- Waardering
- 224
we moeten eigenlijk dat forum offline halen. MET monster dbb topic aanvallen. Iets waar we zo goed in zijn dus
Gelijk maar een datum prikken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we moeten eigenlijk dat forum offline halen. MET monster dbb topic aanvallen. Iets waar we zo goed in zijn dus

Ik wou net zeggen. T betaalt zelf, donatie geld of niet.
Plus die t*ring marokkaantjes op dat forumpje van hun zijn echt 10x erger dan wij hier.
Hier worden 'allochtone' BBers tenminste gewoon verwelkomd en mogen ze op zelfde niveau meepraten.
Als je je daar als Nederlander vertoont ga je echt veel shit over je heen krijgen![]()

Kwam zo'n marokko.nl piep niet eens hullie doen op dbb? Heb er volgens mij nog eens een discussie mee gehad. Nooit niks meer van gehoord overigens :/ .
Verder is iedere gesubsidieerde cent er één teveel.
+1
Wat er ook opstaat, hoezo moet een site subsidie krijgen? Slaat nergens op.
Oke mannen, wanneer starten we de invasie?
Kies:
6dec
7dec
8dec
NICE![]()
nederlandse overheid is een lachertje!ze willen het iedereen zo erg na de zin maken!
Iedereen moet zich hier maar thuis kunnen voelen,daar gaat het al mis!
de allochtonen moeten zich niet thuis voelen. Op zijn hoogst een gewenste gast.
Zodra ze zich thuis gaan voelen nemen ze hier de bende over!
Voor de duidelijkheid ik ben geen racist, en vind dat oorlogsslachtoffers of andere asielzoekers/allochtonen hier ook zeker een veilig leven verdienen,maar gaan ze hier de fout in dat moete ze meteen opzouten vind ik
Oke mannen, wanneer starten we de invasie?
Kies:
6dec
7dec
8dec
NICE![]()