MuscleMeat

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ofstg3.jpg
Heerlijk, haha :D

Tuig, wat sterven mag van mij

Tuig, wat sterven mag van mij

Idd.

Van die kleine dingetjes. Je staat bij de bakker bart, netjes te wachten tot je aan de beurt bent. Maakt een praatje met iemand anders of zo. En ineens komen er 2 Marokkanen naar binnen lopen. Ik zat even een momentje niet op te letten.. Vraagt die vrouw achter de balie: "Wie was er dan?" stappen die 2 hufters naar voren. Terwijl ze wisten dat ik er eerder stond.
Beetje brutaal. Maar ja dat soort dingen gebeuren iedere dag natuurlijk, het is geen ramp.. Maar ik verveelde me en dacht, ik typ het ff uit!

Idd.

Van die kleine dingetjes. Je staat bij de bakker bart, netjes te wachten tot je aan de beurt bent. Maakt een praatje met iemand anders of zo. En ineens komen er 2 Marokkanen naar binnen lopen. Ik zat even een momentje niet op te letten.. Vraagt die vrouw achter de balie: "Wie was er dan?" stappen die 2 hufters naar voren. Terwijl ze wisten dat ik er eerder stond.
Beetje brutaal. Maar ja dat soort dingen gebeuren iedere dag natuurlijk, het is geen ramp.. Maar ik verveelde me en dacht, ik typ het ff uit!

Dit doen bejaarde nederlandse vrouwtjes ook hoor:D

Idd.

je bent niet buff genoeg

Idd.

Dan zeg je toch dat jij aan de beurt bent?

Heb ik ook gedaan.

Alleen als ik dat hier gezegd had, dan was er weer een andere leuke opmerkingen gekomen.

Bijvoorbeeld:
Jaa want voor zo'n brutal animal gaan ze uiteraard aan de kant!

Ik vind het dan leuk om heel rustig en overdreven duidelijk uit te leggen dat het hier in nederland gebruikelijk is om op je beurt te wachten en dat voorsluipen echt enorm onbeschoft is :D

Waarna je je shirt openscheurde en de Marokkaanse door de ruiten gooide met je brutal biceps?

Nee, dat was niet nodig. Zijn broer stond buiten op de fiets met zijn moterpak aan, en een zwarte helm. Die Marokkanen wisten dat ze niet met hem moesten ****en. Je weet tog! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven