MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

waarom uppen, merk je niets meer ?
ak zit nog steeds op 40mcg
Zijn kcal zijn stuk lager gegaan dus wellicht om de eetlust extra te minderen door clen te verhogen.
 
Zijn kcal zijn stuk lager gegaan dus wellicht om de eetlust extra te minderen door clen te verhogen.
Hij is ook kleiner en lichter
 
Je hoeft clen alleen te verhogen als je niets meer merkt, daarom mijn vraag
 
ik merk er sowieso niets van
Trillende vingers/handen merk ik meteen binnen het uur van inname en dit houd uren aan en word geleidelijk minder naarmate de dag vordert.
Bloeddruk niks gewijzigd, rusthartslag +5bpm sinds gebruik.

Prestaties in de gym gaan “iets” beter, vandaar ik het uur pre gymsessie neem. Kan placebo effect zijn.
 
Trillende vingers/handen merk ik meteen binnen het uur van inname en dit houd uren aan en word geleidelijk minder naarmate de dag vordert.
Bloeddruk niks gewijzigd, rusthartslag +5bpm sinds gebruik.

Prestaties in de gym gaan “iets” beter, vandaar ik het uur pre gymsessie neem. Kan placebo effect zijn.
Ben wel een stim junkie in hart en nieren
En shit zoals gram cafeine & 300 mg dmaa en dmha gewend (niet dat ik dat nu nog doe)
Dus wellicht daarom idk
 
Ben wel een stim junkie in hart en nieren
En shit zoals gram cafeine & 300 mg dmaa en dmha gewend (niet dat ik dat nu nog doe)
Dus wellicht daarom idk
Dat is best veel voor jouw gewicht ja. 600mg in de ochtend merk ik wel tot uur of twee.(gebruik alleen in bb-fase) maar gebruik je dit nu nog, icm clen ?
ik heb geen ervaring met ug clen, alleen Spiro(BI)
 
Dat is best veel voor jouw gewicht ja. 600mg in de ochtend merk ik wel tot uur of twee.(gebruik alleen in bb-fase) maar gebruik je dit nu nog, icm clen ?
ik heb geen ervaring met ug clen, alleen Spiro(BI)
Nee gebruik nu niet zoveel cafeine meer
Op legdays neem ik altijd alleen een dubbele espresso
En probeer dit nu ook voor push & pull te doen maar soms gaat er nog wel een blik monster en scoopje pre in
 
Ga je nog naar de kapper dinsdag of heb je jezelf opgeschoren ?
 
Toch nog maar kijken of het verstandig is om mn show door te zetten

Ik moet 4 weken lang stoppen met anti acne biotica omdat mn hele rug ontstoken is

Daarna bloed prikken & aan de roa
 
Toch nog maar kijken of het verstandig is om mn show door te zetten

Ik moet 4 weken lang stoppen met anti acne biotica omdat mn hele rug ontstoken is

Daarna bloed prikken & aan de roa

Klote man !
 
Toch nog maar kijken of het verstandig is om mn show door te zetten

Ik moet 4 weken lang stoppen met anti acne biotica omdat mn hele rug ontstoken is

Daarna bloed prikken & aan de roa
Huh? Jij slikte die doxycycline toch al lang niet meer?
 
Huh? Jij slikte die doxycycline toch al lang niet meer?
Nee ik had weer andere zooi gekregen

Jup

Moet de afweging nog maken, maar gezien huidige omstandigheden denk ik dat het slim is dat ik eerst gewoon mn huid ga fixen

Zit alleen dan in twijfel wat ik ga doen, nog dik doorcutten tot sub 10% bf of niet
 
Je bent nu toch al bezig heb je straks een mooie basis om van te bouwen.
 
Balen man.. probeer idd ook rekening te houden met de lange termijn. Wedstrijd is natuurlijk gaaf en keihard naar toe aan het werken, maar als je er bijvoorbeeld veel flinke littekens aan over kunt houden.. Mijn broertje heeft in zijn jeugd veel acne (acne conglobata, wel een flinke heftige vorm van acne is dat) gehad, ook veel ontstekingen en aan de roacutane en heeft daar best wat littekens aan over gehouden.
 
Back
Naar boven