Fitness Seller

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Count me in! :evilred:

Ach zo'n site waar de berbers lopen te klagen hoe slecht Nederland wel niet is blah blah
Maar wel hier blijven wonen en niet het lef hebben om te vertrekken naar het Vaderland wat je zo loopt te verheerlijken, of anders te verkassen naar een land die strikt leeft volgens de Islam want dat is toch wat je wilt?
Nou pak je koffers en ga!

Maar dit zal bij deze inteelt producten niet in hun domme hoofd opkomen, uberhaupt is het maar de vraag of de gemiddelde Marokkie weet te overleven in een streng Islamitisch land als b.v een Iran
Daar wordt elke vorm en uiting van onvrede over wat dan ook meteen in de kiem gesmoord.

Dat zal de gemiddelde relmarokkie flink tegenvallen ,en o wee wat zullen ze dan een heimwee krijgen naar dat luxeuze leventje wat ze hadden in kaaskoppenland.

Ik kan niet anders zeggen het zijn over het algemeen domme mensen, en die domme kortzichtigheid die ze in zich hebben komt niet zomaar uit de lucht vallen maar heeft een oorzaak, wat je in onderstaand artikel kunt lezen.

http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=62&pagina=1

Roze varkens? :roflol:

Ik wou net zeggen. T betaalt zelf, donatie geld of niet.
Plus die t*ring marokkaantjes op dat forumpje van hun zijn echt 10x erger dan wij hier.
Hier worden 'allochtone' BBers tenminste gewoon verwelkomd en mogen ze op zelfde niveau meepraten.

Buiten Blaqoet (of hoe schrijf je het ook...) dan uiteraard...

Als je je daar als Nederlander vertoont ga je echt veel shit over je heen krijgen :roflol:

Nou het wordt maar eens tijd dat DBB gaat rellen lijkt mij?

edit : Seagal was me voor. :(

Kwam zo'n marokko.nl piep niet eens hullie doen op dbb? Heb er volgens mij nog eens een discussie mee gehad. Nooit niks meer van gehoord overigens :/ .

Verder is iedere gesubsidieerde cent er één teveel.

• Topic Starter Topic Starter
We zijn het eens? Een DBB invasie dus!!! :evil:

Het valt me op dat een deel van die lui op dat forum beter hun standpunten kunnen verwoorden dan een aantal lieden hier, die ik nu niet bij naam zal noemen. Zitten ook wel een groot aantal halve gare godsdienstwaanzinnigen bij en natuurlijk een groot deel vmbo pubers die ongeacht de situatie gewoon altijd willen rellen. Hoe dan ook, subsidie voor een website/forum is belachelijk, dichtdraaien die kraan.

Ik stel één grote invasie van DBB voor.

Oke mannen, wanneer starten we de invasie?

Kies:

6dec
7dec
8dec

NICE :D

Beter regel je eerst een stuk of 100 leden die ook daadwerkelijk zullen meedoen :D

Ik zet mijn geld op marokkocommunity.

nederlandse overheid is een lachertje!ze willen het iedereen zo erg na de zin maken!
Iedereen moet zich hier maar thuis kunnen voelen,daar gaat het al mis!
de allochtonen moeten zich niet thuis voelen. Op zijn hoogst een gewenste gast.
Zodra ze zich thuis gaan voelen nemen ze hier de bende over!

Voor de duidelijkheid ik ben geen racist, en vind dat oorlogsslachtoffers of andere asielzoekers/allochtonen hier ook zeker een veilig leven verdienen,maar gaan ze hier de fout in dat moete ze meteen opzouten vind ik

nederlandse overheid is een lachertje!ze willen het iedereen zo erg na de zin maken!
Iedereen moet zich hier maar thuis kunnen voelen,daar gaat het al mis!
de allochtonen moeten zich niet thuis voelen. Op zijn hoogst een gewenste gast.
Zodra ze zich thuis gaan voelen nemen ze hier de bende over!

Voor de duidelijkheid ik ben geen racist, en vind dat oorlogsslachtoffers of andere asielzoekers/allochtonen hier ook zeker een veilig leven verdienen,maar gaan ze hier de fout in dat moete ze meteen opzouten vind ik

inderdaad! opt*fen met die gore werkluie woestijnratten!

Hahahaha als die achterlijke anti-Nederland marrokanen een probleem met nederland hebben dan fl*kkeren ze toch lekker op naar hun eigen land?

Wat een zielepoten zeg!

Wtf? Nu begin ik me toch werkelijk af te vragen wat voor forums/websites er allemaal subsidie krijgen. Te gek voor woorden dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven