adil 18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m74
- Vetpercentage
- 12%
zo hoort het ook!
sommige hier zijn echt zielig, wate f*ck intereseert jullie nou wat er allemaal gezegd woord op die site

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zo hoort het ook!
sommige hier zijn echt zielig, wate f*ck intereseert jullie nou wat er allemaal gezegd woord op die site![]()
)
Hoe doe je dit?
1- ik gebruik proxy chaining voor al mijn internet activiteiten,
zo hoort het ook!
sommige hier zijn echt zielig, wate f*ck intereseert jullie nou wat er allemaal gezegd woord op die site![]()
zo hoort het ook!
Aangezien iedereen in Nederland deze site betaalt via de subsidies hebben we tenminste het recht om onze mening eens te zeggen dacht ik zozo hoort het ook!

Zo bedoelde ik het niet
Ik wou zeggen dat marokko community niet een grotere haatsite is dan pakweg dbb ofzo.

Zo bedoelde ik het niet
Ik wou zeggen dat marokko community niet een grotere haatsite is dan pakweg dbb ofzo.

So ? Wat is je punt? Iedereen heeft freedom of speech. Als ik vb zeg dat belgië k*t is, dan is dat mijn volste recht. En mobiliteit is ook een recht. Ik sta waar ik wil, ook al is het een k*tland.
Stel, Nederland heeft geen werk voor mij. Ik emigreer naar Turkije want daar is wel werk. Ik werk daar niet alleen maar ik krijg daar een gezin. En dan zullen mijn kinderen afgeven op Turkije? Een beetje onrespectvol dat ik niet zou tolereren.
En over welke mobiliteit heb jij het nou? Jij bent een geboren en getogen Belg.

Dat doet arnoldfan toch bij moslims ? Nou, wat is het verschil ?