- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus al wat je moet doen om duizenden euro's per maand te krijgen is een nieuwssectie beginnen? HmmmDe subsidie komt van het Stimuleringfonds voor de Pers en is primair bedoeld voor het nieuwsgedeelte van de site. Maakt het niet minder bezopen natuurlijk maar de subsidie is niet voor het forum zelf.

de site, die 138.000 euro subsidie heeft ontvangen.
W T FDus al wat je moet doen om duizenden euro's per maand te krijgen is een nieuwssectie beginnen? Hmmm![]()
)Oke mannen, wanneer starten we de invasie?
Kies:
6dec
7dec
8dec
NICE![]()
I'm in, vanavond heb ik toch geen reet te doen./care

het hele sfeertje daar is gewoon anti-nederlands en dat is raar, want ze wonen hier wel. maar tevens typerend voor hun beperkte intellect.
als ik albert hein melk wil ga ik ook niet in de vomar herrie lopen schoppen omdat ze dat daar niet verkopen.

ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het is tamelijk hypocriet, dat illustreer ik met m'n voorbeeld.Het dbb forum is toch ook ANTI- GELOOF .. ze mogen vinden wat zij willen toch ,zo gaat dat in nederland toch .
Het enige probleem blijft dat ze subsidie krijgen.
Ja, laten we met z'n allen gaan laten zien hoe infantiel DBB wel niet is.
Als er op zo'n site haatzaaiende uitingen blijven staan dan doen ze toch iets verkeerd met 30 of meer mods. Zie het nu ook niet in van een site waar de zoektocht ontstaat naar hoe je een ware moslim kan worden. Ware moslims hebben we niet nodig in Nederland, dat zijn overwegend radicale figuren die deze maatschappij verwerpen. Afzinken in de Marianentrog.
Begrijp t niet zo goed ? wat is de connect tussen de islam en marokko.nl ?