AndroidHealthClinic

Onderzoek naar haatsite Marokko.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo hoort het ook!

sommige hier zijn echt zielig, wate f*ck intereseert jullie nou wat er allemaal gezegd woord op die site:mad:

Als de site nu volledig onafhankelijk was en zelf voor de kosten zou opdraaien, dan heel weinig. Maar de subsidie die zij ontvangen moet natuurlijk ook ergens vandaan komen, en in die zin interesseert het sommigen wel. (het geld kan in dit geval wel beter besteed worden, zou ik zeggen ;))

Gegroet,
Een zielig iemand. :D

Freedom of speech. Alleen niet aanzetten tot geweld enz...
Nieuws sitetje subsidies geven :rolleyes:

zo hoort het ook!

sommige hier zijn echt zielig, wate f*ck intereseert jullie nou wat er allemaal gezegd woord op die site:mad:
Aangezien iedereen in Nederland deze site betaalt via de subsidies hebben we tenminste het recht om onze mening eens te zeggen dacht ik zo???

Verder als die site de integratie tegenwerkt en allochtone jongeren stimuleert om zich af te zetten tegenover de Nederlandse samenleving dan moet ze gewoon uit de lucht gehaald worden, of tenminste het recht op die subsidies verliezen.

Oh ja en nog wat... waarom zou je als Marokkaanse gemeenschap (sowieso raar dat zoiets bestaat, je zou verwachten dat immigranten van de derde en vierde generatie zich Nederlanders voelen) een site starten met de naam "Marokko.nl"? Alsof men een klein Marokko in Nederland wenst te realiseren. Ik vind het maar een overbodige en mogelijk gevaarlijke website.

Waarom krijgt die site eigenlijk subsidie?

Yes, yes, you heard me. Niet een grotere haatsite.

• Topic Starter Topic Starter
Zo bedoelde ik het niet:D

Ik wou zeggen dat marokko community niet een grotere haatsite is dan pakweg dbb ofzo.

Nee idd. Want als er twee Nederlandse militairen sneuvelen posten wij ook dat we blij zijn dat deze varkens dood zijn en hopen dat het pijnlijk was.

:rolleyes:

Dat doet arnoldfan toch bij moslims ? Nou, wat is het verschil ?

So ? Wat is je punt? Iedereen heeft freedom of speech. Als ik vb zeg dat belgië k*t is, dan is dat mijn volste recht. En mobiliteit is ook een recht. Ik sta waar ik wil, ook al is het een k*tland.

Stel, Nederland heeft geen werk voor mij. Ik emigreer naar Turkije want daar is wel werk. Ik werk daar niet alleen maar ik krijg daar een gezin. En dan zullen mijn kinderen afgeven op Turkije? Een beetje onrespectvol dat ik niet zou tolereren.

En over welke mobiliteit heb jij het nou? Jij bent een geboren en getogen Belg.

Stel, Nederland heeft geen werk voor mij. Ik emigreer naar Turkije want daar is wel werk. Ik werk daar niet alleen maar ik krijg daar een gezin. En dan zullen mijn kinderen afgeven op Turkije? Een beetje onrespectvol dat ik niet zou tolereren.

En over welke mobiliteit heb jij het nou? Jij bent een geboren en getogen Belg.

respect voor een land dat mensenrechten schendt :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven