Fitness Seller

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plan van aanpak:

Stap 1: Zoek een leven.
Stap 2: Leef.

Einde bericht.

Ik ga lachen als al die k*t marokkanen hier op DBB gaan spammen.

Die site is fokking eng ouwe, ga maar eens op het forum kijken..

Ze moeten die mensen echt eens aanpakken.

Ik doe mijn plicht al in mijn buurt ;)
We zouden die site eigenlijk gewoon moeten dossen..

Sinds wanneer is Amsterdam een marokkaanse gemeenschap..
Ik dacht tog echt dat wij blanke nederlanders er eerder waren.

Er zitten teveel laagbegaafte op dat forum.
Verbieden die handel.
Freedom of speech live with it, maar de geldkraan had sowieso al nooit moeten open gaan, in het kader van wat is die site opgebouwd?
Integratie?:o
Vindt dat T ook wel subsidie verdient hij zorgt er immers voor dat mensen er een gezondere levensstijl op na houden door te gaan trainen en goed voedsel te eten....althans dat is de bedoeling.:D

Scheelt sowieso in gezondheidszorg kosten.;)

Vindt dat T ook wel subsidie verdient hij zorgt er immers voor dat mensen er een gezondere levensstijl op na houden door te gaan trainen en goed voedsel te eten....althans dat is de bedoeling.:D

Scheelt sowieso in gezondheidszorg kosten.;)

:roflol:

Ongelooflijk dat deze site subsidie krijgt van de overheid... Hier betaal ik geen belasting voor! :mad:
Inderdaad, soms vraag ik me af of Nederland bestuurt wordt door een stel idioten.

Niet iedereen gebruikt anabolen, en voor hen die het niet gebruiken is BB inderdaad goed voor de gezondheid en dus veroorzaakt dit forum indirect een vermindering van de kosten voor gezondheidszorg. Bovendien zijn anabolengebruikers zelfs vaker gezonder dan mensen die achter de TV/PC hangen en zich te pletter zuipen/wreten.

Het is dus inderdaad een extra schande dat fitness en bb fora niets krijgen en één of andere haatsite die totaal niets bijdraagt (integendeel) dat wél krijgt.

Willy Wartaal jwz

Dacht al dat er op DBB een topic zou zijn hierover.

Voor mij is het geen nieuws, enkel een bevestiging van wat ik al lang wist. Ik ben er ook van overtuigd dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. Er zullen namelijk nog veel meer dergelijke initiatieven gesubsidieerd worden door de overheid die, net zoals de betreffende site, nutteloos zijn en zaken stimuleren die de overheid juist moet voorkomen/bestrijden (zoals het zaaien van haat, het bemoeilijken van de integratie etc.). Bovendien zorgt dit er voor dat de generalisatie van, in dit geval, de Marokkanen wordt gestimuleerd, waardoor de 'goede' het nog zwaarder te verduren zullen krijgen.

Bij deze wil ik de politici die over deze zaken gaan feliciteren...:clap:

Waarom? Omdat jij nooit normaal kan doen, je maakt nog debielere opmerkingen dan ik zelf en Msmink bij elkaar. Dat wil wat zeggen.

Haha dus jij vindt een invasie op een andere site serieus een normaal idee?

Dat bedoel ik dus.

:roflol:

Het is dus inderdaad een extra schande dat fitness en bb fora niets krijgen en één of andere haatsite die totaal niets bijdraagt (integendeel) dat wél krijgt.

Ik begrijp niet hoe je het (linkse) idee van (overheids)subsidies kan rijmen met je liberale forum. Wanneer dbb subsidies zou krijgen kun je er de donder op zeggen dat de overheid ook een vinger in de pap wil:(

Ik begrijp niet hoe je het (linkse) idee van (overheids)subsidies kan rijmen met je liberale forum. Wanneer dbb subsidies zou krijgen kun je er de donder op zeggen dat de overheid ook een vinger in de pap wil:(
Je hebt gelijk, eigenlijk vind ik dat geen enkel forum of site een subsidie zou moeten krijgen. Sowieso onbegrijpelijk dat dit gedaan wordt. Kan iemand uitleggen hoe ze dat in hun bol hebben gekregen (vooral in het geval van die haatsite)?

Je hebt gelijk, eigenlijk vind ik dat geen enkel forum of site een subsidie zou moeten krijgen. Sowieso onbegrijpelijk dat dit gedaan wordt. Kan iemand uitleggen hoe ze dat in hun bol hebben gekregen (vooral in het geval van die haatsite)?
Preventie van racistische regering genoemd te worden.

De subsidie komt van het Stimuleringfonds voor de Pers en is primair bedoeld voor het nieuwsgedeelte van de site. Maakt het niet minder bezopen natuurlijk maar de subsidie is niet voor het forum zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven