reden genoeg om de minister te vragen de subsidiekraan eens goed dicht te draaien, naar wat hij een haatsite noemt.

Een paar weken

Van der Laan liet weten geschrokken te zijn van wat hij op de site aantrof, al is meer onderzoek nodig. Hij wil de reactie van de beheerders van de site afwachten. Het onderzoek neemt maar een paar weken in beslag. "Maar ik wil van overheidswege geen bijdrage leveren aan een site waar dergelijke opruiende teksten op staan", aldus de bewindsman.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/12/onderzoek_naar_haatsite_marokk.html

Ongelooflijk dat deze site subsidie krijgt van de overheid... Hier betaal ik geen belasting voor! :mad:

Draai maar dicht.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er mis met de site? om wat gaat het precies ? wat is haatzaaiend ?

Klein voorbeeldje,

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=800

(1) Op site www.marokko.nl worden naar aanleiding van de dood van twee Nederlandse militairen diverse beledigende uitspraken gedaan, zoals: ‘2 zware criminelen opgeruimd die zo veel verkrachtingen op hun naam zullen hebben en burger moorden’, ‘lekker voor ze’ en ‘lekker voor hun, moeten die roze varkens daar maar niet naartoe gaan’.

Ik wou net zeggen. T betaalt zelf, donatie geld of niet.
Plus die t*ring marokkaantjes op dat forumpje van hun zijn echt 10x erger dan wij hier.
Hier worden 'allochtone' BBers tenminste gewoon verwelkomd en mogen ze op zelfde niveau meepraten.
Als je je daar als Nederlander vertoont ga je echt veel shit over je heen krijgen :roflol:

Die site is fokking eng ouwe, ga maar eens op het forum kijken..

Ze moeten die mensen echt eens aanpakken.

Ik doe mijn plicht al in mijn buurt ;)
We zouden die site eigenlijk gewoon moeten dossen..

Ik wist het altijd al, maar nu weet het zeker.
Amsterdammers zijn echt faggets. Tfoe, jullie verpesten heel de marokkaanse gemeenschap.
Sinds wanneer is Amsterdam een marokkaanse gemeenschap..
Ik dacht tog echt dat wij blanke nederlanders er eerder waren.

Er zitten teveel laagbegaafte op dat forum.
Verbieden die handel.

Laatst bewerkt:
Kan mij niet schelen wat ze op dat forum zeggen.
Dat ze subsidies krijgen vind ik wel vreemd...

Wat is er mis met de site? om wat gaat het precies ? wat is haatzaaiend ?

:roflol:

Speel maar niet van de domme. Hier zie je veel anti-allochtoon/moslim topics, daar zie je net het tegenovergestelde. Anti-nederland/amerika/israel/westerse-wereld.

Niet zo anders als dbb eigenlijk, maar ik snap echt niet waarom de overheid zoiets zou willen subsidieren.

Daar gaat het wel ff iets extremer er aan toe dan hier op DBB.

Speel maar niet van de domme. Hier zie je veel anti-allochtoon/moslim topics, daar zie je net het tegenovergestelde. Anti-nederland/amerika/israel/westerse-wereld.

Niet zo anders als dbb eigenlijk, maar ik snap echt niet waarom de overheid zoiets zou willen subsidieren.

van de domme? wtf.. was er serieus benieuwd naar ...want kom er nooit.
Daarom boeit het me ook niet wat er gezegd word .. alleen dat het dan subsidies krijgt vind ik vreemd.

En over de reacties die de 2 nederlandse soldaten kregen.
Als er op dbb een controle zou komen zouden ze deuren meteen moeten sluiten.
Zelfde reacties heb ik zelf hier op dbb gezien. Alleen dan over rarara .. het waren '' moslims! '' .. of wacht wacht '' marokkanen!
Vrijheid van meningsuiting was het toch geloof ik ? :rolleyes: :o

Hier wordt veel gezegd maar nooit zo bedoelt :D
Op marokko.nl kom je toch echt veel zieke zieke shit tegen en wtf... ze hebben ****ing 6000 leden online

Kan mij niet schelen wat ze op dat forum zeggen.
Dat ze subsidies krijgen vind ik wel vreemd...

+1

Maar dat de partij VOOR de vrijheid sites weg wil hebben is ook vrij merkwaardig. Die dubbelzinnigheid van hun vrijheid tov de vrijheid altijd bij de PVV. Grote bek met het opeisen van hun "rechten" en andersdenkende niet diezelfde vrijheid gunnen. Maar goed GeensT krijgt geen subsidie en Maroc.nl wel.

Staat tegenover dat als een rijke prins uit Saoedi Arabië gaat betalen de PVV ook gaat klagen dat er via die geldstroom radicale moslim invloeden voet aan de grond trachten te krijgen.

fijn om te weten dat ons geld naar zo'n goed doel gaat :)

k*tsite. dat geld kunnen ze beter gebruiken om sloopkogels te maken om moskeeen te slopen

Laatst bewerkt:
we moeten eigenlijk dat forum offline halen. MET monster dbb topic aanvallen. Iets waar we zo goed in zijn dus

Gaat de goede kant op, De nieuwe Minister voor Wonen, Wijken en Integratie luistert goed naar de pvv en neemt geert serieus.

En terecht natuurlijk.Anders weet diegene wel dat hij het moeilijk gaat krijgen in de kamer.

belachelijk dat dergelijke sites subsidie krijgen.

Ik vind het uberhaupt raar dat dit soort fora wordt gesubsidieerd..

Dalijk krijgen die Marokkanen nog een vinger in hun reet op aanvraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven