Fitness Seller

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ cyan waarom doe je alsof je neus bloed?

Ik hoorde laatst dat allochtonen subsidie krijgen op fitnes/vechtsporten, en nederlanders niet..

HAHA :D geweldig

Ik zat net nog met een roede Marokkanen op de bus, wat een godsgruwelijke k*tventjes.
Kauwgom op de zetels plakken, mensen zonder reden uitschelden, onder elkaar "praten" aan 120 dB, met hun voeten op de zetels, k*tmuziek die uit hun gsm klinkt, meisjes lastig vallen...

Ik zat net nog met een roede Marokkanen op de bus, wat een godsgruwelijke k*tventjes.
Kauwgom op de zetels plakken, mensen zonder reden uitschelden, onder elkaar "praten" aan 120 dB, met hun voeten op de zetels, k*tmuziek die uit hun gsm klinkt, meisjes lastig vallen...

En jij zat uit het raam te kijken?

Ik hoorde laatst dat allochtonen subsidie krijgen op fitnes/vechtsporten, en nederlanders niet..

wtf is dat echt zo? wat een k*tland is nederland toch op dit gebied, laat ze eens geld aan fatsoenlijke dingen uitgeven zoals ouderen ipv een stel herrieschoppers.

Vind het toch maar een aardigheid dat hier geen instanties op zijn gevallen gedurende al
die tijd. Dat forum heeft ondertussen toch al langer zo'n slechte naam.

ofstg3.jpg

Het wordt steeds gekker hier in dit land..
We geven geld uit alsof we super rijk zijn, terwijl er in eigen land genoeg geldproblemen zijn..

En "wij" maar roepen dat die Amerikanen "gek" zijn!!!

Zolang de mensen bovenop geld verdienen dmv. 'subsidies', waarvan de helft terug in hun eigen zak verdwijnt, zal er niks veranderen :D

We zijn dan ook superrijk maar ook als superrijke hoef je het geld niet over de balk te gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven