hiewie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoorde laatst dat allochtonen subsidie krijgen op fitnes/vechtsporten, en nederlanders niet..
het was volgens mij aleen jongens die in aanraking zijn gekomen met justitie d8 ik
Ik hoorde laatst dat allochtonen subsidie krijgen op fitnes/vechtsporten, en nederlanders niet..
fl**ker

Ik zat net nog met een roede Marokkanen op de bus, wat een godsgruwelijke k*tventjes.
Kauwgom op de zetels plakken, mensen zonder reden uitschelden, onder elkaar "praten" aan 120 dB, met hun voeten op de zetels, k*tmuziek die uit hun gsm klinkt, meisjes lastig vallen...
wtf is dat echt zo? wat een k*tland is nederland toch op dit gebied, laat ze eens geld aan fatsoenlijke dingen uitgeven zoals ouderen ipv een stel herrieschoppers.
Zolang de mensen bovenop geld verdienen dmv. 'subsidies', waarvan de helft terug in hun eigen zak verdwijnt, zal er niks veranderen![]()

Inderdaad www.marokko.nlVind het toch maar een aardigheid dat hier geen instanties op zijn gevallen gedurende al
die tijd. Dat forum heeft ondertussen toch al langer zo'n slechte naam.