Heerlijk, haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk, haha

We zijn dan ook superrijk maar ook als superrijke hoef je het geld niet over de balk te gooien.
Idd.
Van die kleine dingetjes. Je staat bij de bakker bart, netjes te wachten tot je aan de beurt bent. Maakt een praatje met iemand anders of zo. En ineens komen er 2 Marokkanen naar binnen lopen. Ik zat even een momentje niet op te letten.. Vraagt die vrouw achter de balie: "Wie was er dan?" stappen die 2 hufters naar voren. Terwijl ze wisten dat ik er eerder stond.
Beetje brutaal. Maar ja dat soort dingen gebeuren iedere dag natuurlijk, het is geen ramp.. Maar ik verveelde me en dacht, ik typ het ff uit!

Idd.
Van die kleine dingetjes. Je staat bij de bakker bart, netjes te wachten tot je aan de beurt bent. Maakt een praatje met iemand anders of zo. En ineens komen er 2 Marokkanen naar binnen lopen. Ik zat even een momentje niet op te letten.. Vraagt die vrouw achter de balie: "Wie was er dan?" stappen die 2 hufters naar voren. Terwijl ze wisten dat ik er eerder stond.
Beetje brutaal. Maar ja dat soort dingen gebeuren iedere dag natuurlijk, het is geen ramp.. Maar ik verveelde me en dacht, ik typ het ff uit!
hebben die oudjes het wel door dat ze op die manier een slecht voorbeeld voor de Marokkaanse jeugd zijn?

Idd.
onze smink durft alleen tegen op het internet een grote bek te geven.
Heb ik ook gedaan.
Alleen als ik dat hier gezegd had, dan was er weer een andere leuke opmerkingen gekomen.
Bijvoorbeeld:
Jaa want voor zo'n brutal animal gaan ze uiteraard aan de kant!

Ik vind het dan leuk om heel rustig en overdreven duidelijk uit te leggen dat het hier in nederland gebruikelijk is om op je beurt te wachten en dat voorsluipen echt enorm onbeschoft is![]()
Waarna je je shirt openscheurde en de Marokkaanse door de ruiten gooide met je brutal biceps?

Waarna je je shirt openscheurde en de Marokkaanse door de ruiten gooide met je brutal biceps?

Nee, dat was niet nodig. Zijn broer stond buiten op de fiets met zijn moterpak aan, en een zwarte helm. Die Marokkanen wisten dat ze niet met hem moesten ****en. Je weet tog!![]()

ik hoop dat je motor bedoeld ipv een fiets met trappers......

ik hoop dat je motor bedoeld ipv een fiets met trappers......